• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

بررسی بانک مو

بررسی بانک مو :بانک مو بخشی از پوست سر است. مو فاقد گیرنده های هورمونی و سایر عواملی است که باعث ریزش مو می شود. در نتیجه موهای این قسمت هرگز آسیب ندیده اند. با معاینه موهای پشت سر افراد و ریزش نکردن حتی در سنین بالا. شما این را می دانید موهای این ناحیه هرگز شکسته و آسیبی ندیده اند.

البته با گذشت زمان فقط سفید می شوند. موها فقط در صورت وجود بیماری آسیب می بینند. موهای همه افراد در پشت سر و بین گوش ها قرار دارد. موهای این قسمت نیز بسیار پرپشت هستند. موهایی که روی سر افراد می روید از این ناحیه برداشت می شود افراد 30 ساله منبع بسیار خوبی برای کاشت مو دارند.

در افراد 50 سال به بالا کاشت مو به دلیل سفیدی و نازکی اثر پیوند مطلوب و مناسبی ندارد که البته با محدود نمودن ناحیه پیوند می توان تا حدودی این مشکل را برطرف کرد.

Hairbanks چگونه متفاوت است؟

بانک های مو از چند جهت متفاوت است. این تفاوت ها عبارتند از:

ضخامت مو

اولین تفاوت بین موها ضخامت است. همانطور که قبلا ذکر شد، هر چه موهای او جوان تر باشد، ضخیم تر می شود.

تعداد مو

این معیار به معنای پر یا خالی بودن مو نیست. اما گاهی اوقات ممکن است موهای فردی پر باشد در حالی که موهای آن قسمت تک تار هستند. در همین حال در برخی بانک ها چندین فولیکول مو و ریشه مو افرادی که دارای چندین فولیکول هستند، اثر پیوند بهتری خواهند داشت.

رنگ و نوع مو

هر چه موها مشکی تر و پرپشت تر باشند، نتایج بهتری روی موهای سفید و نازک خواهد داشت. موهای بلوند معمولاً نازک هستند و برای رشد کردن مناسب نیستند.

بیشتر بخوانید: کاشت ابرو بر روی تاتو

بررسی بانک مو

بررسی بانک مو بررسی بانک مو

آیا برداشت از بانک من بخش را خالی می کند؟

برداشت بانکی من به عوامل ذکر شده در بالا بستگی دارد. در افرادی با موهای ضخیم تر و تیره تر و فولیکول های متعدد ذخایر مو هیچ وقت خالی نمی ماند.در این افراد تکنسین ها می توانند تا 4000 فولیکول مو برداشت کنند.این عدد 50 درصد موهای یک فرد را تشکیل می دهد. علاوه بر این، در حالی که مو رشد می کند، آن قسمت را کاملا می پوشاند. توجه داشته باشید که هیچ فولیکول موی جدیدی به جای فولیکول های برداشت شده از انبار مو رشد نمی کند.

چرا گاهی امکان برداشت بیشتر از بانک مو وجود ندارد؟

در طول حذف مو پوست سر سوراخ های گرد ایجاد می کند. اتصال این سوراخ ها به یکدیگر باعث از بین رفتن پوست آن ناحیه می شود. نتیجه این است پوست جدا شده خط مو سفت و خالی است و بد به نظر می رسد. اما پس از گذشت 8 ماه از کاشت، مو به حالت اولیه باز می گردد و حفره پر می شود. به همین دلیل امکان برداشت مجدد موها از بین سوراخ ها وجود دارد به همین دلیل توصیه می کنیم افرادی که موهای بسیار نازک و طاسی دارند پیوند دو مرحله ای را انجام دهند. به این ترتیب می توان بیش از 50 درصد موها را برداشت کرد.

اما اگر مجموعه خوبی از مو دارید و می خواهید از آن نهایت استفاده را ببرید. حتماً دستورالعمل های مراقبت پس از پیوند را دنبال کنید. زیرا زمانی که برداشت افزایش می یابد احتمال عفونت و نکروز افزایش می یابد. بنابراین به مراقبت ویژه بیشتری نیاز خواهید داشت.

