• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

کاشت مو SUT

اگر شما در شهری مانند تهران زندگی میکنید ، این محال است که به کاشت مو تهران فکر کنید اما به این فکر نکنید که کدام روش کاشت مو بهتر است ، یکی از بهترین و جدید ترین روش‌های کاشت مو در جهان، کاشت مو SUT است که هیچ زخم و خراشی روی سر شما باقی نمی گذارد و توسط FDA تأیید شده است. متخصصان در بسیاری از موارد از این روش برای درمان ریزش مو در زنان و مردان استفاده می‌کنند. کاشت مو SUT یک روش رایج در ایران است و تقریباً در تمام کلینیک‌ها موجود است.

کاشت مو به روش SUT رابطه بیماری قلبی با کاشت مو

کاشت مو  SUT چیست؟

کاشت مو  SUT یک روش جدید در مقایسه با سایر کاشت موها مانند FIT و FUT است. در کاشت مو  SUT، فولیکول‌ها با یک ضربه لیزری از محل اهدا کننده، که معمولاً پشت سر شما است، جدا می‌شوند. سپس منجمد شده و در نهایت به مناطق طاس منتقل می‌شوند. به دلیل یخ زدن فولیکول‌های مو، تا زمان کاشت آن‌ها خراب نمی‌شوند.

به دلیل وجود پانچ لیزری و سیستم انجماد، درصد بسیار کمی از ریشه موها در حین برداشت و پیوند در این روش از بین می‌رود. در این روش، مراجعه کننده بیهوش نخواهد شد و از بی‌حسی موضعی استفاده خواهد شد. همچنین نیازی به جراحی و برداشتن لایه‌های پوستی نیست. این تقریباً مانند روش FIT است، به این معنی که فقط فولیکول‌های مو منتقل می‌شوند.

عوارض جانبی در روش کاشت SUT زیاد نیست. این روش همچنین باعث بهبودی کوتاه مدت، سوراخ شدن، زخم و خونریزی می‌شود. میزان انتقال فولیکول‌های مو از محل اهدا کننده به محل گیرنده نیز بیشتر از سایر روش‌های کاشت مو می‌باشد. پزشک می‌تواند حداقل ۱۰۰۰۰ فولیکول را در هر جلسه حرکت دهد. کاشت معمولاً در یک جلسه کامل می‌شود. با این روش امکان کاشت مو در هر قسمتی از بدن هم نیز وجود دارد.

هزینه کاشت مو SUT چقدر است؟

هزینه کاشت مو یکی از مهمترین عوامل است و بستگی به هزینه کلینیک، هزینه جراح، تعداد پیوندهای مورد نیاز و الگوی ریزش مو شما دارد.

قیمت بسته به تعداد پیوندها:

معمولاً هزینه کاشت مو را بر اساس تعداد پیوندها محاسبه می‌شود. گرافت‌ها برخی از موهای طبیعی شما هستند که از فولیکول‌ها برای کاشتن در ناحیه برجسته سر شما در طول عمل کاشت مو استفاده می‌شود.

در روش FUT، جراح شما یک تکه بافت حاوی مو را برداشته و سپس واحدهای فولیکولی را یکی یکی از بافت اهدا کننده یا پرتو خارج می‌کند، به همین دلیل هزینه روش FUT بیشتر از سایر روش‌ها است.

 

قبل از کاشت مو به روش SUT چه باید کرد؟

در اینجا توصیه‌هایی وجود دارد که باید قبل از کاشت مو انجام دهید:

  • سر خود را با شامپو بشورید، از نرم کننده ، الکل یا ژل استفاده نکنید.
  • صبح یک وعده غذایی سبک بخورید، هر دارویی که روزانه مصرف می‌کنید مصرف کنید، مانند داروهای قلبی عروقی، دیابت و آسم.
  • لباس بدون آستین و کلاه سبک بپوشید.

 

بعد از کاشت مو SUT چه باید کرد؟

شما بدون هیچ پانسمانی مرخص می‌شوید و ممکن است لازم باشد از کلاه سبک استفاده کنید. همچنین، بهتر است چند ساعت استراحت کنید. همچنین می‌توانید از کمپرس سرد هر دو ساعت به مدت چند دقیقه استفاده کنید. برای چند روز پس از جراحی، هنگام خواب باید سر خود را تقریباً ۴۵ درجه بالا ببرید.

تا سه روز پس از کاشت مو، ممکن است در ناحیه تحت درمان احساس خارش خفیف داشته باشید. احساس بی‌حسی نیز ممکن است روزها تا هفته‌ها طول بکشد. می‌توانید روز بعد از عمل سر خود را به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه با آب گرم بشویید. اما نباید قسمت‌های درمان شده را لمس کنید. از حوله یا سشوار استفاده نکنید.

 

آیا بهترین روش کاشت مو SUT  است؟

کاشت مو SUT یک روش جدیدتر از FIT است که تنها در نحوه برداشت فولیکول‌های مو متفاوت است. در SUT کاشت مو برداشت با دستگاه انجام می‌شود. این کار برداشت مو را سرعت می‌بخشد، اما درصد آسیب به پیوند مو را نیز افزایش می‌دهد. هر چه دقت برداشت فولیکول‌های مو بیشتر باشد، می‌توان پیوند موی بهتری را انتظار داشت.

در روش FIT، در صورت امکان افزایش دقت برداشت فولیکول‌های مو، معایب روش به حداقل می‌رسد. همین امر در مورد روش SUT نیز صادق است. اگر بتوان فولیکول‌های مو را با دقت بالا برداشت، با توجه به اینکه میزان برداشت نیز افزایش یافته است، در این صورت کاشت مو SUT بهترین گزینه برای کاشت مو خواهد بود.

اما این کاملا به دلیل دقت بالای برداشت و استفاده از لوله‌های یکبار مصرف برای انتقال فولیکول‌های مو به دستگاه ایمن‌تر است.

 

نتیجه

با توضیحات داده شده، احتمالاً به این نتیجه رسیده‌اید که کاشت مو SUT بهترین روش کاشت مو می‌باشد. همچنین، اگر از یک کلینیک زیبایی مشاوره گرفتید، اگر به توصیه مشاور خود اعتماد کامل داشته باشید، نتیجه بهتری از کاشت مو به دست خواهید آورد. می‌توانید زمانی که همه روش‌های کاشت مو در دسترس باشد، روش کاشت مو و کاشت ابرو  را خودتان انتخاب کنید.

اگر پزشک معالج شما روشی را به طور منطقی به شما توصیه کرد، بهتر است از توصیه‌های او پیروی کنید. اما انسان آزاد آفریده شده است و شما حق انتخاب دارید، شاید انتخاب اشتباه کاشت مو نتیجه تخیل شما نباشد.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x