• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

کاشت مو به روش fit

کاشت مو به روش fit :همان طور که مستحضر هستید داشتن موهای زیبا یکی از مهمترین فاکتور ها برای زیبایی هر فردی محسوب می شود اما متاسفانه این زیبایی الهی در بیشتر افراد به خاطر بعضی از  مشکلات و بیماری ها مانند، استرس، کمبود مواد معدنی، تغیرات هورمونی، حادثه های مانند آتیش سوزی یا زخم باعث از بین رفتن این زیبای می شود. امروزه خوشبختانه روش های زیادی برای برگرداندن این زیبای وجود دارد که یکی از آن ها کاشت مو به روش fit  است اگر شماهم جز افرادی هستید که می خواهید در رابطه با این موضوع اطلاعاتی را کسب کنید تا آخر این مقاله همراه باشید.

کاشت مو به روش fit

معرفی کاشت مو به روش fit

کاشت مو یک عمل زیبای شناخته شده است که برای درمان ریزش موهای افرادی که مشکل طاسی یا کم پشتی مو دارند از آن استفاده می کنند. کاشت مو به روش های مختلفی در کلینیک های کاشت مو انجام می شود که روش fit  یکی دیگر از روش های کاشت مو است.

کاشت مو به روش fit یکی از طبیعی ترین کاشت مو است که با استفاده از دستگاه کوچکی به نام پانچ فولیکول ها را از بانک مو که در قسمت پشت سر یا پشت گوش ها است برمی دارند و در قسمتی از سر که مشکل کم پشت دارد پیوند می زنند. لازم به ذکر است که بدانید کاشت مو به روش fit  بیشتر به افرادی توصیه می شود که موی سر کم پشتی دارند، افرادی که مشکل طاسی مو دارند بهتر است از روش های دیگر کاشت مو استفاده کنند.

یکی از مزیت های این نوع کاشت مو به خاطر استفاده از ابزار های پیشرفته ای پزشکی در محل برداشت گرافت ها جای هیچ زخم یا بخیه ای به جا نخواهد ماند.

کاشت مو به روش fit

مراحل کاشت مو به روش fit

مرحله اول انتخاب بهترین مرکز کاشت مو

برای کاشت مو به روش fit  قدم اول انتخاب بهترین مرکز کاشت مو است که بهترین و با تجربه ترین پزشکان متخصص  را داشته باشد و دارای به روز ترین تجهیزات پزشکی باشد. ما به شما بهترین کلینیک کاشت مو در تهران را  پیشنهاد می دهیم کلینیک کاشت مو دنیز یکی از بزرگترین و معتبر ترین کلینیک های کاشت مو در تهران است که توانسته در کاشت مو به روش fit  حرف اول را بزند.

مرحله دوم انجام آزمایش ها و عکس برداری از سر

قبل از انجام هر کاری باید تمام آزمایش ها انجام شود تا پزشک از سلامتی شما مطمئن شود، بعد از آن از قسمت های سر که قصد انجام پیوند مو را دارید عکس برداری می کنند و در پرونده پزشکی شما قرار می دهند. تمام این مراحل توسط پزشک و کارکنان کلینیک انجام می شود.

مرحله سوم طراحی خط رویش و تزریق مواد بی حس کننده

در این مرحله پزشک خط رویشی را که قبلا با شما در باره آن مشورت کرده است را روی سر شما با استفاده از ماژیک های مخصوص طراحی می کند، پزشک بعد از تراشیدن قسمتی از محل اهدا کننده از مواد بی حسی بر روی محل اهدا کننده و محل دریافت کننده تزریق می کند تا شما در تمام مراحل برداشت و کاشت هیچ دردی را احساس نکنید.

مرحله چهارم نوبت استخراج فولیکول ها از بانک مو

 

در این مرحله پزشک با استفاده از ابزار های مخصوص فولیکول ها را از بانک موی شما استخراج می کند و در ظرفی مخصوص قرار می دهد. فولیکول های استخراج شده باید درون محلول های مخصوص نگهداری شوند تا هیچ آسیبی به آنها نرسد.

مرحله پنجم کاشت فولیکول ها

در این مرحله  بعدا از یک استراحت نیم ساعته نوبت به کاشت فولیکول های استخراج شده می رسد. پزشک  با استفاده از ابزارهای مخصوص بر روی منطقه دریافت کننده برش ایجاد می کند و بعد فولیکول ها را با استفاده از عینک های زره بینی بر محل مورد نظر پیوند می زند این کار باید کاملا ماهرانه و حرفه ای توسط پزشک  انجام شود تا زاویه رشد مو ها کاملا طبیعی باشد.

کاشت مو به روش fit

مزایای کاشت مو به روش fit

انجام کاشت مو به روش fit در کوتاه ترین زمان و کمترین میزان درد انجام می شود.

این نوع کاشت نیاز به برش زدن پوست سر و بخیه کردن ندارد.

به کمترین زمان را برای برداشت و کاشت مو در این روش نیاز است.

دوره نقاهت برای شما ۴ الی ۶ روز است بعد از ۶ روز می توانید به فعالیت های روزانه خود برسید.

کاشت مو به روش fit

سخن پایانی

 

ما به شما دوست عزیز برای کاشت موی طبیعی بهترین کلینیک کاشت مو در تهران را معرفی می کنیم کلینیک کاشت مو در سعادت آباد یکی از بهترین و معروف ترین کلینیک های کاشت مو است که توانسته است رضایت تمام مشتریان خود را جلب کند کلینیک کاشت موی دنیز پیشنهاد ما به شما عزیزان است.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x