• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

مدرن ترین روش کاشت مو – دلایل ریزش مو + انواع روش کاشت

از قدیم یکی از معضلاتی که گریبان گیر خیلی از افراد چه مرد و چه زن بوده ریزش مو می باشد. متاسفانه در خیلی موارد باعث ناراحتی افرا د می شده. خصوصا برای آقایان! همین امر باعث می شده که ناخواسته و یا به اجبار از کلاه استفاده کنند. تا اینکه در دهه های گذشته کلاه گیس هایی به بازار آمد و تا حدودی از این مشکل کاسته شد. امروزه با پیشرفت علم مشکل کم پشتی مو یا کچلی تا حدود زیادی از بین رفته است. با ذکر این مقدمه در مقاله پیش رو از وب سایت دنیز کاشت در مورد مدرن ترین روش کاشت مو برای افرادی که با این معضل روبرو هستند توضیحاتی خواهیم داد. اگر تمایل به کسب اطلاعات دقیق در ارتباط با کاشت مو طبیعی یا مزوتراپی مو تهران دارید با متخصصان ما در تماس باشد.

 

علل ریزش مو

هدف ما در این مقاله بررسی جدیدترین روش کاشت مو  می باشد. اما قبل از هر چیز بهتر است در مورد برخی علل ریزش مو اطلاعاتی را کسب کنیم. برخی از دلایل ریزش مو عبارتند از:

 

مدرن ترین روش کاشت مو  – آسیب های جسمی

مو دارای مراحل رشد، استراحت و ریزش طبیعی است. حال اگر به دلیلی این چرخه بهم بخورد مشکل ریزش مو به وجود خواهد آمد. شرایط جسمی مانند تصادف یا خیلی از بیماری ها می تواند به چرخه ریزش مو آسیب وارد کرده. در این حالت شاهد ریزش موی شدیدی خواهید شد که در طول 3 الی6 ماه پس از حادثه معضل ریزش مو کاملا عیان خواهد شد.

 

تاثیر بارداری

بارداری می تواند معضل ریزش مو را برای خانم ها به همراه داشته باشد و دلیل آن نیز تغییراتی است که در سطح هورمون ها بوجود می آید. لازم به ذکر است که ریزش موی مرتبط با حاملگی در دوران بعد از زایمان اتفاق می افتد. البته این ریزش مو در مورد همه خانم ها صدق نمی کند. خانم ها بدانند که اگر بعد از زایمان دچار ریزش مو شدند مطمئنا بعد از مدتی این مشکل برطرف خواهد شد.

 

مصرف بیش از حد ویتامینA

طبق تحقیقات انجام شده مصرف بیش از اندازه میتامینAو یا مکمل های حاوی این ویتامین می تواند در ریزش مو مؤثر باشد. البته قطع مصرف یکباره این ویتامین می تواند آسیب های متعددی را به شما بزند. اما در صورت قطع تدریجی یا کنترل مصرف این معضل می تواند رفع گردد.

 

مدرن ترین روش کاشت مو – ریزش مو و مشکلات هورمونی

نبود تعادل در سطح هورمونها می تواند یکی از علت های ریزش مو باشد. همانگونه که قبلا گفته شد اگر هورمون ها در دوران بارداری باعث ریزش مو در خانم ها می شوند استفاده از قرص های ضد بارداری نیز می توانند یکی از علت های ریزش مو باشند. در صورت سابقه خانوادگی این معضل بیشتر تاثیر گذار خواهد بود.

 

کم خونی ناشی از فقر آهن

فقر آهن یکی ازشایع ترین نوع کم خونی خصوصا در بانوان است. زمانی که بدن دچار فقر آهن شود قدرت تولید هموگلوبین را نخواهد داشت. در نتیجه اکسیژن رسانی و خون رسانی به پوست محدود شده و رشد مو دچار اختلال می شود. این ضعف باعث ریزش موخواهد شد.

