• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

کاشت مو به روش جدید

کاشت مو به روش جدید برای افرادی که قصد کاشت مو دارند بسیار مهم است. زیرا بهره‌گیری از روش‌های جدید کاشت مو با نتایج مثبت و رضایت‌بخش تری به همراه است. به هر حال در روش‌های جدید از ابزارها و تکنیک‌های به روزتری برای کاشت استفاده می‌شود. از این رو در مقایسه با روش‌های قدیمی تر روش های جدید با نتایج بهتری به همراه هستند. در این مطلب تصمیم داریم فرآیند کاشت مو را مورد بررسی قرار دهیم. کسانی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه دارند می توانند تا انتهای مطالب همراه ما باشد.

کاشت مو به روش جدید

کاشت مو به روش جدید چگونه است؟

قبل از آن که فرآیند کاشت مو  را شرح دهیم باید ابتدا به روزترین و جدیدترین روش کاشت مو را معرفی کنیم. در حال حاضر روش های بسیار متفاوتی برای کاشت مو وجود دارد که هر کدام از آنها دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. اما برخی از روش ها نسبت به برخی دیگر به روز تر بوده و با استفاده از تکنیک ها و روش های جدید تری صورت می‌گیرد. از این رو میزان عوارض آنها در کمترین سطح و همچنین نتایج کاشت با رضایت بیشتری به همراه است.

در حال حاضر جدیدترین روش کاشت مو شامل کاشت موی رباتیک است. کاشت موی رباتیک با استفاده از دستگاه خاصی صورت می گیرد. دستگاهی که در روش کاشت رباتیک مورد استفاده قرار می‌گیرد یک دستیار تمام اتوماتیک بوده و از اول تا انتهای کاشت مو با پزشک متخصص همراه می‌شود. در این روش کاشت معمولاً با کمک رباتیک همراه پزشک بانک مو استخراج می شود. از آنجایی که فرایند همراهی ربات مخصوص در این روش با دقت بسیار بالایی به همراه است فولیکول ها به بهترین نحو بدون آنکه کوچکترین آسیبی ببیند از بانک مو استخراج می شوند.

به عبارت دیگر استخراج فولیکول مو به روش رباتیک بسیار پیشرفته است. ربات مخصوصی که در روش کاشت رباتیک مورد استفاده قرار می‌گیرد برداشت فولیکول ها را با دقت بسیار بالا و به صورت خودکار انجام می دهد.

بیشتر بخوانید: کاشت مو به روش ترکیبی

کاشت مو  جدید یا رباتیک چه تفاوتی با روش های دیگر دارد؟

یکی از مهمترین تفاوت هایی که روش جدید یا رباتیک با دیگر روش های کاشت مو دارد این است که برداشت فولیکول ها توسط ربات و به صورت کاملاً خودکار صورت می‌گیرد. همچنین در این روش سرعت انجام کار نسبت به دیگر روش ها بالاتر است. به عبارت دیگر سرعت عمل ربات همراه پزشک در روش کاشت رباتیک تقریباً دو برابر دیگر روشها است. دیگر تفاوتی که برای این روش می‌توان نام برد این است که این روش بسیار کم تهاجمی تر بوده و از این رو دوره نقاهت کوتاهی دارد.

در بسیاری از موارد پزشکان بدون استفاده از بس حسی و همچنین بیهوشی فرایند کاشت را انجام می دهند. باید متذکر شویم که در روش کاشت رباتیک فقط فرایند برداشت و استخراج فولیکول ها به صورت رباتیک صورت می‌گیرد. نحوه کاشت فولیکول های استخراج شده در محل مورد نظر مشابه روش های دیگر بوده و به صورت دستی صورت می گیرد. از این رو در این روش نیز مهارت و تخصص پزشک در فرایند کاشت بسیار مهم است. به عبارت دیگر پزشک فولیکول های مو را کاملاً به صورت دستی و بدون استفاده از ابزار خاصی انجام می دهد.

کاشت مو به روش جدید

بیشتر بخوانید: جدید ترین روش کاشت مو یا ابرو

معایب کاشت مو به روش جدید چیست؟

در این روش برای آنکه ربات بهترین عملکرد را داشته باشد باید بین رنگ مو و رنگ پوست افراد تفاوت وجود داشته باشد. زیرا در غیر این صورت شناسایی فولیکول ها به واسطه ربات به سختی صورت می گیرد. از این رو افرادی که دارای موهای تیره و صاف هستند انتخاب مناسبی برای این روش به شمار نمی رود. همچنین کسانی که دارای موهای سفید یا رنگی و نازک هستند نیز برای آن که بهترین نتیجه را از فرایند کاشت مو بگیرند باید به سراغ دیگر روش ها بروند. زیرا روش رباتیک روش چندان مناسبی برای آنها به شمار نمی رود.

بیشتر بخوانید: کاشت مو بدون جراحی

نتیجه‌گیری

با توجه به توضیحات ارائه شده باید گفت که کاشت مو جدید شامل روش رباتیک است. در این روش فرایند استخراج مو کاملاً اتوماتیک توسط ربات خاصی صورت می‌گیرد. اما فرایند کاشت مو در محل مورد نظر توسط پزشک متخصص به صورت دستی بوده از و دستگاه خاصی استفاده نمی شود.

 


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x