• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

کاشت ابرو با موهای طبیعی چگونه است و چه مزایایی دارد؟

ممکن است شما برای داشتن ابروهای بسیار زیبا جلسات متعدد به سالن های زیبایی بروید، ساعت های طولانی آموزش های آنلاین آرایش ببینید و هنوز هم، شما نمی توانید آن ابروی متراکم و فرم دار که مورد دلخواهتان باشد را به دست بیاورید. کاشت ابرو با موهای طبیعی راه حلی دائمی برای رسیدن به ابروهای مورد نظر شما می باشد. با کلینیک دنیز کاشت همراه باشید تا بیشتر در مورد کاشت ابرو با موهای طبیعی بدانید.

کاشت ابرو با موهای طبیعی چیست؟

به بیان ساده کاشت ابرو با موهای طبیعی استفاده از موهای طبیعی شما به عنوان ناحیه اهدا کننده یا بانک مو می باشد که برداشته می شود و در محل مورد نظر ابروهای شما کاشته می شود. این فرایند FUE یا تکنیک استخراج واحد فولیکولار نامیده می شود.

مزایای کاشت ابرو با موهای طبیعی

کاشت ابرو عمدتا یک عمل زیبایی است. اما اگر به عملکرد ذاتی ابرو بپردازیم، وظیفه اصلی آن محافظت از چشم در برابر گرد و غبار و نور خورشید است. انسان همچنین برای ابراز احساسات از ابرو استفاده کرده است. طیف وسیعی از مزایا وجود دارد که می توانید با داشتن ابروهای زیبا به آنها برسید.

در اینجا برخی از مزایای کاشت ابرو با موهای آورده شده است:

  • شما می توانید شکل، تراکم و طول دلخواه را برای ابروهای خود بدست آورید.
  • ابروهای خوش فرم قاب زیبایی را برای چشم های شما ایجاد می کند.
  • ابروهای متناسب با شخصیت شما به شما کمک می کند تا خود را بهتر بیان کنید.
  • این یک راه حل دائمی است و بنابراین شما مجبور نیستید ابروهای خود را به طور مکرر مرتب کنید.
  • شما می توانید از خطر ابتلا به عفونت ناشی از اپیلاسیون مکرر جلوگیری کنید.
  • این باعث می شود در زمان براس آرایشگاه رفتن صرفه جویی کنید.
  • برای پوست سوخته: می توانید ابرو خود را دوباره رشد دهید حتی اگر یک تکه پوست سوخته یا جای زخم در نزدیکی آن وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید : مدت بی حسی سر بعد از کاشت مو

 کاشت ابرو با موهای طبیعی چگونه انجام می شود؟

کاشت ابرو بسیار شبیه کاشت موی سر است. همانطور که قبلاً ذکر شد، با تکنیک FUE انجام می شود.

 کاشت ابرو با موهای طبیعی چگونه انجام می شود؟

مشاوره کاشت ابرو با موهای طبیعی

در طول مشاوره، بر اساس سلامت و در دسترس بودن موهای اهداکننده و ظاهر ابرو مورد نظر شما، پزشک برنامه ای را در مورد نحوه ادامه عمل جراحی تهیه می کند.

کاشت ابرو

در روز کاشت ابرو، پزشک از نوعی بی حسی موضعی برای تسکین هرگونه درد یا ناراحتی استفاده می کند. با شروع عمل جراحی، موها معمولاً با استفاده از دستگاه پانچ از پشت سر خارج می شوند. سپس پیوندهای استخراج شده روی ابروهای شما کاشته می شوند. تعداد پیوندهای مورد نیاز برای پیوند بستگی به نیاز شما دارد. اما به طور کلی، عمل جراحی فقط چند ساعت طول می کشد تا به پایان برسد.

