• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

کاشت مو در ناحیه ورتکس یا فرق سر چگونه صورت می گیرد؟

متداول ترین نوع ریزش مو در ناحیه راس یا نقطه تاس سر است که الگویی مردانه است. معمولا این ناحیه تحت ریزش مو قرار می گیرد. حال سوال اینجاست که آیا می شود کاشت مو در ناحیه ورتکس یا فرق سر انجام داد. اصولا بیماران با این ناحیه خیلی مشکل دارند و این نوع ریزش مو آن ها را آزار می دهد. پس به دنبال کاشت مو در این ناحیه هستند. زیرا فکر می کنند که از نظر ظاهری شبیه به افراد مسن هستند و نمی توانند طاسی در این نقطه را تحمل کنند. به شما مژده بدهیم که این مشکل با کاشت مو دنیز کاشت برطرف می شود.

حتما بخوانید: جدید ترین روش کاشت مو یا ابرو

آیا ورتکس یا فرق سر مهم ترین قسمت ریزش مو است؟

بسیاری از افراد نظرشان این است که قسمت تاج یا فرق سر از قسمت های دیگر مهم تر است و اصولا تمایل دارند ابتدا آن قسمت را پیوند بزنند و ظاهر خود را زیبا جلوه دهند. جراحان این عقیده را دارند که ورتکس یا تاج سر کمترین سهم را در زیبایی دارد. آنها معتقدند که مناطقی مانند خط مو و جلوی سر که بیشتر قابل مشاهده هستند در اولویت هستند. پس کاشت مو در ناحیه ورتکس یا فرق سر را در اولویت قرار نمی دهند. چرا که فرق سر زیاد قابل توجه نیست. چون که روی پوست سر بلند است و در نزدیکی پشت قرار دارد و به همین دلیل مردم واقعا آن را نمی بینند.

اما در مورد خط مو یا جلوی سر قضیه متفاوت است و خیلی واضح روی زیبایی ظاهری افراد تاثیر دارد. مخصوصا اگر لاغر شوید بیشتر خودش را نشان می دهد و این هشدار را به همراه دارد که هر چه زودتر اقدام کنید. اگر تصمیم دارید کاشت مو در ناحیه ورتکس یا فرق سر و قسمت های خط مو و جلو را به صورت همزمان انجام دهید، بهتر است از جلو شروع کنید و به سمت تاج بروید. به این ترتیب ابتدا خط مو که بیشتر قابل مشاهده است، زیبایی خود را جلوه می دهد.

چه تعداد منطقه مناسب برای پیوند در شخص وجود دارد؟

ناحیه های مناسب برای اهدا محدود هستند. ناحیه دو طرف  و پشت سر که می توان از آن ها فولیکول برداشت. پس اگر فردی ریزش شدید داشته باشد ممکن است پیوند های کافی نداشته باشد و اینجاست که با بهترین روش کاشت مو در ناحیه ورتکس یا فرق سر به سختی قابل اجرا می شود. زمانی که قصد پیوند در منطقه ورتکس دارید، به این فکر کنید که اگر تمام اهدا کننده ها را برای تاج سر استفاده کنید و در ناحیه خط و جلوی سر با محدودیت مواجه شوید، چه شکلی می شوید؟

چه تعداد منطقه مناسب برای پیوند در شخص وجود دارد؟

اینجاست که به این نتیجه می رسید ظاهر شما به زیبایی طبیعی نمی رسد. تصور کنید که تاج سر پرپشت و جلوی سر کم مو و یا بدون مو باشد. آیا ظاهر زیبایی را جلوه می دهد؟ در صورتی که دیدن افراد با خط جلوی پرپشت و تاج کم مو و یا بدون موعادی به نظر می رسد. پس منطقی ترین تصمیم در زمان محدودیت اهدا کننده، این است که خط مو و جلوی سر را پیوند بزنید

مسئله سن شخص و کاشت مو در ناحیه ورتکس یا فرق سر

قبل از اقدام برای کاشت مو در ناحیه ورتکس، بهتر است بیماران جوانتر تحت غربالگری قرار بگیرند. چیزی که کاملا مشخص است برای بیماران جوان، ریزش مو بسیار سخت است. اما باید این را در نظر گرفت که اگر در شخص جوان، موهای قسمت تاج کم پشت و نازک شوند و ریزش شروع شود، احتمالا ربزش موی بیشتری خواهند داشت و به قسمت خط مو و جلوی سر هم می رسد. اینجاست که باید سریع اقدام کنند و به صورت کاملا عاقلاته و اصولی از گرافت ها استفاده کنند. پس اگر ریزش از تاج سر شروع شد، به این معنی است که ربزش به جلو هم می رسد. در این مورد بهتر است با یک پزشک ترمیم مو مشورت کنند و بهترین تصمیم گیری را داشته باشند.

حتما بخوانید: کاشت به روش sut

مصرف داروهای پیشگیرانه قبل از کاشت مو

این داروها مزایا و معایبی دارند. به همین دلیل قبل از اقدام به کاشت مو در ناحیه ورتکس یا فرق سر و مصرف دارو باید تحقیقات لازم صورت بگیرد. این داروها به صورت دائمی ریزش مو را متوقف نمی کنند. بلکه برخی از موها را در ناحیه تاج نگه می دارند.

بررسی وضعیت تاج سر در زمان کاشت مو در ناحیه ورتکس یا فرق سر

کاشت مو طبیعی در ناحیه ورتکس، تا حدی مشکل است. زیرا تاج سر منطقه متحرک است. به این معنی که پیشرونده هستند و به صورت دایره ای و پهن نازک می شوند. اگر با روشی اقدام به کاشت در این منطقه کردید، بدان معنا نیست که ریزش و نازک شدن ادامه پیدا نمی کند. خوشبختانه می شود آن را پیش بینی و اقدام کرد.

حتما بخوانید: کاشت به روش ترکیبی

کاشت مو دنیز کاشت

در این مقاله ما در ارتباط با کاشت مو در ناحیه ورتکس یا فرق سر صحبت کردیم. در آخر توصیه می کنیم که اگر قصد کاشت مو در ناحیه ورتکس یا فرق سر دارید، با کلینیک کاشت مو تهران دنیز کاشت، مشورت کنید و پس از آن اقدام به پیوند کنید.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟ امروزه با پیشرفت های علمی روش های مختلفی برای کاشت و پیوند مو وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص و نوع عمل خاص خود را دارند. در نوشته پیش رو از دنیز کاشت، بهترین کلینیک کاشت ا... (ادامه)

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ :یکی از مشکلاتی که برای خیلی از افراد تبدیل معضل گردیده ریزش مو می باشد. در گذشته راهی بجز دارو درمانی نبود. اما به مرور و با پیشرفت علم کلاه گیس ها آمدند ... (ادامه)

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟ قرص فیناستراید، دارویی برای کوچک نمودن پروستات در مردان است که کاربرد  های دیگری هم دارد. از این دارو در زمینه رشد مو هم استفاده می شود.ریزش مو می تواند  منجر به طاسی شود و مرد... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x