• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ :یکی از مشکلاتی که برای خیلی از افراد تبدیل معضل گردیده ریزش مو می باشد. در گذشته راهی بجز دارو درمانی نبود. اما به مرور و با پیشرفت علم کلاه گیس ها آمدند و تا حدود زیادی توانستند زیبایی را به افراد کم مو بازگردانند.

با توجه به پیشرفت علم امروزه کاشت مو طبیعی به عنوان آخرین و بهترین گزینه می باشد. خوبی این روش کاملا طبیعی بودن آن بوده و از خود فرد گرفته می شود. در نوشته پیش رو از دنیز کاشت در مورد کاشت ابرو و تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ توضیحاتی خواهیم داد.

کاشت ابرو

در برخی موارد مانند بروز برخی از بیماری ها و یا سوختگی و زخم ممکن است قسمتی از صورت مانند ابرو دچار کم مویی و ریزش گردد. به گونه ای که نیاز به کاشت موی مجدد در این ناحیه از صورت نیاز باشد.

امروزه با توجه به پیشرفت علم این امکان فراهم گردیده تا بتوان از قسمت دیگر بدن(پشت سر) موی لازم جهت کاشت را به روش های خاص برداشته و در محل مورد نظر پیوند زده شود. عمل پیوند یا کاشت مو علاوه بر ابرو در مورد موی سر، ریش و سبیل نیز انجام می گردد. برای اطلاع از تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ، باید در ارتباط با تاتو و میکروبلیدینگ نیز اطلاعاتی کسب کنیم.

تاتو و میکروبلیدینگ چیست؟

در برخی موارد طبق تشخیص پزشک به هر دلیلی امکان کاشت ابرو وجود ندارد و یا خود فرد تصمیمی برای کاشت ابرو ندارد. ضمن این که خواستار ابرویی با ظاهری پرپشت می باشد. در این صورت از روش تاتو و میکروبلیدینگ بهره می برد. برای انجام این روش کاری معمولا نیازی به پزشک متخصص زیبایی نیست و در سالن های زیبایی این کار صورت می گیرد.

با توجه به این که ابروها نقش بسیار مهمی در زیبایی فرد دارند و می تواند فرد را جوانتر نشان دهد. بسیاری از افراد بویژه خانم ها به این امر تمایل زیادی نشان می دهند. تاتو ابرو انواع مختلفی دارد که قدیمی ترین روش ان مربوط به تاتوی جوهری می باشد‌. البته این روش که به خالکوبی نیز معروف بود بیشتر نزد آقایان و برای نوشتن و ترسیم بر روی بازو و سینه استفاده می شد.

در بین خانم ها نیز اغلب جنبه درمانی داشت. معمولا برای سردردهای میگرنی از این روش استفاده می شد که در کنار پیشانی خالکوبی هایی انجام می گرفت. در برخی از بانوان نیز بویژه در بین عشایر از تاتو به عنوان زیبایی ابرو و پیشانی خصوصا بین دو ابرو استفاده می گردید.

بیشتر بخوانید: کاشت ابرو بر روی تاتو

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

امروزه این روش دیگر تقریبا منسوخ گردیده و به صورت تاتو صورت می گیرد. دیگر از روش جوهری آن خبری نبوده و به منظور پهن نمودن و یا کشیدگی ابرو از آن استفاده نمی شود. بلکه به عنوان شبیه سازی ابرو برای بوجود آوردن حالت طبیعی استفاده می گردد. همین مسئله یکی از انواع تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ است.

برای تاتو ابرو از روش های مختلفی استفاده می گردد که یکی از آنها میکروبلیندگ می باشد. در روش میکروبلیندینگ آرایشگر یا فرد متخصص در این کار از یک ابزار دستی کوچک متشکل  از چندین سوزن ریز برای تزریق رنگدانه به زیر پوست استفاده می کند‌.

