• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

قیمت کاشت مو در ایران

قیمت کاشت مو در ایران به عوامل مختلفی بستگی دارد. به همین دلیل ما نمی‌توانیم برای کاشت مو در ایران هزینه ثابتی را ارائه دهیم. به طور کلی عواملی که بر هزینه کاشت مو در ایران تاثیر می گذارند شامل مواردی نظیر روش انتخابی برای کاشت و کلینیک انتخابی است. کسانی که مقرون به صرفه ترین روش برای کاشت مو را انتخاب کنند باید در انتخاب روش و کلینیک دقت بیشتری به خرج دهد. کسانی که تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه های لازم برای کاشت مو در ایران دارند می‌توانند تا انتهای این مطلب ما را همراهی کند.

 

 

قیمت کاشت مو در ایران

قیمت کاشت مو در ایران چقدر است؟

با پیشرفت علم و تکنولوژی در حال حاضر روش های بسیار مختلفی برای کاشت مو وجود دارد. منتهی هزینه کاشت در همه روش ها به یک میزان نیست معمولاً روش هایی که جدیدتر و مدرن تر هستند قیمت بیشتری دارند. به طور کلی با ارائه روش های نوین برای کاشت مو یک سری ابزار ها و دستگاه های جدید نیز ارائه می شود.
منتهی امکان دسترسی به ابزارهای نوین و کاربردی در کاشت مو با هزینه زیادی به همراه است. به همین دلیل برای اینکه پزشکان فعال در این حوزه بتوانند به روش‌های جدید و همچنین کاربردی در حوزه کاشت مو دسترسی داشته باشند باید هزینه بیشتری را صرف کنند. از این رو روش های نوین کاشت مو با قیمت بیشتری صورت می گیرد.
به عبارت دیگر روش های مختلف کاشت مو شرایط و امکانات خاص خود را دارند. به همین دلیل هزینه مقرر برای هر روش متفاوت است.
بنابراین زمانی که از ما می پرسند قیمت کاشت مو در ایران چقدر است؟ نمی توانیم پاسخ قطعی ارائه دهیم. به همین دلیل اولین نکته‌ای که با آن اشاره می کنیم روش کاشت است. به عنوان مثال در حال حاضر روش‌های نظیر میکروگرافت و SUT روش‌ های جدیدتری هستند. از این رو می‌توان از آن ها به عنوان گرانترین روش های کاشت مو یاد کرد. اما در عوض روش اف یو تی نسبت به سایر روش ها هزینه کمتری دارد. از این رو کسانی که به دنبال ارزان ترین قیمت روش کاشت مو هستند می توانند به سراغ روش اف‌ یو‌ تی روند.
به طور کلی مهمترین قاعده برای برآورده هزینه مورد نیاز برای کاشت مو در ایران روش کاشت است. هرچه روش کاشت قدیمی تر باشد هزینه عمل کمتر و برعکس هرچه روش به روزتر باشد و از ابزارها و امکانات پیشرفته تری برای کاشت مورد استفاده قرار بگیرد به مراتب هزینه کاشت مو در ایران نیز گرانتر می شود.

قیمت کاشت مو در ایران

بین هزینه کاشت مو و نتیجه کاشت چه رابطه ای وجود دارد؟

همانطور که در توضیحات قبلی به این نکته اشاره کردیم بین هزینه کاشت مو در ایران و روش انتخابی رابطه مستقیمی وجود دارد. به عبارت دیگر روش‌ های مدرن تر و کاربردی تر برای کاشت مو با هزینه بیشتری به همراه هستند. در عوض روش های قدیمی تر هزینه کمتری دارند.
به همین دلیل می توان گفت بین نتیجه کاشت مو و هزینه رابطه مستقیمی وجود دارد. به عبارت دیگر کسانی که روش ‌های مدرن را با پرداخت هزینه بیشتر برای کاشت انتخاب می کنند به نتیجه  رضایت بخشی دست می یابد. زیرا فرایند کاشت مو برای آنها به واسطه مدرن ترین و به روز ترین ابزار ها صورت گرفته است. از این رو نتیجه کاشت رضایت بیشتری را برای آن ها در پی دارد.
البته ناگفته نماند که در این بین تجربه و تخصص تیم پزشکی که فرایند کاشت را انجام می دهند نیز مهم است. به عبارت دیگر اگر فرایند کاشت مو به واسطه یک تیم فنی و با تجربه صورت بگیرد، مسلماً نتیجه بسیار بهتری را در پی خواهد داشت. حال زمانی که به روز ترین و بهترین روش کاشت مو توسط بهترین و تخصصی ترین تیم های کاشت مو انجام شود مسلماً با نتیجه بسیار رضایت بخش تری به همراه خواهد بود. اما در عوض این امکان با صرف هزینه بیشتری برای متقاضیان کاشت مو به همراه خواهد بود.

حرف آخر

با توجه به توضیحات ارائه شده می توان نتیجه گرفت که هزینه کاشت ابرو و قیمت کاشت مو در ایران بیش از هر چیزی به روش کاشت بستگی دارد. روش های کاشت موی مدرن معمولا با هزینه بیشتری به همراه است. از این رو کسانی که به روز ترین روش ها را برای کاشت مو  انتخاب می کنند باید هزینه بیشتری را نیز بپردازند. اما در عوض به نتیجه مطلوب تری نیز دست خواهند یافت. همچنین دوره نقاهت کاشت مو  و عوارض کاشت در روش های جدید بسیار اندک است. کلینیک کاشت مو دنیز یکی از بزرگترین و معتبر ترین کلینیک های کاشت مو در ایران است‌‌.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x