• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

قیمت کاشت مو

قیمت کاشت مو : کاشت مو یک عمل زیبای است که امروزه طرف داران بی شماری در جهان دارد. امروزه کاشت مو به روش های مختلف و قیمت های مختلفی کاشته می شود‌ اما بزرگترین مانع برای انجام این عمل هزینه های بسیار بالای بعضی از کلینیک ها است ما در این مقاله قصد داریم مهم ترین عواملی که هزینه کاشت مو را تعیین می کنند برسی کنیم.‌با ما در خواندن این مقاله همراه باشید.

قیمت کاشت مو

قیمت کاشت مو

 

محاسبه هزینه کاشت مو

 

کاشت مو تنها راه برای داشتن مو دائمی است. کوچک ترین خطا در کاشت مو موجب عوارض جبران ناپذیری می شود. پس همیشه بهترین کلینیک را برای کاشت مو انتخاب کنید. هیچ وقت هزینه بالا را نشان از تخصص پزشک در نظر نگیرید. هر قیمت بالا نشان تخصص بالا نخواد بود. عمل کاشت مو چون عمل زیبای است بیشتر بیمه های کشور هیچ تعهدی به پرداخت هزینه این عمل زیبای ندارند. به همین منظور کسانی که قصد کاشت مو را دارند هزینه را بزرگترین دلیل انجام ندادن این عمل می بینند.

مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر هزینه کاشت مو

قطعا تکنیک کاشت مو روی هزینه کاشت تاثیر بسزایی دارد. رای انجام هر نوع عمل احتیاج به تخصص بالای متخصص و وسایل مورد نظر نیاز است. مواردی که در هزینه کاشت تاثیر دارند عبارتند از:

  • ناحیه بانک مو و نوع کاشت
  • اندازه گرافت های کاشت
  • تخصص و تجربه جراح
  • تجهیزات کلینیک
  • روش کاشت مو
  • میزان طاسی یا کچلی
  • سن فرد که قصد کاشت مو دارد

اهمیت دقت در انتخاب متخصص

انتخاب متخصص با تجربه یکی از نکاتی که در کاشت مو باید به آن توجه زیادی داشته باشید دکتر متخصص با تجربه و با مهارت است. اگر متخصص تجربه ای کافی نداشته باشد هر چقدر هم از وسایل به روز دنیا و حرفه ای استفاده کند باز هم نتیجه عمل دل بخواه شما  نخواهد شد. پزشک متخصص باید مشاوره صحیح و کامل به مراجعه کنندگان ارایه بدهد. در زمینه ای کاشت مو سابقه ای درخشان داشته باشد، تعداد مراجعه کنندگان زیادی داشته باشد، داشتن تیم حرفه ای برای کاشت مو، شرایط سلامتی بیمار،سن بیمار، نوع پوست بیمار برای انتخاب نوع کاشت مو. داشتن تجهیزات و به روز و حرفه ای.

معرفی روش های کاشت مو و هزینه ها

اگر می خواهید نتیجه دائمی و به دلخواه را از پیوند موی خود به دست بیاورید باید تکنیک های کاشت مو را بشناسید اصلی ترین دلیل نوع پیوند مو است که روی هزینه پیوند تاثیر زیادی دارد.
کاشت مو به روش FUEیکی از به روز ترین روش های کاشت مو است که کاربردی ترین روش های کاشت مو معرفی شده است. این روش کاشت دارای تائیدیه ای بین المللی متخصص پوست و مو است. در این روش پیوند با کیفیت بسیار بالا و سرعت قابل قبول انجام می شود که نتیجه پیوند مو دائمی و طبیعی است. در روش FUE هیچ گونه برش و بخیه ای وجود ندارد. عوارضی ندارد اگر به ظاهر عوارضی باشد زود بهبود حاصل می شود.
این روش مناسب کسانی است که پوست سر سفتی دادند. برداشت موی نازک در این نوع عمل وجود دارد گرافت ها کمترین آسیب را می بینند. هیچ جای زخمی در محل گرافت های برداشته شده دیده نمی شود.
هنگام پیوند در روش FUE کمترین درد را دارد با در نظر گرفتن تمام این عوامل هزینه این نوع پیوند مو بیشتر از9 میلیون و کمتر از 14میلیون است.

پیوند مو به روش FIT

این نوع پیوند فولیکول ها به صورت تک عددی و مجزا از هم  برداشته می شود. به دلیل سوراخ های بسیار ریزی که ایجاد می شود  تکنیکی ایمن و کم تهاجم است. هیچ گونه برش، خون ریزی و زخمی ندارد فرد می تواند بعد از عمل به کار روز مره خود بپردازد چون دوره نقاهت بسیار کمی دارد.
پیوند مو به این روش مناسب برای افرادی است که دچار ریزش موی منطقه ای هستند. در روش کاشت FIT از وسایل های قابل تنظیمی برای برداشت گرافت ها استفاده می شود. هزینه کاشت مو به روش FIT بیشتر از 11میلیون کمتر از ۱۶ میلیون است.

روش DHI

یکی دیگر از جدید ترین و بهترین نوع کاشت مو روش DHI است. پیشرفته ترین تکنیک ها در این روش به کار رفته است. کاشت مو در روش DHI گرافت های شخص به دو روش دستی یا با کمک میکرو موتور در ناحیه انتخاب شده کاشته می شود.
این روش برای افراد بالای ۲۵سال توضیح می شود. بجز زنان باردار و افرادی که مشکلات پوستی شدید دارند سایر افراد از این روش می توانند استفاده کنند. نتایج کاملا طبیعی بعد از عمل ،تکنولوژی فوق العاده و به روز در پیوند مو ،احتمال خیلی کم بروز عفونت، کسب نتایج، دلخواه در زمان  کوتاه، رویش موهای پرپشت و ضخیم، دوران نقاهت کوتا، این موارد از مزایای کاشت به این روش به شمار می رود. هزینه  کاشت مو DHI تغریبا از 15 تا 20 میلیون تومان است.

روش کاشت SUT

کاشت مو به روش SUT که جدید ترین روش کاشت مو در ایران است. مو توسط دستگاه برداشته می شود.سرعت عمل این دستگاه نسبت به دست انسان و برداشت گرافت ها به روش FIT بسیار بالا است.
هزینه کاشت مو در روش SUT از 10تا 13 میلیون تومان است. در هر کدام از پیوند مو ها به امکانات، تجهیزات ، دانش ومهارت و شرایط خاصی نیاز است به همین منظور هزینه ای نوع پیوند ها با یکدیگر  تفاوت دارد.

حرف آخر

کلینیک کاشت موی دنیز یکی از  معتبر ترین کلینیک های  کاشت مو و زیبای در کشور شناخته شده است که  با جدید ترین نوع کاشت مو و مجهز ترین تجهیزات و مناسب ترین  هزینه در خدمت شما عزیزان قرار گرفته است.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x