• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

کاشت ابرو مردانه چگونه انجام می شود؟

کاشت ابرو مردانه چگونه انجام می شود: زن یا مرد یکی از معیارهای قضاوت در مورد جذابیت چهره افراد داشتن ابروهای زیبا و پرپشت است. ابروها علاوه بر اینکه جذابیت را برای چهره افراد به ارمغان می آورد، در سلامت چشم ها نیز تاثیر زیادی دارد. در واقع هدف از کشیدن ابرو محافظت از چشم در برابر باران، تعریق و … است و بسیاری از افراد با فرم دادن به ابروها احساسات خود را بروز می دهند.

حال ممکن است به دلایل مختلف از جمله ژنتیک یا برخی حوادث، ابروها ریزش کنند و قسمتی از ابروها بیفتند. ممکن است فکر کنید که عمل‌های زیبایی مانند کاشت ابرو فقط برای خانم‌ها انجام می‌شود، البته اینطور نیست.

زیبایی و عملکرد ابرو برای خانم ها و آقایان یکسان است. بنابراین کاشت ابرو مردانه یکی از روش های روتین زیبایی صورت است که می تواند ظاهر فرد را به کلی تغییر دهد. اکنون که می دانیم پیوند ابروهای مردانه امکان پذیر است، از خود می پرسیم که چه کسی کاندید مناسبی برای این عمل است؟ برای پاسخ به این سوال و سوالات دیگر در مورد کاشت ابرو برای آقایان با ما همراه باشید.

پیشنهاد: کاشت ابرو طبیعی مردانه

کاشت ابرو چه زمانی باید انجام شود؟

کاشت ابرو مردانه چگونه انجام می شود؟

کاشت ابرو چه زمانی باید انجام شود؟

همه با ابروهای پرپشت به دنیا نمی آیند. این امر به ویژه برای افرادی که موها و ابروهای روشن تری دارند صادق است. بنابراین این افراد ممکن است فقط ابروهای پرتر و ضخیم‌تری داشته باشند. دلایل دیگری وجود دارد که چرا موهای ابرو ممکن است به طور کامل یا جزئی ریزش کنند. برخی از شایع ترین علل عبارتند از: پرتودرمانی یا شیمی درمانی، اسکار یا مشکلات پوستی (مانند سوختگی، خالکوبی و غیره)، تریکوتیلومانیا (یک رفتار آسیب زننده به خود که شامل کشیدن ابروها) و …

کاشت ابرو مردانه چگونه انجام می شود؟

برای آشنایی شما با عمل کاشت ابرو در دو قسمت “در حین کاشت ابرو” و “بعد از کاشت ابرو” روند عمل را برای شما شرح می دهیم.

مراحل کاشت ابرو

کاشت ابرو یک روش نسبتا ساده است. این روش فقط با بی حسی موضعی انجام می شود و نیازی به اقامت طولانی مدت در بیمارستان یا کلینیک ندارد. با این حال، از آنجایی که این روش مستقیماً روی صورت فرد تأثیر می گذارد، باید توسط یک جراح خبره انجام شود. جراحان باید بتوانند این کار را با دقت زیادی انجام دهند تا به نتایج خوبی برسند.

برای ابروهای ضخیم و صاف، تقریباً 100 تا 200 تار مو برای کاشت جزئی و 200 تا 400 تار مو برای پیوند کامل ابرو مورد نیاز است. مقدار دقیق آن بسته به اندازه و ظاهر ابروهای موجود و نتیجه دلخواه متفاوت خواهد بود. هر موی ابرو باید در موقعیت صحیح و با توجه به جهت موهای دیگر کاشته شود و کاملاً صاف روی پوست قرار گیرد. همچنین، موها باید خیلی محکم به هم بسته شوند تا ظاهری کامل و صاف ایجاد کنند.

فولیکول های موی اهداکننده با یک سوزن بسیار ظریف برداشته می شود. این کار هیچ جای زخمی روی سر یا ابروهای کاشته شده باقی نمی گذارد. مهمترین بانک مو، موهای پشت سر و پشت گوش است. هر مو به صورت جداگانه با استفاده از سوزن هایی به عرض چند میلی متر کاشته می شود. بعد از کاشت نیازی به ماندن در کلینیک نیست و می توانید در خانه استراحت کرده و بهبودی خود را پیدا کنید.

پیشنهاد: قیمت کاشت ابرو

بعد از کاشت ابرو

بهبودی از کاشت ابرو برای مردان سریع و بدون درد است، اگرچه ممکن است مقداری کبودی و تورم به طور موقت رخ دهد.

