• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

کاشت بدون جراحی

کاشت بدون جراحی افراد زیادی هستند که از طاسی یا کم پشتی مو های خود رنج می برند اما خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی داشتن موهای زیبا و پر پشت دیگر رویا نیست. کسانی که  دوست دارند دو باره چهره آنها زیبا شود می توانند پیوند مو را انجام دهند پیوند مو به روش های مختلفی انجام می شود که ما در این مقاله قصد در باره کاشت بدون جراحی تحقیق کنیم با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

کاشت بدون جراحی

کاشت مو چیست؟

به انتقال دادن گرافت های مو از بانک مو که بیشتر پشت سر و پشت گوش ها هستند به ناحیه طاس و کم پشت سر کاشت مو می گویند. در بعضی موارد ممکن است از موهای بدن برای کاشت استفاده کنند که همه ای این ها بستگی دارد از چه تکنیکی برای برداشت فولیکول ها استفاده می کنند. کاشت مو کلا با دو تکنیک کاشته می شود. نواری و تک گرافت در روش نواری جراحی انجام می گیرد ولی تک گرافت که جدید ترین نوع کاشت است بدون جراحی انجام می شود.

معرفی روش های کاشت بدون جراحی

روش های بدون جراحی تقریبا شبیه هم انجام می شوند فولیکول ها به صورت تکی با تهاجم کمتر برداشته می شود به همین منظور جای هیچ گونه زخمی دیده نمی شود. این روش ها عبارتند از:

کاشت مو به روش FUE

کاشت مو به روش FUE پایه تمام روش های کاشت موی بدون جراحی است در این روش از دستگاههای به نام پانچ برای برداشت  فولیکول ها استفاده می شود. این ابزار تقریبا سر تیز با اندازه میلی متر است که می تواند در محل بانک مو زخم های بسیار ریزی را ایجاد کند. در این روش به خاطر دستی بودن دستگاه ممکن است دقت برداشت کمی پایین باشد.این روش کاشت به نام FIT هم شناخته شده است.

مزایای کاشت به روش FUE

ایجاد برش های بسیار ریز که جای آنها باقی نمی ماند.
مناسب برای افرادی که پوست سر آن ها سفت است.
نتایج بهتر در کاشت با تعداد گرافت های بیشتر و سالم.
دوران نقاهت کوتاه.
عوارض کمتر.
بدون خون ریزی و درد.
امکان کاشت ریش، ابرو و سبیل.
یک دست بودن موها.

کاشت مو به روش SUT

روش SUT نیز یکی دیگر از روش های کاشت مو است که احتیاج به جراحی ندارد در این روش به جای پانچ دستی از میکروموتورهای اتوماتیک استفاده می شود به همین منظور دقت کاشت در این روش نسبت به روش FUE بالاتر است و به فولیکول ها ی برداشته شده کمتر آسیب  می رسد. به دلیل استفاده از دستگاه های پیشرفته سرعت کاشت بالا و تراکم قابل قبولی را ایجاد می کند. یکی از مهمترین ویژگی های این روش این است که می تواند ۱۴۰۰۰ تار مو را پیوند بزند. کاشت مو در روش SUT  بسیار طبیعی است و جای هیچ گونه زخمی روی سر باقی نمی ماند. کاشت مو به این روش شما را بدون هیچ درد سری به موهای زیبا و طبیعی می رساند.

مزایای کاشت مو به روش SUT

نتایج طبیعی تر و بهتر نسبت به روش FUE
برداشت فولیکول ها با حداقل بافت پوستی همراه است که باعث افزایش کیفیت موها می شود
بعد از کاشت عدم وجود محدودیت فعالیت روزانه.
کاهش آسیب رسیدن به گرافت ها و احتمال خطاهای انسانی.
سرعت بالا برای برداشت فولیکول ها و کاشت آنها.

کاشت مو به روش MFIT

در این روش کاشت به جای پانچ ها از ابزار ایمپلنتر مینیاتوری استفاده می کنند که سوراخ هایی با قطر 0.5 تا 0.8 میلی متر در ناحیه بانک مو ایجاد می کند.این سوراخ ها بسیار کوچک هستند به همین خاطر امکان برداشت فولیکول ها در فواصل نزدیک وجود دارد به همین منظور می توان فولیکول های زیادی را خارج کرد. این زخم ها نیازی به بخیه ندارند. یکی از بهترین مزیت این نوع کاشت این است که می توان دهانه دستگاه را تنظیم کرد که این موضوع باعث می شود فولیکول های در زمان برداشت کمتر آسیب ببینند و پزشک می تواند فولیکول های تک تار مویی تا ۵ تار مویی برداشت کند. در این روش از هیچ نوع ابزار جراحی استفاده نمی شود و تنها با تکیه بر نیروی مکش گرافت ها خارج می شوند.

کاشت مو به روش MFIT

سخن پایانی

 

تمام این روش ها که گفته شد باید تحت نظر بهترین کلینیک ها و بهترین پزشکان انجام شود تا پیوند  موی موفق آمیزی را داشته باشید. ما به شما کلینیک کاشت موی دنیز را معرفی می کنیم  کلینیک کاشت دنیز با بهترین و به روز ترین تجهیزات پزشکی جدیدترین نوع کاشت مو بدون جراحی را برای مشتریان‌خود انجام می دهد. اگر دنبال کاشت موی بدون جراحی و درد و خون ریزی هستید حتما کلینیک کاشت مو و زیبایی دنیز را انتخاب کنید.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x