• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

عوارض انجام کاشت مو چیست؟

عوارض انجام کاشت مو چیست؟ داشتن موهای زیبا و پرپشت تاثیر زیادی بر زیبای صورت آدم ها دارد. به همین منظور بیشتر آدم های که مشکل طاسی یا کم پشتی موی سر دارند برای داشتن موهای زیبا و طبیعی دست به خیلی کار ها می زنند، کارهای مانند استفاده از شامپو های شیمیایی یا گیاهی، استفاده از دارو های رشد مو و تقویت مو، انجام انواع عمل های کاشت مو به روش های گوناگون. از عمل های با روش های که جراحی می شوند تا جدید ترین روش های بدون جراحی.

اما آیا می دانید این کار ها اگر زیر نظر متخصص مو و زیبایی انجام نشود چه عوارضی دارد؟ ما امروز قصد داریم در این مقاله درباره این که عوارض کاشت مو چیست تحقیق کنیم اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که می خواهید در رابطه با این موضوع اطلاعاتی را کسب کنید تا آخر این مقاله همراه باشید.

بیشتر بخوانید: کاشت مو بدون جراحی

برسی عوارض کاشت مو با جراحی

 

کاشت مو چیست؟

کاشت مو یک نوع عمل جراحی و زیبای است که امروزه در جهان طرفداران بی شماری را دارد. این عمل زیبای برای بازگرداندن موهای از دست رفته افراد است که به خاطر دلایل مختلفی مو های سر خود را از دست داده اند و این کم پشتی و طاسی سر بر روی اعتماد به نفس آنها تاثیر زیادی گذاشته است. به همین منظور به دنبال آخرین راه یعنی پیوند مو می روند‌. امروزه پیوند مو در ایران به روش های مختلفی انجام می شود. در کاشت مو گرافت های مو را از بانک مو که یا پشت سر هر فرد است یا در پشت گوش آنها با استفاده از دستگاه های اتوماتیک توسط پزشک  متخصص بر می دارند و در محل مورد نظر پیوند می زند.

برای انجام عمل کاشت مو اولین قدم انتخاب یک کلینیک معتبر و قابل اعتماد با داشتن بهترین پزشکان و تکنیس های با تجربه است، که ما کلینیک کاشت موی دنیز را معرفی میکنیم کلینیک دنیز یکی از بزرگترین و معتبر ترین کلینیک زیبای در تهران است که این افتخار را در کاشت مو دارد که پیوند مو بدون عوارض را برای مشتریان خود انجام می دهد.

امروزه کاشت مو یک عمل زیبای رو به رشد است که در میان مردم طرفداران بی شماری را دارد و هرچه جلوتر می رویم روش های کاشت مو هم پیشرفته تر و کم عارضه تر می شود‌، ولی به خاطر پیشرفت زیادی که این عمل زیبای داشته است پزشکان زیادی بدون داشتن مدرک تحصیلی کاشت مو و زیبایی و داشتن مهارت کافی رو به عمل کاشت مو و ابرو آورده اند که این امر باعث زیاد شدن عوارض کاشت مو شده است، این عوارض می تواند بلند مدت باشد یا کوتا مدت که عبارتند از.

یکی از بزرگترین عوارض کاشت مو بی حسی سر است که این بی حسی به خاطر استفاده از مواد بی حسی به وجود می آید. این عوارض شاید بعد از یک هفته برطرف می شود.

بیشتر بخوانید: کاشت به روش sut

عوارض کاشت مو چیست؟

احساس درد

یکی دیگر از عوارض کاشت مو احساس درد در محله کاشت مو است. تنها راه احساس نکردم این درد ها استفاده از داروی بی حسی یا استفاده از مسکن است.

ماندن جای زخم و بخیه روی سر

در بعضی از روش های کاشت مو مانند روش  fut به خاطر برداشت بستنی از پوست سر امکان باقی ماندن جای بخیه یا زخم وجود دارد.

مشکل سکسکه

در زمان تراشیدن سر امکان  آسیب رسیدگی به سلول های عصبی وجود دارد که این کار باعث به سکسکه افتادن بیمار می شود البته بعداز چند روز سکسکه خود به خود قطع می شود.

کاشت موی سر عوارض های زیادی دارد که بعد از مرور زمان بیشتر این مشکل ها برطرف می شود مشکلاتی مانند.

سرگیجه

رشد موهای نازک و ریزش مو

تورم

خارش پوست سر و حساس شدن آنشل شدن پوست سر

کیست های ریز روی سر

کم رنگ شدن پوست سر | عوارض کاشت مو

عفونت | عوارض کاشت مو

خون ریزی | عوارض کاشت مو

حرف آخر

اگر قصد کاشت مو دارید اولین قدم انتخاب کلینیک معتبر و قابل اعتماد است. ما به شما کلینیک کاشت و زیبایی دنیز را معرفی میکنیم. کلینیک دنیز یکی از بهترین و معروف ترین کلینیک های کاشت مو و ابرو در تهران است‌ که با داشتن بهترین متخصصان و تجهیزات جراحی توانسته است در پیوند مو حرف اول را بزند.

این کلینیک کاشت مو جزع آن دسته از کلینیک های  زیبای و کاشت مو است که در پیوند مو بیماران کمتر دچار عارضه می شوند.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x