با این حال، کاشت ابرو بسیار پیچیده تر از کاشت مو معمولی است. این به این دلیل است که اگر به ابروهای خود دقت کنید، خواهید دید که موهای ابرو شما در یک الگو قرار گرفته است – هر مو از یک زاویه خاص پیروی می کند و موها به نوعی با یکدیگر در هم تنیده شده اند.

برای جراحان متخصص پیوند ابرو ما، این کار چیزی کمتر از یک هنر دقیق نیست. این نیاز به مهارت، تجربه و صبر بی اندازه دارد. اگر یک تار مو بدون دقت کاشته شود، تمام ظاهر ابرو به خطر می افتد. به همین دلیل است که در کلینیک دنیز کاشت ما از بهترین متخصصن برای کاشت ابرو با موهای طبیعی استفاده می کنیم.

بیشتر بخوانید : جدیدترین روش کاشت ابرو

بهبود و نتایج

پس از عمل کاشت ابرو، در همان روز مرخص می شوید تا به خانه بروید. برای مدتی می توانید سردرد سنگینی را احساس کنید. با این حال، اگر داروی تجویز شده را مصرف کنید ، هیچ دردی احساس نخواهید کرد.

زخم های جراحی نیازی به بخیه ندارند. بنابراین، آنها ظرف یک هفته بهبود می یابند. این جراحی حداقل تهاجمی است – بنابراین، احتمال ایجاد جای زخم به ندرت وجود دارد.

پس از بهبود اولیه، همه چیز بدون مشکل تا چند ماه پیش می رود. سپس ابرو موهای کاشته شده را از دست می دهد. اما طی چند ماه آینده، موهای جدید و طبیعی ظاهر می شوند و به شما ابرویی که همیشه مورد نظر شماست را به دست خواهید آورد.

 آیا کاشت ابرو با موهای طبیعی بی خطر است؟

تکنیک FUE کاشت مو تقریباً موفقیت کامل دارد. 85 درصد پیوندهای پیوندی در دراز مدت زنده می مانند. با پیوند ابرو نیز می توانید از همان شانس موفقیت انتظار داشته باشید.

جراحان ما بهترین اقدامات را برای محافظت از چشم شما و کاهش خطر هرگونه عفونت یا زخم انجام می دهند. با این حال، بخشی از آن بستگی به میزان مراقبت شما از ناحیه جراحی بعد از عمل دارد. شما باید محل را تمیز و دور از نور خورشید و سایر عوامل محرک نگه دارید. داروی تجویز شده خود را مصرف کرده و از کمپرسورهای یخ روی زخم ها برای کنترل تورم و قرمزی استفاده کنید. در صورت مشاهده هرگونه حالتی خارج از روند طبیعی، باید فوراً با پزشک خود تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید : مراحل کاشت مو

کاشت ابرو با موهای طبیعی با دنیز کاشت

دنیز کاشت یکی از کلینیک های برتر کاشت مو در تهران می باشد که با داشتن کادر مجرب و حرفه ای بهترین تجربه ممکن را از کاشت ابرو با جدید ترین روش کاشت ابرو را برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید برای دریافت مشاوره کاشت ابرو با کارشناسان دنیز کاشت تماس برقرار کنید.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟ امروزه با پیشرفت های علمی روش های مختلفی برای کاشت و پیوند مو وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص و نوع عمل خاص خود را دارند. در نوشته پیش رو از دنیز کاشت، بهترین کلینیک کاشت ا... (ادامه)

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ :یکی از مشکلاتی که برای خیلی از افراد تبدیل معضل گردیده ریزش مو می باشد. در گذشته راهی بجز دارو درمانی نبود. اما به مرور و با پیشرفت علم کلاه گیس ها آمدند ... (ادامه)

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟ قرص فیناستراید، دارویی برای کوچک نمودن پروستات در مردان است که کاربرد  های دیگری هم دارد. از این دارو در زمینه رشد مو هم استفاده می شود.ریزش مو می تواند  منجر به طاسی شود و مرد... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x