• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

مکمل های زیبایی ابرو چیست؟

مکمل های زیبایی ابرو: همانطور که همه ی شما می دانید ابروهای زیبا و پر پشت زیبایی خاصی به صورت و چشم های هر شخصی می بخشد به همین منظور بیشتر افراد مخصوصا خانم های که به خاطر مشکلاتی مانند ژنتیک، استفاده از داروها، تغذیه نامناسب و بیماری های خاص دچار ریزش و نازک شدن ابروهای خود شده اند به دنبال راه های برای ضخیم شدن و پر پشت شدن ابروهای خود هستند.

یکی از روش های زیبا کردن ابروها استفاده از مکمل های زیبایی ابروها است که امروز ما در این مقاله قصد داریم درباره این مکمل های زیبای تحقیق کنیم اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهید در رابطه با این موضوع اطلاعاتی را کسب کنید تا آخر این مقاله همراه باشید.

مکمل های زیبایی ابرو چیست؟

مکمل های زیبایی ابرو چیست؟

راز داشتن ابرو های زیبا چیست؟

امروزه افراد زیادی هستند که برای داشتن ابروهای زیبا و پر پشت از راه ها و روش های مختلفی استفاده می کنند روش های مانند تاتو کردن، قاب و سایه کردن، میکرو کردن ابرو، کاشت ابرو، استفاده از مداد ابرو ویا ماژیک ابرو و راه های دیگر  استفاده می کنند چون امروزه دیگر داشتن ابروهای کوتاه یا نازک مد نیست و مهم تر از همه ابروهای پهن زیبای خاصی به چشم ها و صورت هر فردی می بخشد، برای داشتن ابرو های زیبا و پهن بعضی از افراد از روش های که بالا گفته شد استفاده می کنند.

اما این روش ها یا دائمی و طبیعی نیستند یا هزینه زیادی می خواهد، به همین دلیل باید به فکر راهی باشید که هم هزینه ای کمتری داشته باشد و هم باعث رشد مجدد ابرو ها شود. برای داشتن ابرو های زیبا و پر پشت بهترین راه مشورت و کمک خواستن از تجربیات پزشک مو و زیبایی است که ما به شما پیشنهاد می دهیم با پزشکان کلینیک کاشت موی دنیز همراه باشید تا شما را بهتر راهنمایی کنند.

مکمل های زیبایی ابرو چیست؟

مکمل های زیبایی ابرو چیست؟

زیبایی ابرو های با استفاده از مکمل ها

برای داشتن ابروهای پهن و زیبا می توانید از رژیم‌های غذایی سالم که دارای کلسیم، پروتئین، آهن و روی دارند استفاده کنید، استفاده از روغن های گیاهی برای ماساژ مانند روغن نارگیل، روغن کرچک، مریم گلی یا روغن رزماری استفاده کنید یا خیلی دیگر از روش های خانگی اما بهترین روش برای پر پشت کردن ابرو ها استفاده از مکمل های زیبای ابروها است  برای زیبای ابرو ها به شما پیشنهاد داده می شود که از این مکمل ها استفاده کنید. این مکمل ها عبارتند از:

روغن امگا3

روغن های امگا3  به خاطر داشتن اسیدهای چرب باعث کاهش ریزش ابرو های شما می شود، از ابرو های ضخیم و سالم محافظت می کند، مهم تر از همه بهترین تغذیه برای موها است.

بیوتین

بیوتین بهترین تقویت کننده برای رشد ابرو ها است. اگر قصد دارید از بهترین مکمل تقویت ابرو استفاده کنید بیوتین را انتخاب کنید، بیوتین  ماده ای است که در رشد ابروها و تولید ابرو های تازه معجزه می کند.

ساو پالمتو

یکی از بزرگترین دلیل ریزش موی سر و ابرو ها DHT است گیاه ساو پالمتو یکی از بهترین مکمل های است از میتواند مشکل DHT را درمان کند به همین منظور برای پیشگیری از ریزش موها و ابرو ها در بیشتر داروهای ریزش مو و ابرو از این مکمل استفاده می کنند. به ساو پالمتو، گیاه نخل اره ای هم گفته می شود.

سرم های رشد ابرو

از دیگر مکمل های ابرو ها می توان به سرم های ابرو ها اشاره کرد. سرم های رشد ابرو دارای پروتئین های قوی و اسید آمینه ها هستند که این دو فرمول باعث ضخیم شدن ابروها و رشد مجدد ابروهای ریخته شده می شود. استفاده مداوم از این مکمل ابرو باعث زیبای و پر پشت شدن ابروهای شما می شود.

آنالوگ پروستاگلاندین

از دیگر مکمل های رشد ابرو می توان به سرم آنالوگ پروستاگلاندین اشاره کرد. یکی از بهترین محلول های رشد ابرو است‌. اگر مشکل ریزش ابرو دارید یا ابروهایتان بسیار نازک و تنک شده اند بهترین درمان برای شما استفاده از این مکمل است. فقط چند ماه وقت کافی است تا دوباره صاحب ابروهای زیبا و پر پشت شوید.

بیشتر بخوانید: قیمت کاشت ابرو

مکمل های زیبایی ابرو چیست؟

مکمل های زیبایی ابرو چیست؟

سخن پایانی

امروزه با پیشرفت علم پزشکی دیگر نگران ابرو های نازک و یا تنک خود نباشد چون می توانید با استفاده از دارو ها و مکمل های رشد ابرو برای زیبای ابرو های خود استفاده کنید.

مشاوره با بهترین پزشکان و متخصصان زیبایی و کاشت مو و ابرو به شما کمک می کند تا به خواسته های خود برسید. اگر به دنبال بهترین دکتر کاشت مو و ابرو در تهران هستید ما پزشکان کلینیک دنیز کاشت را به شما معرفی می کنیم‌. در کلینیک کاشت موی دنیز می توانید با بهترین پزشکان در باره رشد دوباره ابرو های خود مشاوره داشته باشید.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x