• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

هزینه کاشت مو

اگر شما به طور مثال در شهر تهران زندگی می کنید غیره ممکن است که شما تصمیم به کاشت مو برای خود شده باشید، اما به هزینه کاشت مو تهران فکر نکرده باشید.

مشکل اینجاست که بعضی از کلینیک‌ها ای که در تهران وجود دارند و شما برای مشورت با آن‌ها تماس تلفنی بر قرار می‌کنید،آن ها در مورد هزینه و روش‌های مختلف کاشت مو به شما اطلاعاتی نمی دهند و بعد از یک جلسه‌ی حضوری درباره هزینه های آن به شما اطلاعات می‌دهند.

اما نگران نباشید، در این مقاله ما در مورد عوامل موثر در قیمت کاشت مو صحبت خواهیم کرد.

هزینه کاشت مو در تهران

می‌توان گفت کاشت مو تنها روش درمان موهای از دست رفته ما می‌باشد و همچنین کاشت مو از گروه عمل‌های زیبایی نیز است که بیشتر بیمه‌های کشور تعهدی نسبت به پرداختن هزینه آن ندارند.

به همین دلیل یکی از مهمترین مشکلات متقاضیان عمل پیوند مو و هزینه آن است.

هزینه کاشت مو در تهران

عوامل مهم در هزینه کاشت مو

عوامل مختلفی وجود دارند که در قیمت کاشت مو موثر هستند. در پایین در مورد این موارد صحبت خواهیم کرد.

۱_ منطقه جغرافیایی

اینکه تصمیم دارید در کجا خدمات زیبایی مانند کاشت مو را انجام دهید، در قیمت آن نقش بسزایی دارد. همچنین، قیمت کاشت مو در یک استان نسبت به استان دیگر متغیر می‌باشد و از همه جالب‌تر این هست که اگر به یک کلینیک در یک منطقه خاص در شهر تهران یا یک شهر دیگر مراجعه کنید، قیمتی که به شما خواهند گفت متفاوت با قیمت کاشت مو در یک منطقه دیگر است.

چرا هزینه کاشت مو در ایران نسبت به کشورهای دیگر ارزانتر میباشد؟

یک تفکر اشتباه در مورد قیمت کاشت مو در ایران وجود دارد که در کشور ما به دلیل کیفیت پایین عمل های زیبایی،عمل زیبایی مانند کاشت مو طبیعی ارزانتر انجام می شود. اما باید این را بگوییم که در کشور ایران کیفیت کاشت مو، از بسیاری از کشورهای دیگر بهتر است.

علت کم بودن قیمت خدمات کاشت مو و خدمات دیگر زیبایی در ایران، بخاطر رقابت بسیار زیاد مراکز زیبایی در بهترین روش کاشت مو و ابرو می‌باشد.

۲_ کلینیک انتخابی کاشت مو

اگر شما یک متخصص زیبایی را بشناسید که در دو کلینیک مختلف با ابزار و مواد مصرفی یکسانی کار کند، در کمال ناباوری این را مشاهده خواهید کرد که به ازای روش و شرایط یکسان در کاشت مو، دو قیمت متفاوت از شما گرفته خواهد شد. این اتفاق به این دلیل رخ می‌دهد که هر کلینیک تعرفه خاص خود را دارد. انتخاب کلینیک زیبایی در هزینه نهایی شما بسزایی میگذارد.

۳_ میزان گرافت‌های کاشته شده

هر چه میزان کم پشتی موی یک فرد بیشتر باشد، نیاز به کاشت گرافت‌های متعدد و بیشتری بر روی سر او وجود دارد. از طرفی کاشت گرافت‌های بیشتر باعث صرف زمان و مواد مصرفی بیشتری می‌باشد. همه اینها موجب بالاتر رفتن هزینه ی نهایی کاشت مو می‌شود.

۴_ روش کاشت مو

مهمترین عامل در هزینه کاشت مو، تفاوت در روش‌های انجام آن می باشد. برای انجام جدیدترین روش‌ کاشت مو مانند: کاشت مو به روش میکرو فیت، نیاز به دستگاه‌های خاصی می‌باشد.

استفاده کردن از این دستگاه‌ها برای مراکز زیبایی، هزینه‌هایی را در پی خواهد داشت که جهت توجیه استفاده از این دستگاه ها، مبلغ بیشتری از شما گرفته خواهد شد.

عوامل مهم در هزینه کاشت مو

هزینه کاشت مو در ترکیه و بقیه کشورها

بیشتر عمل‌های زیبایی در کشور ایران به علت تقاضای بالا و همچنین تعداد زیاد متخصصین عمل‌های زیبایی، هزینه بسیار کمتری نسبت به بقیه کشورهای جهان دارند.

مثلا: در کشور ترکیه هزینه تقریبی کاشت مو حدود ۲۵۰۰ الی ۳۵۰۰ دلار می‌باشد. سایر عمل‌های زیبایی نیز در کشور ترکیه نسبت به کشورهای پیشرفته دیگر بسیار ارزان‌تر می‌باشد.

در واقع یکی از جنبه‌های مجذوب کننده توریسم در کشور ترکیه قیمت مناسب عمل‌های زیبایی آن می‌باشد.

نتیجه

هستند افرادی که بدون تخصص کافی دست به عمل‌های زیبایی ائم از کاشت مو با هزینه ای پایین‌تر از کلینیک‌های زیبایی دیگر می‌زنند. این را هم قابل توجه داشته باشید که انجام کاشت مو در این کلینیک‌ها و مراکز زیبایی شاید از نظر مالی به نفع شما باشد اما چیز مهمتر از پولی در این میان وجود دارد و آن سلامتی شما است که با اینکار آن را به خطر میاندازید.

آیا شما این را قبول می کنید که در یک خانه ، بدون امکانات بهداشتی و غیره، زیر دست افراد غیر متخصص و نا وارد عمل زیبایی حساسی همانند کاشت مو انجام بدید و سلامتی خود را به خطر بیاندازید؟ قطعا خیر.
در روز عمل کاشت مو قطعا از وجود افراد متخصص، تیم درمانی وپزشکی کاشت موی کلینیک قطعا مطلع شوید.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x