• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

کاشت موی سر مردان

کاشت موی سر مردان تاثیر بسزایی بر روی ظاهر آنها می گذارد. به عبارت دیگر یکی از مهمترین شاخصه ها برای زیبایی چهره مو است. مردانی که به دلایل مختلفی نظیر وراثت دچار ریزش مو میشوند اعتماد به نفس خود را از دست می دهند. از این رو می توانند با استفاده از روش های مختلف کاشت مو ظاهر خود را به همان حالت اولیه حفظ کند. در ادامه مطلب تصمیم داریم در رابطه با کاشت موی سر مردان توضیحات بیشتری را ارائه دهیم. کسانی که تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این باره دارند می‌ توانند تا انتهای مطالب با ما همراه بمانند.

کاشت موی سر مردان

کاشت موی سر مردان چه تاثیر بر چهره آن‌ ها می گذارد؟

کاشت موی سر مردان تاثیر مستقیمی بر چهره آنها می گذارد. به عبارت دیگر یکی از مهمترین معیار هایی که تعیین کننده زیبایی ظاهری آقایان و خانم ها است موی سر می باشد. بنابراین کسانی که به دلایل مختلف دچار ریزش مو و در پی آن طاسی می شوند جذاب اولیه خود را از دست می‌دهند. از این رو می تواند به واسطه روش های مختلف کاشت مو زیبایی اولیه از دست رفته خود را به دست بیاورند.

کاشت موی سر مردان علاوه بر آن که منجر به افزایش زیبایی ظاهری و چهره آنها می شود، تاثیر مستقیم نیز بر اعتماد به نفس شان می گذارد. به عبارت دیگر کسانی که دچار طاسی می شوند به نوعی اعتماد به نفس خود را نیز از دست می دهند. این در حالی است که خوشبختانه با وجود روش های مختلف کاشت مو مردان میتوانند هم ظاهر خود را ارتقا دهند و آن که برای حضور در اجتماعات مختلف اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند.

کاشت موی سر مردان

کاشت موی سر مردان به چه روش هایی امکان پذیر است؟

در حال حاضر برای کاشت موی سر مردان روش های بسیار مختلفی وجود دارد . با پیشرفت علم و تکنولوژی نیز روش‌های موجود ارتقا یافته تر می شوند. همچنین یک سری روش های نوین دیگر نیز به سایر موارد اضافه میشود. به طور کلی رایج ترین روش هایی که برای کاشت مورد استفاده قرار می گیرد شامل روش میکروگرافت، روش اس یو تی، روش اف یو تی و روش اف آی تی است.

هر کدام از روش های نامبرده دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. اما از بین آنها روش میکروگرافت شامل بهترین و جدیدترین روش کاشت مو است که نسبت به سایر موارد با عوارض کمتر و نتایج مطلوب ‌تری به همراه میباشد. باید متذکر شویم که در حال حاضر یکی از راه های قطعی برای دستیابی به موهای طبیعی کاشت مو است. بنابراین همه کسانی که به دلایل مختلف موهای خود را از دست می دهند برای آنکه بتوانند به موهای کاملاً طبیعی و پر پشتی دست پیدا کنند باید پس از مشاوره با پزشکان و متخصصان فعال در این حوزه یکی از بهترین و کاربردی ‌ترین روش‌های موجود برای کاشت موی سر مردان را انتخاب کنند.

بررسی تاریخچه کاشت موی سر مردان

کاشت مو در مردان چندین دهه می باشد که رایج شده است. اما از زمانی که برای اولین بار کاشت مو صورت گرفته تاکنون تغییرات محسوسی در این حوزه ایجاد شده است. به عبارت دیگر در روش های اولیه کاشت موی سر مردان برای استخراج فولیکول مناسب باید در ناحیه بانک مو برش های طولی ایجاد می‌شود. اما خوشبختانه در حال حاضر با پیشرفت علم و تکنولوژی روش هایی  کشف شده‌اند که در آنها برای استخراج فولیکول مناسب جهت کاشت نیازی به ایجاد برش های طولی نیست. بلکه برش ها بسیار ظریف و کوتاه و به صورت دانه دانه صورت می گیرد.

به عبارت دیگر در حال حاضر برای استخراج گرافت مو جهت کاشت ابزار ها و دستگاه ها و همچنین روش هایی روی کار آمده اند که فرایند استخراج را نسبت به روش های اولیه بسیار راحت کرده است. همچنین نتایج درمانی حاصل نیز با نتایج مثبت و همچنین قطعی به همراه بوده و ماندگاری همیشگی دارند. به عبارت دیگر کسانی که اقدام به کاشت مو می کنند دیگر از شر مصرف داروهایی که با کلی عوارض به همراه هستند برای همیشه راحت می شوند. البته ناگفته نماند که موهای کاشته شده نیز همانند موهای طبیعی نیاز به مراقبت و رسیدگی دارند و در صورت عدم توجه به نکات بهداشتی و همچنین توصیه های پزشک ممکن است موهای پیوند خورده نیز مجددا دچار ریزش شود.

کاشت موی سر مردان برای اولین بار در سال ۱۹۳۹ توسط یک پزشک ژاپنی صورت گرفت و پس از آن در سال ۱۹۵۹ یک پزشکان آلمانی با اعمال یک سری تغییرات اقدام به ایمپلنت مو کرد. به این ترتیب از سال ۱۹۵۹به بعد کاشت مو در بین مردم رواج بیشتری گرفت.

بیشتر بخوانید: کاشت مو بدون جراحی

 

کاشت موی سر مردان

نتیجه گیری

کاشت موی سر مردان برای آنها با دو نتیجه مهم به همراه است. به عبارت دیگر مردانی که به هر دلیلی موهای خود را از دست داده اند پس کاشت مو هم زیبایی ظاهری خود را به دست می‌آورند و همان برای حضور در محافل و اجتماع مختلف به اعتماد به نفس بیشتری دست پیدا می کند.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x