• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران و ابداع کلاه گیس تا حدود زیادی این معضل غیر قابل دید گردید تا این که با توجه به پیشرفت تکنولوژی و علم روش های مختلفی برای ترمیم طاسی موی سر پیدا شد. از جمله این روش ها کاشت مو طبیعی می باشد. هر روزه روش های نوینی در زمینه کاشت موی طبیعی ابداع می گردد. در نوشته پیش رو قصد داریم هم در مورد کاشت مو و هم پیرامون مزایا و برتری های روش FUT توضیحات مفصل تری بدهیم.

بیشتر بخوانید: کاشت مو بدون جراحی

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

کاشت مو

همانگونه که گفته شد در سالهای گذشته نقطه عطف معالجه برای کسانی که دچار ریزش مو و طاسی سر بودند استفاده از کلاه و نهایتا کلاه گیس بود. اما با توجه به پیشرفت علم پزشکی کاشت موی طبیعی به صورت پیوند از خود انسان رواج یافت و امروزه نیز مورد استقبال قرار گرفته است. این کاشت عمل زیبایی محسوب گردیده و زیر نظر پزشک صورت می پذیرد. برای کاشت مو امروزه از روش های مختلفی استفاده می گردد که عبارتند از:

  • کاشت موبه روشFIT

  • کاشت مو به روش BHT

  • کاشت مو به روش SUT

  • کاشت مو به روشFUT

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

هر کدام از این روش ها مزیت ها و معایب خاص خود را دارند که شخص درگیر آن می شود. در ادامه مقاله به روش کاشت مو به نام FUT پرداخته و ضمن توضیح در مورد آن به مزایا و برتری های روش FUT خواهیم پرداخت.

کاشت مو به روشFUT

یکی از قدیمی ترین روش های کاشت موی طبیعی این روش می باشد. مراحل کاشت به این روش عبارتند از:

معاینه عمومی

اولین مرحله انجام معاینه عمومی بدن زیر نظر پزشک متخصص است‌. مهم این که وضعیت جسمی شما برای این نوع کاشت مو(FUT) مناسب می باشد. در این معاینات پزشک موهای ناحیه بانک مو را به دقت بررسی نموده و کیفیت و ضخامت آنرا بررسی خواهد نمود‌.

تراشیدن مو و ضد عفونی

مزایا و برتری های روش FUT با توجه به مراحل آن بیشتر خود را نشان می دهد. سر فردی که قرار است از این روش کاشت مو استفاده کند تراشیده شده و به صورت کامل ضدعفونی می گردد. لازم به ذکر است که این مرحله در مرکزی که قرار است عمل انجام گیرد و زیر نظر پزشک صورت می پذیرد و برداشت مو از قسمت بانک مو فقط با بی حسی موضعی صورت می پذیرد.

نوار از بانک مو

یک نوار باریک از محل بانک مو که پشت سر فرد می باشد برداشته خواهد شد. مقدار این برداشت به نظر پزشک و اندازه محلی است که در آن قرار است مو کاشته شود. در این مرحله نوار برداشته شده از بانک مو(گرافت) زیر میکروسکوپ، توسط پزشک متخصص و طی فرایند خاصی و بسیار دقیق و تخصصی واحدی های فولیکولی را از نوار مو جهت کاشت جدا می کنند. این مرحله از عمل حتما بایستی زیر نظر پزشک باشد. چرا که عدم دقت به برداشت گرافت ها از نوار جدا شده بانک مو باعث آسیب دیدن آنها گردیده و قابلیت رشد مجدد آنها از بین خواهد رفت. رشد مجدد خود از مزایا و برتری های روش FUT است.

مرحله کاشت فولیکول ها

برای انجام این مرحله از روش کاشت مو FUT لازم است که محل کاشت مو کاملا بی حس شود و با استفاده از مته های ریز مخصوص کاشت مو سوراخ های ظریفی در ناحیه کاشت مو سوراخ های بسیار ظریفی ایجاد خواهد شد. البته لازم به یادآوری است که قبل از انجام این مرحله خط رویش موها مشخص گردد.

در هر مرحله از امکان کاشت تا 5000 فولیکول وجود دارد. واحدهای جدا گردیده به صورت دانه دانه در داخل حفره ها قرار می گیرد. این سوراخ ها بسیار ریز بوده و نیازی به بخیه زدن نیست. این یکی از مزایا و برتری های روش FUT است.  کاشت مو به روش FUT حدود 4 الی 8 ساعت طول خواهد کشید که در بین این ساعت با دستور پزشک امکان استراحت برای فرد وجود دارد.

بیشتر بخوانید: کاشت مو به روش ترکیبی

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT

این روش از کاشت مو طبیعی را می توان برای افراد مختلفی استفاده نمود. خصوصا اشخاصی که طاسی های گسترده یا جزئی دارند. در یک دوره ۶ ماهه پس از کاشت می توان تراکم مناسبی در موها را دید. اما در ادامه این بخش مزایا و برتری های روش FUT را بیان می کنیم.

  • بازدهی بالای روش FUT

  • موفقیت بالا برای افراد دارای ریزش مو شدید و طاسی گسترده

  • امکان برداشت بالای فولیکول ها و پیوند های گسترده در یک جلسه کاشت مو طبیعی

  • استفاده از موهای طبیعی و امکان رشد آن ها مانند موهای اصلی

  • مقرون به صرفه بودن نسبت به سایر روش های کاشت مو

با بررسی مزایا و برتری های روش FUT می توان متوجه شد که این روش کاشت مو طبیعی یکی از بهترین گزینه ها است. اما در این میان باید به متخصصان کلینیک کاشت مو تهران، دنیز کاشت مراجعه کنید.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

درصد موفقیت این نوع جراحی با سلولهای بنیادی چقدر است؟

درصد موفقیت این نوع جراحی با سلولهای بنیادی چقدر است؟

درصد موفقیت این نوع جراحی با سلولهای بنیادی چقدر است؟ ریزش مو یک بیماری شایع در بین زنان و مردان است. که بیشتر آنها به دلایل ژنتیکی ایجاد می شوند. این را می توان در 80 درصد مردان و 40 درصد از زنان تا سن 70 ... (ادامه)

 خطرات و عوارض جانبی کاشت مو در ناحیه ورتکس

 خطرات و عوارض جانبی کاشت مو در ناحیه ورتکس

خطرات و عوارض جانبی کاشت مو در ناحیه ورتکس :کاشت مو یکی از جدیدترین روش هایی است که امروزه برای راه حل موفقیت آمیز و دائمی ریزش مو یا طاسی مورد استفاده قرار می گیرد. مناطق کاشت مو مناطق مختلفی هستند. علاو... (ادامه)

ریکاوری بعد از کاشت مو

ریکاوری بعد از کاشت مو

ریکاوری بعد از کاشت مو : کاشت مو یک عمل زیبایی ظریف است و برای رسیدن به بهترین نتیجه لازم است دقیقاً پس از انجام این عمل زیبایی از دستورات پزشک خود پیروی کنید. سخت ترین قسمت رشد مو، انتظار برای رشد آن است. ... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x