• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

فرایند کاشت مو در ورتکس سر

فرایند کاشت مو در ورتکس سر : اگرچه موها به طرق مختلف ممکن است ریزش کنند. اما در بیشتر مردان، از دست دادن از همان الگوی معروف به طاسی الگوی مردانه پیروی می کند. ریزش مو در قسمت سر نیز یکی از این الگوهای مردانه است. اگر شما نیز ریزش مو در سر خود دارید و قصد دارید از روش کاشت مو استفاده کنید توصیه می کنیم ابتدا این مقاله را مطالعه کنید تا تمامی اطلاعات لازم در مورد این فرآیند و شرایط آن را به دست آورید.

ناحیه ورتکس سر کجاست؟

ناحیه راس که به عنوان ناحیه سر نیز شناخته می شود، بالای جمجمه به سمت پشت سر است. وقتی در مورد ریزش مو در ناحیه راس صحبت می کنیم منظور ما معمولاً ریزش موی شدید به صورت دایره هایی در این ناحیه است.

طاسی با الگوی مردانه اغلب نوعی طاسی با الگوی مردانه است که بسیاری از افراد را تحت تاثیر قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: کاشت مو به روش ترکیبی

فرایند کاشت مو در ورتکس سر

فرایند کاشت مو در ورتکس سر

کاشت مو شامل چه مواردی است؟

کاشت مو در نوک سر به معنای رشد مو از سر یا بدنی غیر از سر است. ساختار سر انسان به میزان قابل توجهی از این ناحیه به پایین شیب می‌دهد به همین دلیل طاسی توجه زیادی را به خصوص از ناحیه پشت به خود جلب می‌کند. ریزش مو می تواند منجر به کاهش اعتماد به نفس، افسردگی و اضطراب اجتماعی شود. در این زمینه کاشت مو پزشک فولیکول مو را از قسمت های دیگر می گیرد. سر در این قسمت کاشته شود کاشت مو در این زمینه ویژگی های خاص خود را دارد که در ادامه این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

شناسایی روش صحیح کاشت مو

کاشت مو ورتکس به روش فیت (استخراج واحدهای فولیکولی) مشکل یا غیرممکن است. بدن برای پوشاندن نواحی طاس نیز مفید است بزرگترین مشکلی که می تواند در کاشت مو مناسب برای انواع مو ایجاد شود، آسیب به ریشه های پیوند است.

کاشت مو در بالای سر گاهی پیچیده تر از کاشت مو در قسمت جلویی است. زیرا موهای ناحیه جدا شده پیچ خورده است. بنابراین پزشک مجبور شد نمودار را به گونه‌ای تنظیم کند که به ساختار طبیعی شباهت داشته باشد. جراحان ماهر با دقت زیادی در این زمینه کار می کنند. کاشت موی اسپلیت پس از تعیین نقطه چرخش مو انجام می شود. این معمولا بین 8 تا 12 ماه پس از جراحی است. موهای این ناحیه حالت عادی به خود می گیرند.

روش های ترکیبی برای کاشت مو

پزشکان گاهی اوقات از ترکیب این دو روش استفاده می کنند. کاشت موی کامل و مناسب ترکیب این دو روش زمانی می تواند مفید باشد که بیمار بخواهد موهای پرپشت تری داشته باشد. در رأس موهای بالا و پایین به هم می رسند و دو الگوی مجزا را تشکیل می دهند. موها در پشت کمتر از 15 درجه نسبت به خط پایه پوست سر زاویه دارند.

در حالی که موهای جلویی دارای زاویه بیش از 45 درجه هستند، به همین دلیل هنگام کاشت مو در سر، پزشک باید زاویه مناسبی را برای رشد انتخاب کند تا موها طبیعی به نظر برسد. طراحی صحیح موهایتان کار آسانی نیست. به همین دلیل در انتخاب پزشک متخصص و با تجربه باید دقت کافی را داشته باشید.

بیشتر بخوانید: کاشت مو ناحیه ورتکس

فرایند کاشت مو در ورتکس سر

فرایند کاشت مو در ورتکس سر

چه چیزی باعث ریزش مو به ارگاسم می شود؟

این نوع انزال در مردان بیشتر دیده می شود. نزدیک به 70 درصد از بیماران مردی که تحت کاشت مو قرار می گیرند از ریزش مو شکایت دارند. با این حال، این مشکل ممکن است برای زنان نیز رخ دهد. علاوه بر استعداد ژنتیکی استرس و عوامل محیطی نیز به ریزش مو کمک می کنند. در بیشتر موارد ریزش مو در تاج در نتیجه یک عامل ژنتیکی به نام آلوپسی آندروژنیک است.

آلوپسی آندروژنیک می تواند منجر به تغییرات در ریزش مو شود، زمانی که موها شروع به از دست دادن تراکم خود می کنند. ریزش مو می تواند در سرتاسر سر پخش شود یا به صورت توده در بیاید، اما دلایل دیگری نیز وجود دارد. ریزش مو که باید برای مبارزه موثر با ریزش مو با درمان مناسب کنترل شود.

چگونه از ریزش موی مردانه جلوگیری کنیم؟

به طور کلی جریان خون در ناحیه آپیکال که از نظر ژنتیکی مشخصه طاسی با الگوی مردانه است، کمتر است. که موهای این ناحیه را در برابر ریزش آسیب پذیر می کند شروع ریزش مو در این ناحیه در برخی افراد از سنین نوجوانی دیده می شود. این نوع ریزش مو در یک سوم مردان بالای 30 سال رخ می دهد. این میزان بیش از نیمی از مردان بالای 50 سال است، اگرچه نمی توان دلایل ژنتیکی را رد کرد. اما با روش های طبیعی می توان ریزش مو را کاهش داد.

