• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو های خود استفاده می کنند اما تنها راه دائمی و طبیعی داشتن موهای زیبا و پرپشت کاشت مو است.

امروزه کاشت مو به دو روش انجام می شود روش با جراحی و بدون جراحی، امروز ما در این مقاله تصمیم داریم درباره کاشت مو بدون جراحی مناسب چه کسانی است تحقیق کنیم اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهید در رابطه با این موضوع اطلاعاتی را کسب کنید تا آخر این مقاله همراه باشید‌.

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

انواع روش های کاشت مو

کاشت مو یک نوع عمل زیبای برای موهای سر است که امروزه در کلینیک های زیبایی انجام می شود. این نوع عمل برای افرادی است که موهای کم پشت و یا طاس دارند‌ و تنها راه داشتن موهای دائمی و زیبا کاشت مو است. پیشرفته ترین نوع کاشت مو عمل بدون جراحی است  در این روش پزشک متخصص فولیکول های مو را از بانک مو با استفاده از دستگاه های اتوماتیک بر می‌دارد و در محل مورد نظر پیوند می زند.

پیوند زدن مو یکی از عمل های بسیار حساس است. به همین منظور باید کلینیکی را برای کاشت مو انتخاب کنید که دارای بهترین و پیش رفته ترین تجهیزات پزشکی و بهترین متخصصان کاشت مو باشد. ما به شما کلینیک کاشت موی دنیز را پیشنهاد می دهیم کلینیک کاشت موی دنیز یکی از بزرگترین و مجهزترین کلینیک زیبای در تهران است. البته ناگفته نماند امروزه از دو نوع روش کاشت بدون جراحی نیز استفاده می شود که روش اول با دارو است و روش دوم لیزر درمانی است.که در ادامه بیشتر با این روش ها آشنا می شوید.

کاشت مو با لیزر

کاشت مو با لیزر یکی دیگر از روش های بدون جراحی است که در آن فولیکول های مو تحریک می شود و باعث رشد مجدد مو ها می شود، مصرف بعضی از دارو ها استفاده از بعضی از دارو ها روی هورمون های بدن تاثیر می گذارد و باعث رو شد و پر پشت شدن مجدد موها می شود. بعضی از این دارو ها عبارتند از، فیناستراید و ماینوکسیدیل.

میکرونیدلینگ

یکی دیگر از روش های طبیعی و موثر کاشت مو بدون جراحی روش میکرونیدلینگ است. این روش با ایجاد زخم های ریز روی پوست سر انجام می شود.

کاشت‌ مو بدون جراحی مناسب افرادی است که به خاطر داشتن مشکلات زیر نمی تواند عمل جراحی کاشت مو را انجام دهند این مشکلات عبارتند از:

افرادی که مبتلا به بیماری پسوریایس و لوپوس هستند.

کسانی که از روی عادت مو های خود را می کنند.

کسانی که مشکل افسردگی و اضطراب دارند.

کسانی که دچار افسردگی و اضطراب هستند.

کسانی که پرتودرمانی و شیمی درمانی می کنند.

کسانی که مبتلا به اختلالات انعقاد خون و بیماری های عفونی هستند.

زنانی که اختلالات هورمونی دارند.

کسانی که سن آن ها زیر ۳۰ سال باشه.

کسانی که این مشکل ها را داشته باشند باید با پزشک خود مشورت کنند و از کاشت بدون جراحی استفاده کنند. در این روش ها با استفاده از داروها و یا لیزر کردن موی سر توسط پزشک موی سر تحریک می شود و باعث رشد موی سر می شود. این نوع کاشت مو زمان بر بوده و امکان اینکه مو ها دو باره رشد کنند کم است.

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

حرف آخر

برای انجام هر نوع عمل کاشت مو باید حتما زیر نظر متخصص مو و زیبایی باشید تا بهترین راه و روش ها را به شما معرفی کند تا شما بتوانید بدون هیچ درد سری به خواسته های خود برسید و مو های دائمی و طبیعی داشته باشید. کلینیک کاشت موی دنیز با داشتن بهترین متخصصان زیبای و مو بهترین گزینه برای شما ای که قصد دارید همیشه موهای زیبا و دائمی داشته باشید است.

کلینیک کاشت موی دنیز یکی از بزرگترین و معتبر ترین کلینیک های کاشت مو در تهران است که همه روزه در خدمت مشتریان عزیز است. اگر شما هم برای کاشت مو ی خود به دنبال کلینیک معتبر هستید ما کلینیک دنیز را به شما معرفی می کنیم هدف ما رضایت شما عزیزان است .


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

هزینه کاشت مو به روش میکروگرافت

هزینه کاشت مو به روش میکروگرافت

هزینه کاشت مو به روش میکروگرافت : یکی از معضلاتی که از دیرباز یقه افراد را گرفته(مرد و زن) ریزش مو می باشد. در گذشته های دور راهی برای این مشکل نبود. آقایان بایستی کلاه بر سر می گذاشتند و خانم ها نیز بدون... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x