• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

کاشت مو برای زنان

کاشت مو برای زنان :کاشت مو عملی است برای داشتن موهای دائمی و طبیعی که امروزه در میان مردم جهان مخصوصا زنان مورد استقبال بی نظیری قرار گرفته است. امروزه زنان به خاطر مشکلات گوناگون دچار ریزش موی سر می شوند وبرای درمان این مشکل به سراغ راه های گوناگون می روند که یکی از این راه ها داشتن مو های طبیعی و دائمی کاشت مو است. امروز ما در این مقاله تصمیم داریم در باره کاشت موی زنان تحقیق کنیم با ما تا آخر این مقاله باشید.

کاشت مو برای زنان
آیا زنان می توانند کاشت مو را انجام دهند؟

کاشت مو یک نوع عمل زیبایی و دائمی موی سر است که خوشبختانه هم برای جنس مونث و هم برای جنس مذکر در کلینیک های زیبایی و کاشت موی زیر نظر بهترین متخصصان کاشت مو انجام می شود تا در زمان پیوند دچار هیچ مشکلی نشوید انتخاب بهترین متخصص کاشت مو یعنی تضمین کاشت موی با موفقیت آمیزی را انجام داده اید. زنانی که مشکل کم پشتی موی سر، طاسی  و یا کچلی موی سر دارند می توانند عمل کاشت مو را انجام دهند. ما به شما کلینیک کاشت موی دنیز را پیشنهاد می دهیم. کاشت مو برای خانم های مناسب است که به دلایلی دچار ریزش موی سر شده اند دلایلی چون،
سوختکی،
جراحت ناشی از تصادف،
آسیب دیدگی
ژنتیک
خانم های که دچار این نوع ریزش مو می شوند بهترین کسانی هستند که می توانند پیوند مو را انجام دهند.
دلایلی که باعث می شود بانوان به سراغ کاشت مو بروند می توان به
تغییرات هورمونی،
یائسگی،
عوارض بعد از مصرف دارو
مشکلات تیروئید
کاهش ناگهانی وزن
کم خونی
بیماری تنبلی تخمدان یا پلی کیستیک تخمدان اشاره کرد.

آیا زنان می توانند کاشت مو را انجام دهند؟

کاشت مو زنان چیست؟

کاشت مو عملی است برای پرپشت کردن موهای کسانی که دچار ریزش و طاسی شده اند و این کم پشتی مو ها بر روی اعتماد به نفس شخص تاثیر منفی گذاشته است انجام می شود.عمل کاشت مو در بین زنان و مردان به یک نوع کاشته می شود و هیچ تفاوتی بین آنها وجود ندارد. برای کاشت مو بیمار باید اول زیر نظر پزشک آماده سازی شود آزمایش های لازم گرفته می شود تا در طول عمل بیمار به هیچ مشکلی برخورد نکند. در مرحله دوم کاشت مو باید از بانک مو که بیشتر در پشت سر یا پشت گوش ها است بعد از بی حس کردن ناحیه که با یک ماده بی حس کننده موضعی انجام می شد منطقه برداشت و کاشت موی سر را بی حس می کنند بعد از بی حس کردن سر فولیکول های که از بانک مو برداشته می شود و در محل مورد نظر کاشته می شود. کاشت مو به روش های مختلفی کاشه می شود که انتخاب روش کاشت در اختیار بیمار است.

کاشت مو برای زنان

معایب کاشت مو در زنان

خوشبختانه با پیشرفت علم و ابزار های پزشکی برای انجام کاشت مو عوارضی که بیمار خطر جدی داشته باشد وجود ندارد. اگر بیمار بعد از انجام کاشت مو تمام مراحل مراقبت های بعد از کاشت را که پزشک متخصص به آن سفارش کرده را رعایت کند دچار هیچ گونه مشکلی نخواهد شد.

هزینه پیوند موی زنان

هزینه کاشت مو به نوع کاشت و تعداد فولیکول های که برداشته می شود بستگی دارد اگر تعداد کاشت فولیکول ها کمتر باشد در یک جلسه کاشته می شود ولی اما اگر تعداد فولیکول ها زیاد باشد باید کاشت مو در یک جلسه کاشته شود که هزینه ای بیشتری را میخواد. میزان کوچک و بزرگ بودن ناحیه کم پشت موی سر، تجهیزات استفاده در پیوند مو، هزینه های کلینیک و پزشک متخصص و خدمه کلینیک در هزینه کاشت مو تاثیر می گذارد. متاسفانه بعضی از افراد  با انتخاب اشتباه ای که می کنند گول تبلیغات را میخورند و کلینیک کاشت موی  را برای کاشت مو انتخاب می کنند که مجبور به پرداخت هزینه های بالا می شوند.

حرف آخر

کاشت مو یک عمل زیبای  است که برای داشتن موی دائمی و طبیعی برای زنان و مردان انجام می شود. کلینیک کاشت موی دنیز یکی از بزرگترین و بهترین کلینیک های کاشت مو در تهران است که توانسته است رضایت تمام مشتریان خود را جلب کند. اگر به فکر کاشت موی طبیعی و دائمی هستید حتما کلینیک کاشت موی دنیز را انتخاب کنید کلینیک کاشت مو دنیز در هفت روز هفته با داشتن بهترین مشاوران کاشت مو در خدمت شما عزیزان است.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x