• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

ترمیم مو به روش ترانس درمال

ترمیم مو به روش ترانس درمال: کاشت مو امروزه از یکی از آخرین روش هایی است که برای زیبایی و ترمیم استفاده می گردد و با توجه به نتیجه خوبی که دارد و عوارض کم آن طرفداران زیادی دارد. اما به هر دلیل خیلی از افراد دوست ندارند که عمل کاشت مو را انجام دهند و در کنار آن از مشکل کم پشتی مو و طاسی سر نیز رهایی یابند. برای این افراد می توان روش ترمیم مو را پیشنهاد نمود. در نوشته پیش رو هم پیرامون ترمیم مو اطلاعاتی در اختیار شما قرار خواهیم داد و هم در مورد ترمیم مو به روش ترانس درمال توضیحات بیشتری می دهیم.

ترمیم مو به چه معنی است؟

اگر بخواهیم ساده ترین تعریف از ترمیم مو را داشته باشیم می توانیم بگوئیم استفاده از مو های مصنوعی برای پوشش قسمت کم مو و یا طاس سر را اصطلاحا ترمیم مو می گویند. به صورت دقیق تر در این روش موهای مصنوعی روی یک شبکه‌ شبیه سازی شده به پوست سر  قرار گرفته و با کمک کاتین های گیاهی روی سر ثابت می ماند. در این روش فرد هیچ نیازی به بانک مو ندارد. قسمت های طاس و خالی شده سر به هر اندازه و هر تراکمی می تواند پوشیده شود. با ترمیم مو به روش ترانس درمال می توان به نتایج خوبی دست یافت. دقت کنید که این روش متفاوت از کاشت مو طبیعی یا کاشت مو با سلول های بنیادی است.

ترمیم مو به روش ترانس درمال

ترمیم مو به روش ترانس درمال

چه افرادی می توانند از روش ترمیم مو استفاده کنند.؟

معمولا تمامی افرادی که موهای خود را از دست داده و دچار طاسی گردیده اند و یا براثر بیماریهای خاص، شیمی درمانی، پرتودرمانی و یا سوانح و سوختگی دچار این مشکل گردیده اند می توانند از روش ترمیم مو برای پوشش سر خود استفاده کنند.

ترمیم مو انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

ترمیم موبه روش تزریق پلاسما(PRP)

در این روش ترمیم مو با استفاده از پلاسمای خون فرد و تزریق به پوست کف سر و از طریق بهبود خون رسانی در ناحیه مورد نیاز سر سرعت رشد مو افزایش می یابد. برای نتیجه گیری از این روش درمانی ترمیم مو مدت زمان دو هفته الی دو ماه کافی می باشد.

روش ترمیم پروتز مو

این روش از ترمیم مو بخاطر هزینه کم و دوران نقاهت کمتری که بدنبال دارد، طرفداران زیادی نیز دارد. پروتز مو از دو بخش بیس پروتز و موهای پروتز تشکیل گردیده است. بیس پروتز یک لایه توری مشبک با امکان تبادل هوا برای پوست سر می باشد. مزیت

پروتز نسبت به کلاه گیس در نحوه کاشت و طبیعی بودن آن موجب گردیده نمایی کاملا طبیعی داشته باشد. ترمیم مو به روش ترانس درمال نیز یکی از بهترین روش ها است.

بیشتر بخوانید: کاشت مو بدون تراشیدن سر

مزوتراپی

این روش ترمیمی مو به صوت یک روش غیرتهاجمی بوده و پزشک دارو را به صورت مستقیم به ریشه موی سر تزریق می کند. در این روش بایستی تمام فاکتورهای رشد موی سر از جمله هورمون های بدن، پروتئین ها و ویتامین ها مورد بررسی قرار  گیرند و دوز مناسب توسط پزشک مشخص خواهد گردید. در مزوتراپی نیازی به بیهوشی وجراحی نمی باشد.

ترمیم مو به روش ترانس درمال (HRT)

از به روزترین روش های ترمیم مو که در اکثر کشورها مورد استقاده قرارمی گیرد متد ترمیم مو به روش ترانس درمال می باشد. در این روش پزشک یک لایه بسیار نازک شبیه سازی شده پوست کف سر بیمار درست کرده و سپس با توجه به موارد رنگ پوست فرد، رنگ و حالت چشم و  جنس و حالت مو اقدام به قرار دادن تار مو بر روی آن می کند. با استفاده از کراتین گیاهی بر روی پوست سر بیمار قرار می گیرد. همانگونه که گفته شد استفاده از فیبرهای مصنوعی که به صورت دقیق و مطابق با ویژگی ها و ساختار موی فرد تهیه گردیده مانند کلاه گیس عمل می کند که داخل مو قرار گرفته باشد.

مزایای ترمیم مو به روش ترانس درمال

همان طور که اشاره شد این روش را نمی توانیم مانند کاشت مو طبیعی بدانیم. چرا که از موهای کاملا مصنوعی استفاده می شود. با این حال مزایای بسیار زیادی دارد. یکی از اصلی ترین آن ها مناسب بودن روش ترمیم مو به روش ترانس درمال برای افرادی است که بانک موی خوبی ندارند. با این حال اصلی ترین مزایای آن عبارتند از:

  • ترانس درمال روشی غیر تهاجمی است.

  • عوارض مربوط به جراحی را به همراه ندارد.

  • کمتر نیاز به مراقبت دارد.

  • نیاز به بی حسی موضعی ندارد.

  • مناسب برای افرادی که نمی توانند از کاشت مو استفاده کنند.

البته دقت کنید که این روش همانند سایر روش های ترمیمی و یا کاشت مو طبیعی، معایبی هم دارد. به همین دلیل بهتر است با متخصصین بهترین کلینیک کاشت مو در تهران در ارتباط باشید.

بیشتر بخوانید: کاشت مو بدون جراحی

ترمیم مو به روش ترانس درمال

سخن آخر

ترمیم مو به روش ترانس درمال که در این نوشته بررسی شد یکی از مهم ترین روش های درمانی و ترمیم است. با توجه به این که ریزش و طاسی برای هر مرد وزنی ممکن است بوجود بیاید ولی باتوجه به توضیحاتی که داده شد کاشت مو و ترمیم مو هر کدام از فرایندی که نیاز باشد بایستی با نظر پزشک متخصص صورت پذیرد تا ضمن حفظ سلامتی هزینه ای که می کنید نیز معقول باشد.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x