• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

جدید ترین روش کاشت مو یا ابرو

جدید ترین روش کاشت مو و ابرو موی و ابروی هر فردی نقش مهمی در زیبایی صورت او دارد مخصوصا ابروها که مانند قابی برای چشم ها  می مانند. ابروها چون در مرکز صورت قرار دارند اگر کوچک ترین مشکلی داشته باشند از زیبای فرد  کم می کند به همین دلیل است که افرادی که به هر دلیلی دچار ریزش مو و ابرو شده اند برای زیبای ابرو ها و مو های خود کاشت ابرو را انتخاب می کند. امروز ما در این مقاله قصد داریم درباره جدیدترین نوع کاشت مو و ابرو تحقیق کنیم با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

جدید ترین روش کاشت مو و ابرو

مراحل کاشت ابرو و مو

برای کاشت ابرو ها و موی سر توسط پزشک در مراحل اول از بی حسی موضعی استفاده می کنند و بعد از برداشت فولیکول های موی سر فرد پزشک با دقت زیاد آنها را در زاویه ابرو ها و مو ها قرار می دهد. این فولیکول ها با سوزن های مخصوص و بسیار ظریف در ناحیه ابروها یا سر قرار می گیرد.  برای کاشت ابروها به طور میانگین به 200 تا 400 تا فولیکول نیاز است.

جدید ترین روش کاشت مو و ابرو

امروزه با پیشرفت چشمگیری که علم پزشکی و همچنین فناوری های این حوزه به خصوص در طی این چند سال اخیر داشته است جدیدترین روش های کاشت مو و ابرو در سراسر دنیا با استقبال زیادی مواجه شده است. یکی از بزرگترین تغییرات در مراحل کاشت مو استفاده از دستگاه های اتوماتیک برای برداشت گرافت های مو از بانک موی سر است. استفاده از این دستگاه باعث می شود که بعد از کاشت هیچ گونه خون ریزی، زخم روی سر و درد موقع عمل را نداشته باشید. یکی از جدید ترین نوع کاشت مو و ابرو SUT است که در این نوع کاشت ۷۰ درصد از مراحل کاشت با دستگاه ها انجام می شود. این دستگاه تغریبا قلمی شکل است.

روش های کاشت مو و ابرو با تراکم حداکثری

کاشت مو و ابرو طبیعی چندین نوع مختلفی دارد که متخصص کاشت بنا به شرایط بدنی و تراکم مو انتخاب فرد یکی از این روش ها را انتخاب می کند که این روش ها عبارتند از: FIT: FUE: SUT هستند که اگر فرد قصد انتخاب هر کدام از این روش ها را داشته باشد با انتخاب بهترین کلینیکی که جدید ترین دستگاه های کاشت مو را داشته باشد  می تواند جدید ترین و طبیعی ترین نوع کاشت مو و ابرو را بکارد.

جدید ترین روش کاشت مو و ابرو با تراکم حداکثری

مزایای کاشت مو و ابرو  در جدیدترین روش

قابل انجام برای هر نوع ریزش مانند سوختگی، بیماری، استفاده از دارو ها.
قابل استفاده برای افراد بالای ۳۰ سال هم خانم ها و هم آقایان.
صرفه جوی در هزینه.
صرفه جوی در وقت.

هزینه کاشت

همیشه افرادی که قصد کاشت مو یا ابرو را دارند اول سراغ گزینه هزینه ها می روند ولی زمانی که بحث سلامت و زیبای مطرح است بهتر است گزینه هزینه در ردیف دوم قرار بگیرد. هزینه کاشت مو بستگی به تعداد فولیکول ها و انتخاب نوع کاشت بستگی دارد. هزینه ها و دستمزد جراح و تکنسین ها، ابزار های مورد نیاز وسایل بی حسی همه بر روی هزینه کاشت تاثیر می گذارد. بعضی از افراد همیشه سراغ کلینیک یا پزشکی می روند که قیمت و هزینه کلانتری دارند ولی این یک اشتباه بزرگ است هیچ وقت قیمت بالا نشانه تخصص بالای پزشک و تجهیزات به روز یک کلینیک نیست یک انتخاب نادرست ممکن است عوارض و خطرات جدی در پیش رو داشته باشد که بعضی از آن ها جبران ناپذیر است. کلینیک کاشت و زیبای دنیز با داشتن بهترین مشاورین فوق تخصص به صورت رایگان این فرصت را به شما می دهد تا بهترین روش کاشت مو و ابرو را انتخاب کنید.

 

سخن پایانی

جدید ترین روش کاشت مو و ابرو یکی از پیشرفته ترین روش های کاشت مو و ابرو است که با پیشرفته ترین ابزار های روز دنیا انجام می شود. کلینیک کاشت و زیبایی دنیز با داشتن چندین سال سابقه درخشان و با داشتن بهترین و پیشرفته ترین دستگاهای  به روز دنیا توانسته است در زمینه کاشت مو و ابرو و زیبای رتبه برتر را در کشور کسب کند. کلینیک کاشت دنیز در هفت روز هفته با بهترین مشاورین کاشت مو و زیبای در خدمت مراجعه کنندگان عزیز است هدف ما رضایت مشتریان عزیز است.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

ماینوکسیدیل برای مو

طریقه مصرف ماینوکسیدیل برای مو

موها برای بسیاری از افراد نمادی از جذابیت و اعتماد به نفس هستند. موها در زیبایی و ظاهر شخصیتی فرد بسیار اهمیت دارند. از طرف دیگر، مشکلات مرتبط با مو می‌توانند باعث کاهش اعتماد به نفس، اضطراب، و افسردگی شوند. ... (ادامه)

درمان ترک پوست سر بعد از کاشت مو

درمان ترک پوست سر بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از روش‌های پرکاربرد برای افزایش جمعیت موی سر فرد است. با این حال، پس از کاشت مو، برخی افراد ممکن است با مشکلاتی مانند ترک پوست سر مواجه شوند که می‌تواند باعث آزار و ایجاد ناراحتی برای آنها ... (ادامه)

مزایا و معایب کاشت مو بدون جراحی

مزایا و معایب کاشت مو بدون جراحی

مزایا و معایب کاشت مو بدون جراحی: همانطور که می‌دانید، موهای سر یکی از عوامل مهم در زیبایی و جذابیت فرد هستند. در حال حاضر، روش‌های مختلفی برای کاشت مو بدون نیاز به جراحی وجود دارد. این روش‌ها شامل کاشت ... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x