نکاتی که هنگام رشد مو باید به آنها توجه کرد

لطفا توجه داشته باشید که برداشت باید از سنجاق سر، یعنی فاصله بین دو گوش انجام شود. برداشت از قسمت های دیگر مفید نخواهد بود زیرا موهای آن قسمت در برابر هورمون ها و عوامل ریزش مقاوم نیست. انتخاب یک آرایشگر حرفه ای و مراقبت و انجام پس از کاشت مو مانند مزوتراپی ضروری است.

آیا بانک موی مناسب برای رشد مو دارم؟

این سوالی است که به ذهن اکثر افراد خطور می کند، عموما به بند موی پشت سر ما بانک مو می گویند، این قسمت در برابر عوامل هورمونی و ریزش مو کاملاً مقاوم است. هر کدام حدود 12000 تا 15000 فولیکول مو دارند که می توانید 50 درصد از آن را برداشت کرده و برای کاشت از آن استفاده کنید. بانک موی مناسب موهای پرپشت و ضخیم‌تری خواهد داشت. موهای بیرون ساقه مو ماندگار نیستند و مدت کوتاهی بعد می ریزند. منجر به ریزش مجدد مو می شود علاوه بر این اسکارها و جوش های ناشی از کاشت روی سر باقی خواهند ماند.

بیشتر بخوانید: کاشت مو به روش ترکیبی

در این روش کاشت مو چند هزار تار مو می توان رشد داد؟

در اکثر تبلیغات مردم ادعا می کنند که می توانند 12000 یا 18000 تار مو را برای شما رشد دهند، اما اولین چیزی که باید در این مورد بدانید این است که واحدهای کاشت مو پیوند هستند. در فروشگاه مو مناسب هر پیوند 3 یا 4 ریشه دارد در بانک ضعیف یک یا دو ریشه پیوند می زنند. در کاشت مو حدود 4000 گرافت قابل برداشت است که در نتیجه حداقل موهای کاشته شده برای افراد دارای موهای نازک 12000 و برای موهای ضعیف 5000 عدد است.

سخن نهایی

اکنون می توانید نوارهای پشت سر خود را ببینید و چگالی و ضخامت آن را بررسی کنید. تشخیص صحیح بانک مو قبل از شروع فرآیند کاشت یکی از موارد مهمی است که به مهارت و تجربه متخصص پیوند بستگی دارد و انتخاب صحیح در نتیجه کاشت شما بسیار تاثیرگذار است. قصد دارد تیم کاشت مو را با تجربه و مهارت کافی معاینه کند. می تواند بهترین تشخیص را در زمینه رفع موهای زائد داشته باشد و به شما کمک کند.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

ریکاوری بعد از کاشت مو

ریکاوری بعد از کاشت مو

ریکاوری بعد از کاشت مو : کاشت مو یک عمل زیبایی ظریف است و برای رسیدن به بهترین نتیجه لازم است دقیقاً پس از انجام این عمل زیبایی از دستورات پزشک خود پیروی کنید. سخت ترین قسمت رشد مو، انتظار برای رشد آن است. ... (ادامه)

فرایند کاشت مو در ورتکس سر

فرایند کاشت مو در ورتکس سر

فرایند کاشت مو در ورتکس سر : اگرچه موها به طرق مختلف ممکن است ریزش کنند. اما در بیشتر مردان، از دست دادن از همان الگوی معروف به طاسی الگوی مردانه پیروی می کند. ریزش مو در قسمت سر نیز یکی از این الگوهای مردانه ا... (ادامه)

چرا قبل از کاشت مو نیاز به تراشیدن سر داریم؟

چرا قبل از کاشت مو نیاز به تراشیدن سر داریم؟

چرا قبل از کاشت مو نیاز به تراشیدن سر داریم؟ یکی از آخرین روش‌های زیبایی برای سر و صورت، کاشت مو (پیوند مو) می‌باشد. با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در این زمینه، نیز روش‌های مختلفی وجود دارد و روز به روز نی... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x