• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

ریکاوری بعد از کاشت مو

ریکاوری بعد از کاشت مو : کاشت مو یک عمل زیبایی ظریف است و برای رسیدن به بهترین نتیجه لازم است دقیقاً پس از انجام این عمل زیبایی از دستورات پزشک خود پیروی کنید.

سخت ترین قسمت رشد مو، انتظار برای رشد آن است. امروزه موهای پیوند شده تا 4-3 ماه بعد از جراحی شروع نمی شود و قبل از این زمان نوارهای کوچکی تشکیل می شود. اطراف موهای کاشته شده جای زخم همراه با پایه مو در 7-10 روز اول ناپدید می شود که طبیعی است.

ریشه مو در سر باقی می ماند و موهای جدید زیر پوست به رشد خود ادامه می دهند و در عرض 3-4 ماه به سطح خود می رسند و حدود 10 ماه بعد مو رشد کرده و تراکم آن افزایش می یابد. 10-12 ماه طول می کشد تا نتیجه را ببینید زیرا متوسط ​​طول مو 1.5 سانتی متر در ماه است.

بیشتر بخوانید: کاشت ابرو بر روی تاتو

فرد مناسب برای کاشت مو چه کسی است؟

اکثر مردانی که از ریزش موی ارثی و طاسی یا ریزش موی شدید روی تاج رنج می برند، می توانند انتظار نتایج خوبی از کاشت مو داشته باشند. حتی زنان مبتلا به طاسی با الگوی مردانه را می توان با کاشت مو درمان کرد، با این حال، برخی از افراد ممکن است انتظار نتایج بهتری نسبت به دیگران داشته باشند.

قبل از کاشت مو

قبل از جراحی کاشت مو پزشک وضعیت فیزیکی، انتظارات و نتایج مورد نظر شما را ارزیابی می کند. پزشک کیفیت موهای شما را بررسی می کند و در مورد سلامت عمومی شما می پرسد تا بفهمد چگونه این امکان وجود دارد.

مهم است که این موارد را قبل از ادامه در نظر داشته باشید:

قبل از جراحی هیچ دارویی مصرف نکنید.

مصرف دخانیات را به حداقل برسانید و در صورت امکان به طور کامل از آن اجتناب کنید. تنباکو می تواند میزان بقای فولیکول های موی جدید را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: قیمت کاشت ابرو

روش کاشت مو

روش fue جایگزین روشی که زمانی بسیار رایج بود، شده است. زیرا تقریبا از هر نظر انتخاب بهتری است.

برای انجام فیو، فولیکول (کاشت) از پشت سر و در صورت لزوم از طرفین برداشته می شود. هر فولیکول مو واحدی است که از یک تا چهار تار مو تشکیل شده است، استفاده از تکنولوژی و تجهیزات مناسب برای دستیابی به بهترین نتایج بسیار مهم است.

بهبودی پس از کاشت مو (کوتاه مدت)

اکثر بیماران ظرف یک یا دو روز پس از عمل احساس بهتری دارند. اگرچه ممکن است تا چند روز بعد از عمل، بی حسی و درد خفیف وجود داشته باشد.

به طور معمول، بیماران ظرف 15 روز پس از جراحی به ظاهر طبیعی خود باز می گردند. بعد از این مدت کمی قرمزی دیده می شود. قرمزی طولانی مدت پوست سر در افرادی که پوست روشن دارند بیشتر دیده می شود.

ریکاوری بعد از کاشت مو (دراز مدت)

در دوران نقاهت پس از جراحی یک نقطه قرمز در ناحیه پیوند مشاهده خواهید کرد. که طی 7-10 روز از بین می رود

موهای کاشته شده ممکن است پس از 15 روز شروع به ریزش کنند و ممکن است تا دو ماه اول به ریزش ادامه دهند.

پس از گذشت 3 ماه از کاشت مو، موهای شما شروع به رشد می کنند. موهای کاشته شده شما پس از 6 ماه نمایان می شوند و نتایج مورد انتظار را پس از 12 ماه خواهید دید.

