• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

کاشت مو به روش ترکیبی

کاشت مو به روش ترکیبی آیا می دانید روش کاشت موی ترکیبی چگونه است؟ ترکیب روش های کاشت مو به روش FUT و روش کاشت مو به روش FIT را کاشت ترکیبی می گویند. با ما در خواندن این مقاله همراه باشید تا بیشتر با روش کاشت موی ترکیبی آشنا شوید.

کاشت مو به روش ترکیبی

کاشت مو به این روش بیشتر برای افرادی است که طاسی سر آن ها بیشتر است و برای پیوند مو گرافت های زیاد لازم است تا کاشت مو با تراکم خوبی را داشته باشید. در کاشت موی ترکیبی بیشترین مقدار از بانک ملی بیمار برداشته می شود با روش کاشت FUT و روش FIT بیشترین برداشت انجام می شود.

در کاشت ترکیبی معمولا در یک جلسه عمل پیوند تقریبا ۴۰۰۰تا ۶۰۰۰ گرافت برداشته می شود و حدود ۹ تا ۱۱ ساعت زمان می برد و فقط یک روز برای این نوع پیوند مو وقت لازم است.
در روش کاشت مو FUT این اندازه گرافت احتیاج به دو مرحله جراحی نیاز دارد که این دو جلسه باید یک سال فاصله داشته باشند.

کاشت مو به روش ترکیبی

مراحل اول کاشت موی ترکیبی

اول باید برای مشاوره پیش متخصص کاشت مو برای مشاوره بروید بعد از آزمایش های فولیکول های مو پزشک با شما مشورت می کند و اگر تشخیص پزشک پیوند ترکیبی باشد باید برای آزمایش های بانک مو آماده شوید. بعد از انجام تمام آزمایش ها پزشک با مشورت با شما بهترین خط رویش مو که هم ظاهر طبیعی داشته باشد وهم پسند شما باشد را انتخاب می کند. در مرحله آزمایش محل اهدا کننده گرافت ها کاملا بررسی می شود و خط برداشت نوار را تعیین می کنند. اکنون شما برای برداشت نوار آماده شده اید و بی حسی موضعی در حد استاندارد تزریق شده است و پزشک شما شروع به برداشت گرافت ها می کند. بعد از برداشتن گرافت ها ناحیه برداشته شده بخیه می شود و اکنون برای کاشت فولیکول های مو آماده می شوید. فولیکول های برداشته شده مو را زیر میکروسکوپ می برند وبا دقت زیاد جدا می کنند‌. بعد از آن تیم پزشکی با دقت بالا شروع به کاشت گرافت ها می کنند.

مرحله دوم کاشت مو به روش ترکیبی

در مرحله دوم بعد از کاشت به روشFUT باید برای کاشت مو به روش ترکیبی آماده افزایش تراکم توسط برداشت فولیکولی یا روش FIT می شوید. در این مرحله پزشک جراحی کاشت مو را به صورت تک تک تقربیا ۱۰۰۰ گرافت مو برداشته و بین موهای کاشته شده در مرحله اول اضافه می کند.

آیا کاشت مو ترکیبی درد دارد؟

برای کاشت موی ترکیبی از دارو های بی حسی استفاده می کنند و بیمار درد زیادی را نمی کشد یا بهتر بگویم اصلا دردی را احساس نمی کند. سر بیمار را بعد از عمل پانسمان می کنند و یک روز بعد از عمل می تواند پانسمان را باز کند. لازم به ذکر است که این نوع عمل هیچ خونریزی نداشته و بیمار می تواند بعد از باز کردن پانسمان در کلینیک توست پزشکش سرش رو شستشو کند‌.

مراقبت بعد از عمل

می دانید که بعد از هر عملی مشاورین نکاتی را به بیماران خود تاکید می کنند. در پیوند موی ترکیبی هم برای رشد مو بعداز عمل مشاوران نکاتی را یاد آوری می کنند که بیمار باید آنها را رعایت کند تا عمل موفق آمیزی داشته باشد.که عبارتند از دوری از ورزش های سنگین و فعالیت های سنگین، وری از دوخانیات و مواد الکلی، استفاده نکردن از کلاه کاسکت تا یک ماه، در معرض خورشید قرار نگرفتند، رنگ کردن موهای کاشته شده از شش تا یک سال به کلی ممنوع است.

مراقبت بعد از عمل

بعد از کاشت مو به چه صورت اصلاح می شود؟

شما پس از اصلاح بهتر است یک تا دو ماه بعد از پیوند مو فقط دور سر را اصلاح کنید و موهای کاشته شده را تا شش ماه اصلاح نکنید.

دلیل بهتر بودن نوع کاشت مو ی ترکیبی

روش ترکیبی به این دلیل بهترین نوع پیوند مو است که از روش های FIT و FUT همراه با هم و به صورت مکمل به کار می رود. میزان برداشت گرافت در این روش خیلی زیاد تر از روش FIT و روش FUTاست.

حرف آخر:

جراح کاشت مو باید در تکنیک روش ترکیبی آشنایی کامل داشته باشد بتواند روش ترکیبی را برای شما انجام دهد. کلینیک مشاوره و کاشت مو دنیز توانسته است در این نوع کاشت مو موفقیت های زیادی به دست بیاورد و رضایت مشتریان خود را جلب کند.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x