• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

مدت بی حسی سر بعد از کاشت مو | چه نوع بیهوشی برای کاشت استفاده می شود؟

مدت بی حسی سر بعد از کاشت مو

برای اینکه کاشت مو با کمترین درد همراه باشد، لازم است پوست سر بی حس شود، ما در این مقاله به روش های بی حسی و بی هوشی برای کاشت مو، مدت بی حسی سر بعد از کاشت مو و تمامی نکات لازم در این زمینه را به شما خواهیم گفت.
بسیاری از بیماران برای کاشت مو نگران هستند که ممکن است در طول جراحی احساس درد و ناراحتی کنند. با این حال، می توانید مطمئن باشید که پزشکان سعی خواهند کرد تجربه کاشت مو شما را در کلینیک دنیز کاشت بدون نگرانی و راحت می کنند. ممکن است برای اقدام به کاشت مو با سوالات اینچنین مواجه شوید که به آن ها پاسخ خواهیم داد.
کاشت مو

  • چه نوع بیهوشی برای کاشت مو استفاده می شود؟
  • چه کنیم که جراحی کمتر دردناک باشد؟
  • آیا استفاده از بیهوشی برای کاشت مو عوارض جانبی دارد؟
  • آیا هنگام جراحی کاشت مو بیدار هستید؟
  • مدت بی حسی سر بعد از کاشت مو چقدر است؟
  • آیا هنگام جراحی کاشت مو نیاز به بیهوشی عمومی است؟
  • درد پس از کاشت مو چقدر طول می کشد؟

چه نوع بیهوشی برای کاشت مو استفاده می شود؟

در اصل ، 3 نوع بیهوشی وجود دارد: موضعی، منطقه ای و عمومی. در کاشت مو ، پزشک بی حسی موضعی انجام می دهد و از آرام بخش جزئی استفاده می شود. این برای بیمار کافی است تا در حالی که هنوز به دستورات پزشکان واکنش نشان می دهد ، راحت باشد.
طی چند سال گذشته، درمان جراحی ریزش مو تنها ایمن تر و قابل اعتمادتر شده است. زیرا نتایج چشمگیرتر و طبیعی تر به نظر می رسند. یکی از دلایلی که جراحی ترمیم مو بسیار ایمن است این است که در حالی که یک جراحی نسبتاً طولانی است که برای انجام صحیح نیاز به مراقبت دقیق دارد، لازم نیست که بیمار تحت بیهوشی عمومی جراحی شود. در حالی که مطمئناً بدون حداقل بی حسی موضعی یک روش کاملاً بدون درد نخواهد بود، اکثر بیماران در حین عمل جراحی هیچ گونه ناراحتی را تجربه نمی کنند. هرگونه ناراحتی پس از جراحی را می توان با مسکن های بدون نسخه درمان کرد.
بیشتر بخوانید : کاشت ابرو چگونه است و برای چه افرادی مناسب است؟

بی حسی کاشت مو

اگرچه بیماران در مورد بیهوشی خود گزینه هایی دارند، اما بیهوشی عمومی معمولاً در بین آنها نیست. به طور کلی اگر لازم نیست بیمار را در طی یک عمل جراحی به طور کامل تحت درمان قرار دهید، بهتر است این کار را نکنید. در حالی که بیهوشی عمومی هنگام استفاده و نظارت مناسب بی خطر است، اما خطرات زیادی را ایجاد می کند که می توان با انواع دیگر بیهوشی از آنها جلوگیری کرد.مدت بی حسی سر بعد از کاشت مو
بی حسی کاشت مو
به همین دلیل اکثریت قریب به اتفاق جراحان کاشت مو  از بی حسی موضعی استفاده می کنند تا بیهوشی عمومی. این به بیماران اجازه می دهد تا بیدار و هوشیار بمانند ، اما در طول عمل احساس ناراحتی نکنند. آنها می توانند در طول جراحی به طور کامل درگیر شوند، به درخواست ها پاسخ دهند و به سوالات پاسخ دهند. برخی از بیماران تماشای تلویزیون یا لذت بردن از مکالمه با تیم ترمیم موهای ما را انتخاب می کنند.
بیشتر بخوانید : مشاوره کاشت مو

بی حسی موضعی

بی حسی موضعی عموماً در نواحی خاصی که تحت درمان قرار دارند اعمال می شود. در صورت تمایل بیمار، یا در صورت احساس ناراحتی در حین عمل، می توان از یک داروی آرام بخش خوراکی نیز استفاده کرد. در این صورت می توان به بیمار کمک کرد تا آرام شود. این امر همچنین باعث به خواب رفتن بیمار نمی شود. بلکه به ایجاد حالت آرامش عمیق کمک می کند و حساسیت را نه تنها به ناراحتی، بلکه به مناظر، صداها و سایر احساسات اتاق عمل نیز کاهش می دهد.
اکثر بیماران تجربه پیوند موی خود را آرامش بخش و بدون استرس می دانند. حتی اگر عمل کاشت مو یک روش تهاجمی و بسیار پیچیده باشد. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا تجربه شما تا آنجا که ممکن است دلپذیر و آرامش بخش باشد. به هر حال، ما هیچ چیز را بالاتر از ایمنی، راحتی و رضایت کلی بیماران ارزشمند خود قرار نمی دهیم.

مدت بی حسی سر بعد از کاشت مو

مدت بی حسی سر بعد از کاشت مو را نمی توان به طور دقیق تخمین زد. این مدت بی حسی سر بعد از کاشت مو برای همه یکسان نمی باشد. مدت بی حسی سر بعد از کاشت مو تحت تاثیر فاکتور هایی مانند ویژگی های فیزیکی و فیزیولوژی فرد، سلامت کلی فرد، حساسیت و آلرژی به دارو ها، سن، بیماری زمینه ای و بسیاری از فاکتور های دیگر را دارد. بنابراین مدت بی حسی سر بعد از کاشت مو برای هر فرد متفاوت می باشد.

کاشت مو با دنیز کاشت

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جراحی کاشت مو طبیعی و بی حسی کاشت مو، از شما دعوت می کنیم که امروز با کلینیک دنیز کاشت تماس بگیرید. خوشحال می شویم که هر گونه سوال یا نگرانی های خود را در مورد کاشت ابرو ، کاشت مو و دریافت مشاوره با کارشناسان کلینیک دنیز کاشت در میان بگذارید.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟ امروزه با پیشرفت های علمی روش های مختلفی برای کاشت و پیوند مو وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص و نوع عمل خاص خود را دارند. در نوشته پیش رو از دنیز کاشت، بهترین کلینیک کاشت ا... (ادامه)

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ :یکی از مشکلاتی که برای خیلی از افراد تبدیل معضل گردیده ریزش مو می باشد. در گذشته راهی بجز دارو درمانی نبود. اما به مرور و با پیشرفت علم کلاه گیس ها آمدند ... (ادامه)

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟ قرص فیناستراید، دارویی برای کوچک نمودن پروستات در مردان است که کاربرد  های دیگری هم دارد. از این دارو در زمینه رشد مو هم استفاده می شود.ریزش مو می تواند  منجر به طاسی شود و مرد... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x