نتایج کاشت کامل و جزئی ابرو دائمی است، اما مدتی طول می کشد تا به طور کامل به دست آید. شکل و تراکم ابروها بلافاصله پس از عمل قابل مشاهده است، اما بسیاری از موهای کاشته شده در عرض دو هفته می ریزند. این ریزش جای نگرانی ندارد و بخشی از روند بهبودی است. پس از مدتی، موهای جدید در همان محل رشد می کنند. با این حال، به خاطر داشته باشید که ممکن است تا 12 ماه طول بکشد تا نتایج کامل به دست آید.

کاشت ابرو برای مردان چه مزایایی دارد؟

در این بخش به شرح مزایای کاشت ابرو برای مردان می پردازیم.

ابروهای پرپشت تر

مهم نیست علت ریزش یا کاهش ابرو چیست زیرا با جراحی کاشت ابروهای شما به ضخامت لازم می رسد و دیگر دچار کم پشتی ابرو نمی شوید. پس از جراحی کاشت، ابروهای خود را لمس می کنید و از ضخامت مناسب آنها راضی هستید.

افزایش اعتماد به نفس

روش های ترمیم موقت ابرو می تواند اعتماد به نفس فرد را در طول زمان کاهش دهد. در این روش ها فرد باید هر یک تا دو هفته یکبار ابروهای خود را اصلاح کند. اما با کاشت ابرو دیگر چنین نگرانی هایی نخواهید داشت. داشتن ابروهای طبیعی به تدریج اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد.

حالات بیانی صورت را بهبود بخشید

یکی از ابزارهای مهم صورت برای بیان دیدگاه و احساسات فرد، حرکت ابروها است. در ارتباطات بین فردی نقش ابرو غیرقابل انکار است. روند رشد ابرو برای مردان می تواند ابروهایی با زاویه مناسب به شما بدهد که به شما امکان می دهد بهتر با دیگران ارتباط برقرار کنید.

کاشت ابرو برای ظاهری زیباتر

بعد از جراحی ایمپلنت قطعا فرم صورت شما تغییر می کند و در نظر دیگران زیباتر به نظر می رسید. به همین دلیل احساس خواهید کرد که دیگران شما را با چشمانی جدید می بینند. دستیابی به ظاهری زیباتر یکی از مهمترین نتایج کاشت ابرو است.

خارج از مراقبت های ویژه

تصور کنید می خواهید به یک مهمانی یا یک رویداد دوستانه یا رسمی بروید. بسته به مناسبت مهمانی باید کمی ابروهایتان را لمس کنید. این ممکن است برای زنان طبیعی باشد، اما برای بسیاری از مردان دردناک و دردسرساز است. از یک طرف نمی توانید با ابروهای ژولیده و نامناسب در انظار عمومی ظاهر شوید، از طرف دیگر چنین مراقبتی زمان بر و کسل کننده است. کاشت ابرو مردانه به شما این امکان را می دهد که با خیال راحت در مجالس رسمی و دوستانه شرکت کنید.

کاشت ابرو برای مردان چه مزایایی دارد؟

کاشت ابرو مردانه چگونه انجام می شود؟

کاشت ابرو مردانه در دنیزکاشت

برای مشاوره تخصصی و شروع روش کاشت ابرو در تهران ، اکنون با کلینیک دنیز کاشت تماس بگیرید. شما عزیزان می توانید جهت مزوتراپی مو ، کاشت مو و کاشت ریش با استفاده از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.
شماره تماس : 09190621666


5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

درمان ترک پوست سر بعد از کاشت مو

درمان ترک پوست سر بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از روش‌های پرکاربرد برای افزایش جمعیت موی سر فرد است. با این حال، پس از کاشت مو، برخی افراد ممکن است با مشکلاتی مانند ترک پوست سر مواجه شوند که می‌تواند باعث آزار و ایجاد ناراحتی برای آنها ... (ادامه)

مزایا و معایب کاشت مو بدون جراحی

مزایا و معایب کاشت مو بدون جراحی

مزایا و معایب کاشت مو بدون جراحی: همانطور که می‌دانید، موهای سر یکی از عوامل مهم در زیبایی و جذابیت فرد هستند. در حال حاضر، روش‌های مختلفی برای کاشت مو بدون نیاز به جراحی وجود دارد. این روش‌ها شامل کاشت ... (ادامه)

ترک پوسته سر بعد از کاشت مو

ترک پوسته سر بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از بهترین راه ها برای درمان ریزش مو و طاسی است. کاشت مو ممکن است عوارض جانبی موقتی داشته باشد. برخی از عوارض مانند ترک خوردن سر پس از کاشت مو از عوارض نادر کاشت مو است. پس از کاشت مو، ترک ها... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x