• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

مرکز کاشت مو

مرکز کاشت مو :مرکز کاشت مو جایی است که میتوانید جهت کاشت مو به آن مراجعه کنید. در حال حاضر مراکز زیادی وجود دارند که برای دریافت خدمت نامبرده می توانید انتخاب کنید.

منتهی واقعیت مهمی که در این رابطه وجود دارد این است که همه مراکز فعال در این حوزه عملکرد یکسانی ندارند. بلکه برخی از آنها نسبت به برخی دیگر فرایند کاشت مو را با کیفیت بالاتری انجام می دهند.

به همین دلیل لازم است که شما برای کاشت مو به مراکزی بروید که کمک کنند نتیجه دلخواه را از کاشت مو به دست بیاورید. اگر می خواهید بهترین مرکز کاشت مو را انتخاب کنید، پیشنهاد می دهیم همچنان به همراهی خود با ما ادامه دهید.

مرکز کاشت مو

برای انتخاب مرکز کاشت مو باید به چه نکاتی توجه شود؟

ریزش مو یکی از مشکلات رایجی است که بسیاری از مردان و حتی زنان در سنین مختلف آن را تجربه می کنند. در حال حاضر درمان قطعی برای جلوگیری از ریزش مو و همچنین رویش مجدد موهای ریخته شده وجود ندارد.

البته منظور ما درمان‌های دارویی است. زیرا برای جبران موهای ریخته شده و پر پشت کردن ناحیه تا طاس سر کاشت مو یک روش بسیار ایده آل است که به افرادی که موهای خود را از دست داده‌اند کمک می کند همانند سابق موهای پر پشت و طبیعی داشته باشند.

البته در حال حاضر کاشت مو در کلینیک های مختلف به واسطه روش‌های گوناگونی صورت می‌گیرد. اما همه مرکز کاشت مو در این زمینه عملکرد یکسانی ندارند و برخی از آنها نسبت به برخی دیگر توانسته اند به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنند. به همین دلیل هنگامی که شما قصد کاشت مو دارید باید در انتخاب مرکز مناسب نهایت دقت را به خرج بدهید.

زیرا هر اندازه مرکز کاشت موی که انتخاب می کنید دارای سابقه و عملکرد مناسبی باشد شرایط را برای دسترسی شما به موهای پر پشت و طبیعی مساعدتر می کند.

مرکز کاشت مو

در فرایند کاشت مو متخصصان متبحر و با تجربه در این حوزه موهای مقاوم را از قسمت پشت سر بر می دارند و فولیکول های جدا شده را در قسمت های خالی سر می کارند. در مرکز کاشت مو اقدام فوق با ظرافت خاصی صورت می گیرد. همچنین فرایند کاشت مو نیز به نحوی صورت می‌گیرد که مو ها کاملاً حالت طبیعی داشته باشند و جای اسکار نیز در پشت سر باقی نماند.

از این رو لازم است که در انتخاب مرکز کاشت مو دقت بیشتری شود. مهم ترین نکاتی که برای انتخاب مرکز کاشت مو باید به آنها توجه کنید شامل مواردی نظیر سابقه کلینیک انتخابی، سطح تخصص و تجربه کادر پزشکی فعال در کلینیک ها، ابزارها و دستگاه های کاربردی موجود در کلینیک، روش های کاشت مو یا ابرو و سطح بهداشت مرکز کاشت مو است.

فراموش نکنید که هر کدام از موارد نام برده در جایگاه خود دارای اهمیت است و عدم توجه به هر کدام از آنها شرایط را برای دسترسی شما به آن چیزی که می خواهید سخت‌تر می ‌کند.

در مرکز کاشت مو نحوه کاشت به چه صورت انجام می شود؟

همانطور که گفتیم در حال حاضر روش‌های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد. منتهی در بین روش های موجود روش هایی که جدید تر و مدرن تر هستند نتیجه بهتری در پی دارند.

همچنین استفاده از ابزارهای به روز و کارآمد نیز در این رابطه اهمیت بسزایی دارد. به طور کلی مراحل کاشت، در مراکز کاشت مو بسته به روش کاشت متفاوت است. در حال حاضر خوشبختانه پزشکان استخراج فولیکول های مقاوم مو را به نحوی انجام می‌دهند که جای هیچ زخم و اسکار در ناحیه بانک استخراج فولیکول باقی نمی ماند.

همچنین برخلاف گذشته برای استخراج فولیکول مو نیازی به جراحی و ایجاد برش های طولی نیست. بلکه ابزار ها و دستگاه هایی در دسترس متخصصان قرار دارد که با استفاده از آنها استخراج فولیکول با ایجاد برش های بسیار ظریف و کوچک به صورت تکی صورت می‌گیرد. از این رو هم کیفیت فولیکول های استخراج شده بالاتر است و همان که روند استخراج با سختی کمتری به همراه میباشد.

مرکز کاشت مو

نتیجه گیری

انتخاب مرکز کاشت مو برای شما که قصد کاشت مو دارید بسیار مهم است. هر اندازه در انتخاب مرکز کاشت مو بهتر عمل کنید به نتیجه رضایت بخش تری دست خواهید یافت.

زیرا برخی از مراکز به دلیل پیروی از اصول و قواعد حاکم بر این زمینه نسبت به سایر موارد عملکرد بهتر و مطلوب تری دارند. به شما عزیزان توصیه میکنیم به سراغ آن دسته از مراکز کاشت مو بروید که به کادر پزشکی ماهر و باتجربه مجهز باشند و هم آن که بهترین و ایده آل ترین روش ها و ابزار ها را برای کاشت به کار بگیرند.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x