• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

کاشت ابرو چگونه است؟

کاشت ابرو چگونه است؟ ابروی هر شخصی قاب چشمهای او است که بخش مهم زیبای صورت را بر عهده دارد و این زیبای برای بعضی از افراد بیش از حد مهم است به همین منظور برای داشتن ابروهای زیبا و دلربا خیلی کار ها می کنند که کاشت ابرو جدید ترین راه برای زیبای ابرو ها شناخته شده است. ما در این مقاله تصمیم داریم در باره چگونگی کاشت ابرو تحقیق کنیم خوشحال می شویم تا آخر این مقاله ما را همراهی کنید.

کاشت ابرو چگونه است؟

کاشت ابرو چگونه انجام می شود؟

از دیرباز تا کنون بشر به فکر زیبای ابرو های خود بوده و است در زمان مصر باستان برای زیبای ابرو ها و چشم ها از سرمه یا سنگ سرمه استفاده می کردند کم کم سرمه از میان مردم برداشته شد و به مداد ابرو، قاب و سایه، تاتو، میکرو و کاشت ابرو که امروزه طرفداران بی شماری در جهان مخصوصا در میان زنانها  دارد زیرا تنها راه داشتن یک جفت ابروی طبیعی و دائمی و پرحجم و ضخیم است. کاشت ابرو یک تکنیک درمانی است که فولیکول ها را از بانک مو که به بخش (پشت سر و یا پشت گوش گفته می شود)برداشته و بر ناحیه خالی ابرو ها توسط پزشک متخصص در کلینیک‌ های کاشت مو و ابرو پیوند می کنند. در کاشت ابرو ها از همان تکنیک های پیوند مو استفاده می شود.

مراحل کاشت ابرو

اولین قدم برای کاشت ابرو: قبل از اینکه بخواهید پیوند ابرو را انجام دهید باید تحقیق کنید که آیا شما می توانید عمل کاشت ابرو را انجام دهید یا نه، پس باید اول دلیل ریزش ابرو های خود را بدانید. به طور کلی این افراد می توانند عمل کاشت ابرو را انجام دهند:
افرادی که به خاطر داشتن ابرو های زیبا دست به تاتو ،هاشور، میکرو و کارهای دیگر زده اند و دیگر ابروی دل بخواه خود را ندارند‌.
افرادی که به دلیل سوختگی یا حادثه ای ابرو های خود را از دست داده اند.
افرادی که فرم ابر های خود را دوست ندارند.
افرادی که ابرو های کم پشت و باریک دارند. این افراد واجب شرایط کاشت ابرو هستند.

قدم دوم: انتخاب کلینیک و مرکز کاشت مو و ابرو با سابقه و معتبر: مهم ترین بخش کاشت ابرو انتخاب کلینیکی است که بهترین و باتجربه ترین پزشکان در آن مشغول باشند که شما بتوانید با مشاوره با این متخصصان بهترین راه کاشت ابرو را انتخاب کنید کلینیک کاشت دنیز با داشتن بهترین و به روز ترین تجهیزات پزشکی یکی از بهترین کلینیک های تهران است که پیشنهاد ما به شما است.

قدم سوم رعایت بهداشت قبل از عمل. اگر میخواهید پیوند ابروی موفق آمیزی داشته باشید باید تمام نکاتی که مشاور کاشت ابرو به شما گفته است را رعایت کنید. افزایش اطلاعات کاشت ابرو اگر در باره کاشت ابرو اطلاعات زیادی  داشته باشید به شما کمک می کند تا  پیوند راحتی را داشته باشید.
استراحت شب قبل از عمل. اگر قبل از عمل شب را خوب استراحت کنید و هیچ گونه دسترسی به خود وارد نکنید روز عمل به هیچ مشکلی برخورد نمی کنید.
حمام کردن قبل از عمل. یکی دیگر از مراحل قبل از کاشت ابرو حمام کردن است بهتر است قبل از عمل. حمام کنید چون چند روز بعد از عمل نمی توانید حمام کنید.

مراحل کاشت ابرو

کاشت ابرو ها به دو روشFUG یا FUE کاشته می شود که پزشک با مشورت شما و شرایط پوست و نوع ابرو نوع کاشت را انتخاب می کند پزشک قبل از هر کاری به محل مورد نظر مواد بی حسی تزریق می کند تا زمان کاشت شما هیچ گونه دردی را احساس نکنید. فولیکول های برداشته شده را زیر میکروسکوپ میگذارند تا آماده کاشت شود و بعد از آماده شدن فولیکول ها به توسط متخصص زیبای در محل مورد نظر کاشته میشود. بعد از چند ساعت دوباره ابرو ها را پزشک چک می کند تا هیچ مشکلی نداشته باشد.

مراحل کاشت ابرو

قیمت کاشت ابرو

کاشت ابرو ها چون هیچ گونه بیمه ای به آن تعلق نمی گیرد قیمت های مختلفی دارد که بستگی به  نوع کاشت ابرو، تعداد فولیکول های که برای کاشت ابروها استفاده شده است، دست مزد پرستاران و خدمه کلینیک همه روی قیمت کاشت ابرو تاثیر گذار است.

 

سخن پایانی

از آنجایی که کاشت ابرو یک عمل بسیار حساس است به همین منظور باید کلینیکی را برای کاشت ابرو انتخاب کرد که بهترین تجهیزات و بهترین پزشکان فوق متخصص را داشته باشد کلینیک کاشت مو و زیبایی دنیز یکی از بهترین و معتبر ترین کلینیک ها در تهران شناخته شده است. با انتخاب کلینیک دنیززیبای را به ابرو های خود هدیه دهید.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x