• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

قیمت کاشت ابرو چقدر است؟

کاشت ابرو چیست و چگونه انجام می شود هزینه کاشت ابرو چقدر است آیا کاشت ابرو دائمی است؟ ابرو ها در زیبایی صورت اولین حرف را میزنند اما متاسفانه بیشتر مردم جهان مخصوصا زنان از داشتن آبروی زیبا و مورد نظر مرحوم هستند که خوشبختانه امروزه با کاشت ابرو دائمی و طبیعی این مشکل برطرف شده است. امروز ما در این مقاله تصمیم داریم به طور کامل قیمت و هزینه کاشت ابرو و موارد و نکات مربوط به آن تحقیق کنیم با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

قیمت کاشت ابرو

همه چیز در باره کاشت ابرو

از سال های دور تا به امروز راه های برای زیبای و پرپشت نشان دادن ابرو ها بوده و هست در زمان های قدیم برای زیبای ابروها از سرمه استفاده می کردن بعدا مداد ابرو جایگزین سرمه شد و کم کم از روش های تاتو، قاب وسایه ،میکرو و راه های دیگر که امروزه از جدید ترین روش ها که کاشت ابرو است استفاده می شود کاشت ابرو یک روش دائمی وطبیعی است. کاشت ابرو مانند کاشت مو روش های مختلفی دارد مثل MICRO FIT, SIT, FUT که. جدیدترین نوع کاشت ابرو به خاطر تکنیک ها و تجهیزات بالا هزینه کاشت بالاتری دارد. تفاوت کاشت ابرو ها تنها در طریق برداشت گرافت ها است و تمام ابرو ها به یک روش کاشته می شوند.
کلینیک کاشت مو و زیبای دنیز با داشتن بهترین پزشکان و بهترین تجهیزات این اطمینان را به شما می دهد که کاشت ابروی زیبا و طبیعی با جدیدترین نوع کاشت ابرو برای شما انجام دهد.

تجربه و تخصص پزشک

انتخاب یک پزشک با تخصص و مهارت های زیاد مهمترین دلیل موفقیت در کاشت ابرو و هزینه و قیمت کاشت ابرو است. در آوردن خواب ابرو باید به نحوی باشد که بیمار از نوع آن راضی باشد که این کار هر پزشکی نیست انجام عمل ابرو نیاز به تجربه و دقت بالای دارد. یادتان باشد ابروی شما یعنی شخصیت و زیبای شما پس هیچ وقت به خاطر هزینه کمتر و قیمت پایین تر عمل کاشت ابروهایتان را به دست یک پزشک ناشی نسپارید‌ این کار فقط زمان و هزینه شما را از بین می برد.

تجربه و تخصص پزشک در کاشت ابرو

کاشت ابرو و تعداد گرافت ها

تعداد گرافت ها و میزان کم پشتی ابروها یکی دیگر از تعیین کننده هزینه کاشت ابرو است. قیمت ابروهای که به خاطر آتش سوزی یا حادثه از بین رفته باشد با ابروی که فقط نیاز به افزایش تراکم دارد فرق می کند ابرو هایی که فقط نیاز به افزایش تراکم داشته باشد هزینه و قیمت کمتری از ابروهای که دچار حادثه شده اند دارند.

فواید کاشت ابرو

کاشت ابرو بی ریسک ترین و بی خطر ترین عمل زیبای محسوب می شود که دوره نقاهت کمتری دارد و پس از کاشت ابرو می توانید به کار های روز مره خود برسید. اگر تمام توصیه های پزشکی را رعایت کنید هیچ مشکلی برای ابرو های کاشته شده شما پیش نمی آید.

عوارض کاشت ابرو در چند روز اول

تورم در ابرو که فقط چند روز اول است بعد از چند روز برطرف می شود.
ریزش ابرو های کاشته شده که کاملا طبیعی بوده و دوباره رشت می کند.
احساس کمی خارش و سوزش در جای کاشت ابروها که بعد از چند وقت برطرف می شود.

هزینه کاشت ابروچقدر است؟

به خاطر حساس بودن عمل ابرو و تکنیک های مربوط به آن نیاز به تجربه و تخصص زیادی است به همین دلیل هزینه عمل کاشت ابرو می تواند متفاوت باشد. هزینه کاشت ابرو به خاطر تخصص و حساس بودن آن تقریبا ۴ تا ۶ میلیون تومن هزینه دارد. البته این هزینه ها تقریبی است برای اطلاعات دقیق تر شما می توانید با مرکز کاشت مو و زیبای دنیز تماس گرفته و با مشاورین این کلینیک رایگان در باره هزینه کاشت ابرو و نوع کاشت ابرو مشورت کنید. درسال های اخیر کلینیک های زیبای بسیاری در حوزه فعالیت های زیبایی تاسیس شده است که کاشت ابرو به دلیل رایج بودن در همه آنها انجام می گیرد که ممکن است در بعضی از این کلینیک ها قیمت های کمتری را هم به مشتریان پیشنهاد بدهند اما فراموش نکنید مراکز تازه تاسیس شده به خاطر جذب مشتریان زیاد قیمت کاشت ابرو را پایین می آورند.

هزینه کاشت ابرو

سخن پایانی

مرکز کاشت مو، ابرو و ریش دنیز توانسته است با چندین سال سابقه درخشان و داشتن تجهیزات مدرن و قیمت مناسب رضایت مشتریان خود را جلب کند. ما به همه ای شما عزیزانی که قصد کاشت ابرو دارید کلینیک زیبای دنیز را معرفی میکنیم.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

ماینوکسیدیل برای مو

طریقه مصرف ماینوکسیدیل برای مو

موها برای بسیاری از افراد نمادی از جذابیت و اعتماد به نفس هستند. موها در زیبایی و ظاهر شخصیتی فرد بسیار اهمیت دارند. از طرف دیگر، مشکلات مرتبط با مو می‌توانند باعث کاهش اعتماد به نفس، اضطراب، و افسردگی شوند. ... (ادامه)

درمان ترک پوست سر بعد از کاشت مو

درمان ترک پوست سر بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از روش‌های پرکاربرد برای افزایش جمعیت موی سر فرد است. با این حال، پس از کاشت مو، برخی افراد ممکن است با مشکلاتی مانند ترک پوست سر مواجه شوند که می‌تواند باعث آزار و ایجاد ناراحتی برای آنها ... (ادامه)

مزایا و معایب کاشت مو بدون جراحی

مزایا و معایب کاشت مو بدون جراحی

مزایا و معایب کاشت مو بدون جراحی: همانطور که می‌دانید، موهای سر یکی از عوامل مهم در زیبایی و جذابیت فرد هستند. در حال حاضر، روش‌های مختلفی برای کاشت مو بدون نیاز به جراحی وجود دارد. این روش‌ها شامل کاشت ... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x