نکاتی برای مراقبت از مو بعد از کاشت مو

نحوه خوابیدن بعد از کاشت مو

شما باید روی دو یا چند بالش در حالت نیمه عمودی به پشت بخوابید. این امر تورمی را که ممکن است پس از کاشت مو روی پوست سر ایجاد شود کاهش می دهد. با این بالش مسافرتی هنگام خواب از موهای تازه کاشته شده خود محافظت کنید.

مدیریت درد

درد خفیفی در عرض 2 تا 3 روز پس از کاشت مو احساس می شود. برخی از افراد در روزهای اول پس از جراحی مشکل خواب دارند. این درد را می توان با برخی مسکن های تجویز شده توسط پزشک تسکین داد.

تورم بعد از کاشت مو ریکاوری بعد از کاشت مو

ممکن است تورم خفیفی در اطراف پیشانی و اطراف چشم وجود داشته باشد. و 2 تا 5 روز پس از کاشت مو ماندگار خواهد بود اگر احساس درد می کنید می توانید یخ را به پیشانی و چشمان خود بمالید.

لطفا توجه داشته باشید که به هیچ وجه نباید از کیسه یخ در ناحیه گیرنده و اهدا کننده استفاده کنید.

این تورم بی ضرر است و معمولاً بدون دارو از بین می رود.البته پزشک ممکن است برای احتیاط داروهای ضد التهاب تجویز کند.

پوسته پوسته شدن، خارش و خونریزی بعد از کاشت مو

تقریباً 7-10 روز پس از پیوند هیچ اثری از خون خشک شده وجود نداشته باشد. زخم یا دلمه دیگری روی پوست سر شما اگر بعد از 7 روز هنوز پوسته‌ها باقی مانده‌اند، هنگام شستن موهایتان به آرامی آن‌ها را برس بزنید.

پس از کاشت موفو، پوست سر شما خارش خواهد داشت. این یک احساس رایج است و معمولاً 10-15 روز طول می کشد.

بعد از عمل کاشت مو ممکن است متوجه مقدار کمی مایع شوید. از جمله خون روی بالش، نگران نباشید، خونریزی طبیعی نیست. این به سادگی مایعی است که در طول عمل از پوست سر شما اسپری می شود.

بیشتر بخوانید: مرکز کاشت مو

سخن نهایی

شاید فکر کنید کاشت مو یک فرآیند دشوار است. البته مدت زمان جراحی و درد بعد از جراحی ممکن است برای برخی افراد سخت باشد. اما سخت ترین مرحله کاشت مو بعد از جراحی است. مراقبت های بعد از کاشت مو طولانی مدت است و برای گرفتن بهترین نتیجه باید چندین ماه به دقت از موهای خود مراقبت کنید. اگر بهترین کلینیک کاشت مو را انتخاب کنید بعد از یک سال، موها به بهترین و متراکم ترین حالت خود خواهند رسید، اما 4 تا 5 ماه اول مهم ترین در مراقبت از مو پس از جراحی است.


5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت ابرو مردانه چگونه انجام می شود؟

کاشت ابرو مردانه چگونه انجام می شود؟

کاشت ابرو مردانه چگونه انجام می شود: زن یا مرد یکی از معیارهای قضاوت در مورد جذابیت چهره افراد داشتن ابروهای زیبا و پرپشت است. ابروها علاوه بر اینکه جذابیت را برای چهره افراد به ارمغان می آورد، در سلامت چ... (ادامه)

ترک پوسته سر بعد از کاشت مو

ترک پوسته سر بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از بهترین راه ها برای درمان ریزش مو و طاسی است. کاشت مو ممکن است عوارض جانبی موقتی داشته باشد. برخی از عوارض مانند ترک خوردن سر پس از کاشت مو از عوارض نادر کاشت مو است. پس از کاشت مو، ترک ها... (ادامه)

مراقبت های لازم رنگ کردن ابرو بعد از کاشت

مراقبت های لازم رنگ کردن ابرو بعد از کاشت

مراقبت های لازم رنگ کردن ابرو بعد از کاشت: کاشت ابرو به عنوان یکی از روش های محبوب جهت رفع کمبود ابرو و تغییر شکل آن‌ها، در حال حاضر بسیار معروف است. اما پس از کاشت ابرو، مراقبت‌های لازم برای حفظ این ت... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x