• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

مدت زمان کاشت ابرو | بررسی روش های کاشت ابرو در زمان مناسب

ما در این مقاله از وب سایت دنیز کاشت به بررسی مدت زمان کاشت ابرو می پردازیم. به طور کلی با پا به سن گذاشتن افراد موهای ابروها به طور طبیعی شروع به نازک شدن می کنند.اما دلایل دیگر را می توان برای نازک شدن موها مانند زخم یا بیماری های پوستی را متصور شد.

بنابراین حتی اگر بقیه صورت شما عاری از چین و چروک باشد و همچنان ظاهری شاداب و جوان داشته باشید، ابروهای نازک می تواند شما را دچار پیری زودرس کند.

ریزش ابرو و کاشت ابرو در زمان مناسب

ریزش ابروها هم برای زنان اتفاق می افتد و هم برای مردان، اما خبرهای خوبی هم هست. عمل جراحی کاشت ابرو می تواند به شما در جلوگیری از این امر کمک کند. ابروهایی را که دلخواه همیشگی شما بوده است را به دست بیاورید. ابروهای طبیعی سالم و طبیعی که ظاهری جوان تر به شما می دهند.

روند ترمیم ابرو یک فرایند ساده است. اغلب برای دیگران سخت است که آنچه را که در ظاهر شما تغییر کرده است بفهمند. زیرا نتایج آن بسیار ظریف است. اما آنها متوجه می شوند که شما سالم تر، جوان تر و درخشان تر به نظر می رسید. در ادامه با ما همراه باشید تا همه چیز را در مورد کاشت ابرو از مراحل آن تا مدت زمان کاشت ابرو را به شما بگوییم.

زمان بهبودی و نقاهت کاشت ابرو بسیار کوتاه و سریع است. اما انتخاب یک جراح با تجربه در عمل کاشت ابرو ضروری است تا اطمینان حاصل شود که بهترین نتایج را بدست می آورید. در کلینیک  دنیز کاشت، ما با در اختیار داشتن گروهی از پزشکان حرفه ای، تجربه قابل توجهی از جراحی کامل و جزئی کاشت ابرو داریم و با استفاده از جدیدترین فن آوری ها و طبیعی ترین نتایج از کاشت ابرو را به شما ارائه می دهیم.

مراحل کاشت ابرو

مدت زمان کاشت ابرو کوتاه می باشد و نیاز به اقامت طولانی مدت در کلینیک نیست. همچنین کاشت ابرو با بی حسی موضعی انجام می شود و یک یک فرآیند نسبتاً ساده است. البته نیاز به استفاده از خدمات یک کلینیک معتبر و یک دکتر بسیار با تجربه می باشد تا با دقت و مهارت لازم بهترین نتیجه از کاشت ابرو را به دست بیاورد.

به طور متوسط ​​برای به دست آوردن ابروی طبیعی و سالم، بین 250 تا 400 تار مو به ازای هر ابرو نیاز است. بسته به اندازه و ظاهر ابرو فعلی و همچنین ظاهری که امیدوارید به آن برسید، این عدد واقعی می تواند متفاوت باشد.

هر مو باید طبق جهت رشد طبیعی سایر موهای ابرو کاشته شود. برای به دست آوردن ظاهر یکنواخت و کامل ابرو، موها نیز باید بسیار محکم و هماهنگ در کنار هم قرار گیرند.

همچنین بخوانید : جدید ترین روش کاشت ابرو

مراحل کاشت ابرو

برای اطمینان از عدم وجود جای زخم در محل اهدا کننده یا بانک مو و همچنین محل ابروها، از سوزن های ریز برای برداشتن فولیکول های مو بانک مو استفاده می شود. به طور معمول، فولیکول های بانک مو از ناحیه پشت گوش برداشته می شوند. سپس سوزن های کوچکی با قطر چند میلی متر برای قرار دادن موهای برداشته شده در محل ابرو ها استفاده می شود. نیاز به دقت و مهارت زیادی دارد.

قبل از عمل از بی حسی موضعی استفاده می شود تا بیمار بتواند آرام شود و از ناراحتی جلوگیری کند. با این حال، نیازی به ماندن در کلینیک پس از کاشت ابرو نیست – بیمار می تواند برای بهبودی به خانه بازگردد.

مدت زمان کاشت ابرو چقدر می باشد؟

مدت زمان کاشت ابرو متغیر می باشد. بستگی به تعداد گرافت هایی که نیاز می باشد در ابروهای شما کاشته شود دارد. اما به طور معمول می توان گفت مدت زمان کاشت ابرو چیزی بین 3 تا 5 ساعت می باشد.

نکات بعد از کاشت ابرو

پوسته های کوچکی در اطراف هر موی کاشته شده. کمی قرمزی در حدود پنج روز اول انتظار می رود. پس از آن معمولاً رنگ صورتی کاهش می یابد که می توان آن را با آرایش پنهان کرد. بیمار گاه به گاه در سه روز اول کبودی و تورم قابل توجهی در اطراف چشم ها خواهد داشت.

اما اکثر آنها فقط مقادیر خفیفی دارند. اگر بخیه ها در ناحیه اهداکننده در روش FUT استفاده شوند، در چند هفته خوب می شوند و جای زخم باقی می ماند. اگر توسط FUE انجام شود، هیچ گونه اسکار خطی وجود ندارد و نیازی به بخیه نیست.

ابروهای کاشته شده در حدود دو تا سه هفته می ریزد. سپس این موها باید در چهار ماهگی شروع به رشد مجدد کنند. طی شش ماه آینده، ابروها معمولاً بیشتر متراکم می شوند. از آنجا که موهای ابرو از بانک مو که معمولا پشت سر می باشد، گرفته می شوند معمولاً هر 10 تا 14 روز نیاز به اصلاح دارند و گاهی اوقات کمی نظافت نیز لازم است.

همچنین بخوانید : بهترین روش کاشت مو

کاشت ابرو با دنیز کاشت

دنیز کاشت یکی از کلینیک های برتر کاشت مو و ابرو در تهران می باشد. با داشتن کادر مجرب و حرفه ای بهترین در کمترین مدت زمان کاشت ابرو، بهترین نتایج را به شما ارائه می دهند. شما می توانید برای دریافت مشاوره کاشت ابرو با کارشناسان دنیز کاشت، کلینیک کاشت ابرو تهران تماس برقرار کنید.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟ امروزه با پیشرفت های علمی روش های مختلفی برای کاشت و پیوند مو وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص و نوع عمل خاص خود را دارند. در نوشته پیش رو از دنیز کاشت، بهترین کلینیک کاشت ا... (ادامه)

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ :یکی از مشکلاتی که برای خیلی از افراد تبدیل معضل گردیده ریزش مو می باشد. در گذشته راهی بجز دارو درمانی نبود. اما به مرور و با پیشرفت علم کلاه گیس ها آمدند ... (ادامه)

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟ قرص فیناستراید، دارویی برای کوچک نمودن پروستات در مردان است که کاربرد  های دیگری هم دارد. از این دارو در زمینه رشد مو هم استفاده می شود.ریزش مو می تواند  منجر به طاسی شود و مرد... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x