 

مدرن ترین روش کاشت مو و درمان ریزش مو

امروزه با پیشرفت علم  درمان ریزش مو نیز دچار تحولاتی شده است. به گونه ای که دیگر استفاده از کلاه گیس منسوخ شده و بجای آن پیوند یا کاشت مو جایگزین شده است. کاشت مو نیز دارای روش های گوناگونی می باشد. در ادامه در مورد مدرن ترین روش کاشت مو توضیحاتی خواهیم داد.

 

مدرن ترین روش کاشت مو  با بررسی روش های مختلف

این را همه قبول داریم که انسانها ذاتا موجودی هستند که معمولا تمایل دارند در کمترین زمان ممکن با کمترین فشار و ناراحتی بهترین نتیجه را بگیرند. لازم به ذکر است که علم و تکنولوژی درزمینه کاشت مو در رسیدن به این هدف کمک بسیاری نموده است. از آن جایی که کاشت مو عمل نسبتا جدیدی است هر چند سال روش ها و تکنیک های جدیدی در اختیار پزشکان و متخصصان این امر قرار می گیرد.

بهترین روش کاشت مو  با بررسی روش های مختلف

با این تکنولوژی افراد بیشتری می توانند موهای از دست رفته خود را بدست بیاورند. در حال حاضر مدرن ترین روش های کاشت مو عبارتند از:

  • روشFUT
  • روشFIT
  • روشFUE
  • روشSUT

هر کدام ویژگی خاص خود را دارند. البته در حال حاضر مدرن ترین روش کاشت مو روشSUT می باشد که کمترین عوارض جانبی و بیشترین نتیجه را خواهد داشت. بیشتر این روش های عمل در واقع مبتنی بر جدا کردن ریشه های مو (فولیکول ها) از نواحی بدن معمولا از پشت سر و انتقال آن به قسمتی که دچار ریزش و طاسی شده است. البته در گذشته این کار توسط پزشک و همکاران او صورت می گرفت. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی این کار توسط دستگاه و بصورت دقیق انجام می‌ گیرد.

 

کاشت به روشSUT مدرن ترین روش کاشت مو

همانگونه که گفتیم این روش از آخرین و  بهترین روش های کاشت مو می باشد. در این روش موها با دستگاه اتوماتیک و بدون دخالت دست در سایز میکرو از ناحیه بانک مو که معمولا در پشت سر است برداشته می شود. بعد از طراحی لیزری و تفکیک گرافت ها در ناحیه طاسی با دقت میلی متری کاشت می شود. این عمل توسط تیم پزشکی در یک جلسه 8 ساعته انجام می شود. در این روش و در اولین مرحله با مراجعه حضوری و ویزیت قبل از کاشت این امکان وجود دارد که از بانک موی فرد اسکن و آنالیز رایگان صورت گیرد. مشاوره بهتر نسبت به وضعیت بانک موی متقاضی و نتیجه کاشت مو به اطلاع متقاضی خواهد رسید. اسکن مو قبل از پیوند مزیت هایی دارد که عبارتند از:

  • بررسی گرافت های مو از نظر ضخامت و تعداد تار مو
  • درصد چربی مو
  • کشش پوست
  • رطوبت پوست
  • رنگدانه های مو

با مشخص شدن تمام عوامل، پزشک می تواند بهترین گزینه ها را  برای مدرن ترین روش کاشت مو انتخاب و برای پیوند به کار گیرد.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟ امروزه با پیشرفت های علمی روش های مختلفی برای کاشت و پیوند مو وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص و نوع عمل خاص خود را دارند. در نوشته پیش رو از دنیز کاشت، بهترین کلینیک کاشت ا... (ادامه)

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ :یکی از مشکلاتی که برای خیلی از افراد تبدیل معضل گردیده ریزش مو می باشد. در گذشته راهی بجز دارو درمانی نبود. اما به مرور و با پیشرفت علم کلاه گیس ها آمدند ... (ادامه)

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟ قرص فیناستراید، دارویی برای کوچک نمودن پروستات در مردان است که کاربرد  های دیگری هم دارد. از این دارو در زمینه رشد مو هم استفاده می شود.ریزش مو می تواند  منجر به طاسی شود و مرد... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x