• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

بهترین روش کاشت مو

آیا شما هم از دسته افرادی هستید که  به دلیل موهای کم پشت، اعتماد به نفس خود را از دست داده اید؟ آیا به دنبال روشی مطمئن و بدون عوارض براش کاشت مو می باشید؟ اگر پاسخ شما به سوال های ذکر شده مثبت است به شما پیشنهاد می کنیم تا مطلب زیر را تا انتها دنبال کرده تا شما را با شیوه های مختلفی که برای کاشت مو وجود دارد و همچنین بهترین روش کاشت مو در یک مرکز معتبر آشنا کنیم.

مشکلات ریزش مو و راه های درمان

حتما می دانید که ریزش مو در این روزها به یک مشکل عمده برای بسیاری از افراد تبدیل شده است و این ریزش می تواند ناشی از مسائل مختلفی مانند استرس، تغذیه، ژنتیک و یا عوامل مختلف دیگر باشد. گاهی این ریزش مو به حدی افزایش می یابد که فرد موهای سر خود را در منطقه خاصی از سر یا تمام موهای خود را از دست می دهد. از آنجایی که مو یکی از فاکتورهایی است که در مردان و زنان نقش مهمی را در زیبایی ایفا می کند، در این گونه مواقع افراد به دنبال راه حلی جهت درمان می گردند.

بسته به میزان ریزش مو انواع درمان های گیاهی، شامپوها و داروهای شیمیایی به افراد توصیه می شود. اما روشی که می تواند موهای فرد را به طور کامل بازگرداند و شکلی طبیعی داشته باشد، کاشت مو می باشد که با توجه به مزایای این روش، استقبال زیادی از آن شده است.

کاندیدای مناسب برای کاشت مو

اما برای کاشت مو فرد باید کاندیدای مناسبی برای این کار باشد. به این معنا که طاسی ایجاد شده به دلیل مواردی مانند سوختگی، بخیه و مواردی این چنینی باشد؛ طاسی با الگوی مردانه یا زنانه ایجاد شده باشد و ریزش مو به صورت پراکنده با الگوی نامشخص نباشد؛ طاسی به دلایلی مانند کشیدن و سفت بستن موها ایجاد شده باشد و یا این که خط رویش مو به صورت ژنتیکی بالا باشد. این افراد گزینه مناسبی برای کاشت مو بوده و می توانند بسته به نظر پزشک خود بهترین روش کاشت مو را انتخاب نمایند.

معرفی روش های مختلف کاشت مو

روش های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد که متخصصین با توجه به عوامل مختلفی مانند میزان طاسی، وضعیت بانک مویی، نوع بیماری خاص، تراکم موی مورد نظر، میزان انعطاف پذیری پوست سر و زمان مورد نیاز برای کاشت مو، روش مخصوصی را انتخاب کرده و آن را انجام می دهند. در ادامه به تعدادی از روش های کاشت مو و پس از آن بهترین روش کاشت مو بیان شده است.

روش FUT:

این روش را می توان از اولین روش های کاشت مو دانست که در آن از قسمت پوست پشت سر یا بالای گوش، یک نوار باریک از پوست برداشته شده و فولیکول هایی که در آن وجود دارند در زیر میکروسکوپ استخراج شده و در محل هایی از پوست سر که فاقد مو می باشد، کاشت می شود. این روش در زمان کوتاهی انجام گرفته و در آن نیازی نیست تا فرد موهای خود را به طور کامل بتراشد. اما ایرادی که در این روش وجود دارد جای زخمی است که در محل بانک مو باقی می ماند. مراقبت ها و محدودیت های که پس از انجام کاشت مو در این متد وجود دارد نسبت به سایر روش ها بیشتر است.

روش FUE:

این روش با رو FUT تا حدودی مشابه می باشد با این تفاوت که در این روش به جای برداشتن پوست سر به صورت نواری، فولیکول ها به شکل دیگری استخراج شده که باعث می شود جای زخم به صورت خطی ایجاد نمی گردد.

روش BHT:

در این روش که نسبت به روش های ذکر شده جدیدتر می باشد، موهای مورد نظر از قسمت هایی از بدن فرد که دارای مو می باشد مانند موی سینه، ران و … برداشته شده و به صورت کاملا تخصصی بر روی سر کاشته می شود. افرادی که دارای بانک مویی در روی سر خود نمی باشند، می توانند از این روش با مشورت پزشک خود استفاده نمایند.

روش SUT:

جدیدترین روش کاشت مو در حال حاضر روش SUT می باشد که نسبت به سایر روش های گفته شده از عوارض کمتری برخوردار بوده و همچنین جای زخم و بخیه نیز بر روی سر ایجاد نمی گردد. این روش نیازی به جراحی نداشته و کاملا بدون درد می باشد. تراکمی که در این روش ایجاد می شود چند برابر روش های FUT و FUE می باشد و خط رویش بسیار طبیعی را ایجاد می کند.

دنیز کاشت یکی از تخصصی ترین کلینیک های کاشت مو  و مزوتراپی مو در کشور می باشد که با برخورداری از کادری حرفه ای و متخصص اقدام به کاشت مو با روش های مختلف می نماید. اصول و استانداردهای بهداشتی در این کلینیک کاملا رعایت شده و میزان رضایت مشتریان از این مرکز بسیار بالا می باشد.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x