• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

بهترین دکتر کاشت مو در تهران

بهترین دکتر کاشت مو در تهران:آیا قصد کاشت مو دارید؟ آیا دنبال بهترین کلینیک کاشت مو و زیبای در تهران هستید؟ آیا به دنبال بهترین پزشک کاشت مو در تهران هستید؟ با ما در این مقاله همراه باشید ما  قصد داریم امروز درباره  بهترین پزشک کاشت مو که بهترین روش های کاشت مو و ابرو را در تهران انجام می دهد را به شما معرفی کنیم. تا آخر این مقاله همراه باشید.

بهترین دکتر کاشت مو در تهران

کاشت مو چیست؟

کاشت مو یک نوع عمل پیوند مو است که برای پر پشت کردن مو ها انجام میشود این پیوند مو دائمی بوده و امکان ریزش دوباره آن ۲درصد است که آن نیز به کلینیک و پزشکی که برای کاشت مو انتخاب کرده ای بستگی دارد. در عمل کاشت مو پزشک فولیکول ها را از بانک مو با استفاده از دستگاه مخصوص بر میدارد و با دقت بالا در منطقه های کم پشت یا طاسی سر پیوند میزند، بعد از چند هفته تمام موهای کاشته شده شروع به ریزش می کنند و بعد از چند ماه دوباره به رشد خود ادامه می دهد. تقریبا یک سال طول میکشد تا شما به نتیجه دل خواه خود برسید.

بهترین دکتر کاشت مو در تهران چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

کاشت مو یک عمل زیبایی است که به دقت و ظرافت زیادی برای کاشت نیاز دارد به همین منظور باید بهترین کلینیک و دکتر کاشت مو را برای این عمل انتخاب کنید، باید از کجا بفهمیم بهترین دکتر برای کاشت مو چه کسی است؟ بهترین دکتر کاشت مو باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

بهترین دکتر کاشت مو در تهران

استفاده از بروز ترین تکنیک ها

بهترین دکتر در تهران باید دانش و تخصصش به روز باشد و هر ساله برای یادگیری جدیدترین روش کاشت مو و ابرو تلاش کند، با یادگیری جدیدترین تکنیک ها کاشت مو، احتمال خطا در کاشت مو بسیار کم می شود.

داشتن تجربه و مهارت

یکی دیگر از نشانه های یک دکتر خوب داشتن مهارت و تجربه زیاد در زمینه کاشت مو است یک دکتر خوب باید سابقه کاری درخشان و طولانی داشته باشد.

انتخاب بهترین زمان برای کاشت مو

یکی دیگر از نشانه های یک دکتر خوب در تهران این‌ است که دقیق تشخیص دهد بهترین زمان برای کاشت مو برای بیمار چه زمانی است. چون انتخاب بهترین زمان برای کاشت مو احتیاج به بررسی کردن عوامل مختلفی مانند: میزان ریزش مو، سن بیمار، تعداد تارهای که برداشت می شود و تعداد بیمارانی که در صف انتظار هستند بستگی دارد.

برقرار کردن رابطه صمیمانه با بیمار

از دیگر صفات یک دکتر خوب در تهران داشتن اخلاق خوب و برقراری ارتباط صمیمانه با بیمار است. اگر بیمار بتواند با دکتر خود رابطه صمیمانه برقرار کند راحت می تواند خواسته هایش را با دکتر خود در میان بگذارد. این کار باعث می شود نتیجه مثبتی از این عمل جراحی بدست بیاورد.

انتخاب مناسب ترین روش برای کاشت مو

امروزه کاشت مو به روش های مختلفی در کلینیک ها انجام می شود، به همین منظور یک دکتر خوب باید برای بیمار خود روش کاشت موی را انتخاب کند که هم بیمار از نوع کاشت راضی باشد، هم روش کاشت مراحل بهبود زودتر  و عوارض کمتری را داشته باشد.

گرفتن هزینه منصفانه از بیمار

همانطور که مستحضر هستید برای انجام عمل کاشت مو مواردی در هزینه کاشت موثر هستند که این موارد عبارتند از: تعداد فولیکول های که از بانک مو برداشته می شود، داشتن ریزش موی شدید، اندازه طاسی سر، نوع کاشت مو و تعداد جلسه های مورد نیاز، تمام این موارد هزینه کاشت مو را افزایش می دهد. اما یک دکتر خوب می تواند کمترین هزینه را با بیمار خود حساب کند.

بهترین دکتر کاشت مو در تهران

کلام آخر

از شما عزیزان سپاس گذاریم تا آخر این مقاله همراه ما بودید، اگر شماهم جزع آن دسته از افرادی هستید که به دنبال بهترین دکتر کاشت مو در تهران هستید ما به شما کلینیک کاشت موی دنیز در سعادت آباد تهران را معرفی میکنیم. پزشکان کلینیک دنیز یکی از بهترین، با اخلاق ترین و باسابقه ترین پزشکان کاشت مو در تهران هستند که فارغ تحصیل بهترین دانشگاه های علوم پزشکی ایران هستند، و مهارت کامل در جدید ترین روش کاشت مو  را دارند. در کلینیک کاشت موی دنیز  تمام تجهیزات پزشکی پیشرفته و بروز هستند، و یکی دیگر از خصوصیات  کلینیک کاشت موی دنیز هزینه منصفانه آن است.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x