کاشت مو در نوک سر و جلوی سر به طور همزمان

برای کاشت مو بستگی به سن بیمار و وضعیت ناحیه اپیکال دارد. برای بسیاری از بیماران در کاشت مو موی جلویی اولویت اول است. کاشت موی قدامی باعث ایجاد تغییرات بصری در بیماران می شود و همچنین داشتن سر ضخیم ممکن است در اولویت بیماران نباشد. تعداد فولیکول هایی که می توان کاشت کرد ممکن است محدود باشد.

به طور طبیعی، راس مساحتی در حدود 5 سانتی متر مربع را پوشش می دهد. که وقتی ریزش مو پخش می شود می تواند یک دایره 10 سانتی متر مربع روی سر ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: کاشت مو به روش fit

درصد موفقیت کاشت مو چقدر است؟

میزان موفقیت کاشت موی ارگاسم به عوامل زیادی بستگی دارد. جراحی کاشت مو یکی از محبوب ترین عمل های زیبایی در جهان است. و با تکنولوژی پیشرفته و جراحان ماهر بنابراین می توان موفقیت جراحی را تا حد زیادی تضمین کرد.

اگرچه بسیاری از افراد نتایج خوبی را در کاشت مو تجربه می کنند. اما باید گفت که میزان موفقیت برای همه یکسان نیست. موفقیت 100% در هر روش کاشت مو آسان نیست. با این حال، میزان موفقیت کاشت مو در نوک سر بین 90 تا 95 درصد است. بیماران پس از جراحی مشکل زیادی نخواهند داشت. و اگر از ناحیه پیوند شده در دوران نقاهت به خوبی مراقبت شود می توان انتظار داشت که نتایج قابل قبولی کسب کند.

چگونه بفهمیم کاشت مو موفق بوده است؟

مهمترین عامل در ارزیابی موفقیت جراحی کاشت مو، میزان رشد کاشت مو است. به طور معمول، اگر موهای کاشته شده 80 درصد رشد کنند، این روش موفقیت آمیز است. توزیع مناسب کاشت مو و عدم وجود اسکار در ناحیه برداشت مو از جمله علائمی است که می تواند میزان موفقیت کاشت مو را نشان دهد.

برای کاشت موی سر کامل باید به این موارد توجه کنید.

کسانی که هنوز با پیشرفت ناحیه ریزش مو مواجه هستند باید به توصیه های پزشک عمل کرده و در مورد زمان مناسب رشد مو تصمیم بگیرند و در این زمینه عجله نداشته باشند. قبل از کاشت مو در بالای سر آیا باید توجه کرد که آیا ریزش مو از بین رفته است یا خیر؟ در غیر این صورت، ممکن است لازم باشد پیوند را تا پایان دوره پوست اندازی به تعویق بیندازید. موهای رشد کرده روی پوست سر پس از حدود 12 ماه شکل طبیعی خود را به خود می گیرند.

بیشتربخوانید: کاشت مو به روش sut

سخن نهایی

بسیاری از افراد در جوانی یا میانسالی خود با کاهش میزان موهای سر مواجه می شوند. قسمت سر که راس نیز نامیده می شود به بالاترین قسمت سر که قسمت جلو و پشت سر به هم می رسد اشاره دارد. ریزش مو در این ناحیه در یک حرکت دایره ای رو به بالا رخ می دهد. به همین دلیل اغلب از پشت سر افراد دیده می شود.

زیرا موهای این ناحیه دارای پیچش زیادی هستند. همچنین موهای جلو و عقب جهت رشد متفاوتی دارند. رشد مو در این ناحیه مشکل است، در بسیاری از موارد پزشکان از روش های ترکیبی برای رشد مو در این ناحیه استفاده می کنند تا تراکم و ظاهر طبیعی لازم را ایجاد کنند.

پوست پیشانی ضخیم تر از پوست جلوی سر است. و جریان خون در این ناحیه نسبت به سایر نواحی سر کمتر است. به همین دلیل، فولیکول های مو در این ناحیه تغذیه کمتری دریافت می کنند. در نتیجه موهای کاشته شده کندتر از سایر نواحی سر رشد می کنند. به طور معمول رشد این موها بین 8 تا 12 ماه طول می کشد.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

بررسی بانک مو

بررسی بانک مو

بررسی بانک مو :بانک مو بخشی از پوست سر است. مو فاقد گیرنده های هورمونی و سایر عواملی است که باعث ریزش مو می شود. در نتیجه موهای این قسمت هرگز آسیب ندیده اند. با معاینه موهای پشت سر افراد و ریزش نکردن حت... (ادامه)

چرا قبل از کاشت مو نیاز به تراشیدن سر داریم؟

چرا قبل از کاشت مو نیاز به تراشیدن سر داریم؟

چرا قبل از کاشت مو نیاز به تراشیدن سر داریم؟ یکی از آخرین روش‌های زیبایی برای سر و صورت، کاشت مو (پیوند مو) می‌باشد. با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در این زمینه، نیز روش‌های مختلفی وجود دارد و روز به روز نی... (ادامه)

زمان برطرف شدن ترک پوست سر بعد از کاشت مو

راه های پیشگیری از ابتلا به ترک های پوست سر بعد از کاشت مو

راه های پیشگیری از ابتلا به ترک های پوست سر بعد از کاشت مو: کاشت مو به عنوان یکی از آخرین روش های علمی مورد استفاده در زمینه زیبایی سر و صورت می باشد. در این روش که با استفاده از پیوند مو از خود فرد صورت ... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x