در این روش ظاهر موی بسیار واقعی و ظریف بازسازی می شود به گونه ای که در نگاه اول تشخیص آن برای هر فردی غیر ممکن می باشد. از جمله مزیت های روش میکروبلیندینگ این می باشد که رنگ دانه های تزریق شده بعد از مدتی محو گردیده وفرد می تواند نسبت به تجدید دوباره و یا تغییر رنگ آن اقدام کند.

تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

در مورد تفاوت های این سه روش برای زیبایی ابرو می توان به موارد زیر اشاره نمود:

روش کاشت ابرو حتما بایستی زیر نظر پزشک متخصص صورت پذیرد و در آن طی فرایندی خاص مقداری از مو (ریشه) از محل بانک مو(معمولا پشت سر)برداشته می شود. سپس در محل کم پشت ابرو پیوند زده می شود‌.

در روش تاتو از جوهر به عنوان تیره کننده ابرو استفاده می شود. رنگ پدید آمده دائمی است. امکان تغییر رنگ نبوده و یا به سختی ممکن می شود.

در روش میکروبلیندینگ برای پرپشت نشان دادن ابرو از رنگ دانه استفاده و به زیر پوست تزریق می شود که این رنگدانه ها بعد از مدتی خاصیت خود را از دست داده و فرد می تواند نسبت به تجدید دوباره و یا تغییر رنگ اقدام کند.

از مزیت های روش میکروبلیندینگ نسبت به تاتو ضمن امکان تغییر رنگ است. در صورت عدم تمدید دوباره ظاهر طبیعی ابرو برای مدت طولانی می تواند حفظ گردد.

نکته مهم تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ این‌که  میکروبلیندینگ و هاشورزنی ابرو با روش تاتو متفاوت می باشد. هاشو رزنی روشی قدیمی تر بوده و در آن جوهر به زیر پوست تزریق می شود به همین دلیل هاشور زنی به روش تاتو ماندگاری بیشتری داشته. ضمن این که امکان تغییر رنگ نیز وجود نداشته و یا به سختی امکان پذیر می باشد.

سخن آخر

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ برای افرادی که قصد دارد تفاوتی در چهره خود ایجاد کنند اهمیت بسیاری دارد. هر چند زیبایی صورت هر فرد بصورت طبیعی بهترین نوع آن می باشد اما اگر به هر دلیلی تصمیم گرفتید که تغییری در ابروی خود بوجود بیاورید بهتر است قبل از هراقدامی حتما نسبت به روشی که می خواهید استفاده کنید تحقیق کامل نمایید.

در صورتی که نیاز با کاشت ابرو طبیعی داشتید حتما زیر نظر پزشک متخصص دنیز کاشت این کار را انجام دهید. اگر تصمیم به تاتو و یا میکروبلیندینگ ابرو نیز داشتید حتما در مورد نتیجه کار و یا عوارضی که ممکن است به همراه داشته باشد تحقیق کنید. نهایتا در صورتی که تصمیم تان قطعی گردید حتما در مورد فردی که این کار را انجام می دهد تحقیق کنید.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟ امروزه با پیشرفت های علمی روش های مختلفی برای کاشت و پیوند مو وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص و نوع عمل خاص خود را دارند. در نوشته پیش رو از دنیز کاشت، بهترین کلینیک کاشت ا... (ادامه)

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟ قرص فیناستراید، دارویی برای کوچک نمودن پروستات در مردان است که کاربرد  های دیگری هم دارد. از این دارو در زمینه رشد مو هم استفاده می شود.ریزش مو می تواند  منجر به طاسی شود و مرد... (ادامه)

روش های درمانی برای ریزش مو در آقایان

روش های درمانی برای ریزش مو در آقایان

روش های درمانی برای ریزش مو در آقایان :یک از معضلاتی که از قدیم گربان گیر افراد از زن و مرد بوده ریزش مو می باشد. در گذشته با توجه به طب سنتی داروهایی که استفاده می شده در چند مورد خاص بوده. امروزه راه ها... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x