• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

جدیدترین روش کاشت ابرو

کاشت ابرو یکی از عمل های زیبایی است که به خصوص در خانم ها در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. روش های متنوعی برای کاشت ابرو وجود دارد. با این وجود جدیدترین روش کاشت ابرو توسط کلینیک دنیز کاشت با وجود امکانات بسیار حرفه ای و کادر متخصص به مراجعین کاشت ابرو ارائه می شود.

بهبودی کاشت ابرو در بهترین کلینیک

کاشت ابرو چیست؟ جدیدترین روش کاشت ابرو کدام است؟

کاشت ابرو تقریباً مانند کاشت مو، یک عمل جراحی دائمی است که در آن مو از محل اهدا کننده گرفته می شود (به عنوان مثال پشت سر) برداشته می شود. در این حالت ، آن را به ناحیه ابرو پیوند می زنند و دو روش جدید برای کاش ابرو وجود دارد:

استخراج واحد فولیکولار (FUE)

این گزینه شامل پیوند موهای جداگانه از محل اهدا کننده با استفاده از یک وسیله خاص می باشد. از مزایای آن می توان به عدم وجود جای زخم خطی و سهولت بهبودی اشاره کرد، اگرچه زمان استخراج طولانی تر است و موهای کوتاهتر می توانند بر کیفیت پیوند تأثیر بگذارند. در ادامه می توانید جدیدترین روش کاشت ابرو را مطالعه کنید.

همچنین بخوانید : جدید ترین روش کاشت مو

پیوند واحد فولیکولار (FUT)

نواری از مو (معمولاً از پشت سر) بریده می شود و پیازهای مو پیوند می شوند تا شکل ابرو جدید و بهبود یافته ایجاد کند. روند برداشت سریعتر از FUE است و موهای برداشت شده طولانی تر هستند، که ممکن است در هنگام کاشت ابرو کمک کند . البته لازم به ذکر است که این روش منجر به ایجاد زخم خطی می شود و مدت زمان بهبودی بیشتر است. در ادامه می توانید جدیدترین روش کاشت ابرو را مطالعه کنید.

هنگامی که نوبت به تصمیم گیری بین FUT و FUE می رسد، پزشکان متخصص توصیه می کنند که اگر بیمار قصد دارد موهای خود را از پشت سر کوتاه کند، احتمالاً FUE روش مناسب برای آن ها باشد، زیرا FUT می تواند جای زخم قابل مشاهده ای ایجاد کند. در ادامه می توانید جدیدترین روش کاشت ابرو را مطالعه کنید.

بهترین دکتر کاشت ابرو

 کاشت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

به طور کلی، دو گروه از بیماران علاقه مند به کاشت موی ابرو هستند:

  1. کسانی که به هر دلیلی دچار ریزش موهای ابرو شده اند
  2. کسانی که به طور طبیعی ابروهای نازکی دارند یا در نتیجه یک بیماری پزشکی، مانند کم کاری تیروئید

روند کاشت ابرو

قبل از انجام جراحی زیبایی، بیماران باید برای ارائه مشاوره با پزشک خود ملاقات کنند. در طول این مدت، بیمار و پزشک بر روی شکل و فرم ابرویی که مد نظر بیمار می باشد و همچنین امکان کاشت ابرو به حالت های ممکن را بررسی می کنند.”نتایج حاصل از کاشت ابرو بسته به مقدار موی انتقال یافته، مهارت جراح و ماهیت خود بسیار متفاوت است.”

وقتی نوبت به خود عمل می رسد، مرحله یک شامل کشیدن مو است. بسته به روش استخراج، بیماران یا روی شکم دراز می کشند یا به صورت ایستاده می نشینند.  روند کلی ممکن است برای موارد کوچکتر چند ساعت طول بکشد ، و برای موارد بزرگتر تا شش ساعت طول بکشد.”

صرف نظر از اینکه بیمار تحت روش FUE یا FUT باشد، از هر 100 تا 350 گرافت مو در هر ابرو استفاده می شود.

 نتایج کاشت ابرو

خونریزی، تورم و کبودی از عوارض جانبی احتمالی پس از پیوند ابرو است. وقتی فرآیند بازیابی فرا می رسد، یک قانون مهم بعد از عمل وجود دارد که باید آن را دنبال کنید: ابروهای جدید خود را خیس نکنید.  “مهمترین اقدامات احتیاطی در مرحله بهبودی پیوند ابرو خیس نکردن موهای کاشته شده است.” “این به آنها اجازه می دهد تا در جهت گیری مناسب قرار بگیرند و در نهایت رشد کنند.”

در حدود سه هفته بعد بیماران می توانند انتظار داشته باشند که شاخه های موهای پیوند خورده از بین بروند. از آنجا ، رشد مجدد معمولاً چهار تا شش ماه پس از عمل شروع می شود و نتایج نهایی در یک سال ارزیابی می شود.

از آنجا که ابروهای کاشته شده سریعتر از موهای طبیعی ابرو رشد می کنند، بسیاری از بیماران می بینند که ابرو جدید خود را هر ماه دو تا سه بار اصلاح می کنند. ما تا به اینجا جدید ترین روش های کاشت ابرو را خدمت شما عزیزان توضیح دادیم و امیدواریم از آن لذت برده باشید.

کلینیک کاشت ابرو

کاشت ابرو نیز مانند کاشت ابرو باید توسط افرادی که صلاحیت و تجریه بسیار زیادی در این زمینه دارند صورت بگیرد، زیرا اگر کاشت مو توسط افراد غیر حرفه ای انجام شود، نتایج بسیار بدی را به بار خواهد آورد

دنیز کاشت ، یکی از بهترین و معتبرترین کلینیک کاشت ابرو تهران می باشد که با برخورداری از کادری متخصص و با تجربه و محیطی زیبا و تمیز، در امر کاشت مو و کاشت ابرو، کاشت ریرش و مزوتراپی مو در خدمت مراجعین محترم می باشد.

 


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x