• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟ امروزه با پیشرفت های علمی روش های مختلفی برای کاشت و پیوند مو وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص و نوع عمل خاص خود را دارند. در نوشته پیش رو از دنیز کاشت، بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران قصد آن را داریم تا هم در مورد کاشت مو طبیعی صحبت کنیم و هم ببینیم که آیا  امکان کاشت ابرو روی تتو وجود دارد یا خیر؟

کاشت مو چیست؟

هر چند در دهه های گذشته معضل ریزش و طاسی راه درمان آنچنانی نداشت و تنها به دارودرمانی خلاصه می شد. اما به مرور زمان استفاده از کلاه گیس تا حدود زیادی این مشکل را حل نمود. اما به عنوان درمان قطعی نبود. امروزه به واسطه پیشرفت علم، روش کاشت مو طبیعی به عنوان راه درمان مناسب و پرطرفدار مورد استفاده قرار گرفت.

هر چند کاشت مو بیشتر برای طاسی موی سر مورد استفاده قرار می گیرد. اما از این روش برای کاشت ابرو، کاشت ریش و سبیل هم استفاده می شود. به همین دلیل بهتر است بدانیم کاشت ابرو روی تتو امکان دارد یا خیر؟

کاشت ابرو چیست؟

بطور یقین می دانیم مشکلاتی که برای زیبایی صورت بوجود می آید تاثیر منفی زیادی بر فرد خواهد گذاشت. شاید بتوانید کم پشتی و یا طاسی مو را با استفاده از کلاه و یا کلاه گیس برطرف نمود. اما برای صورت خصوصا ابرو کار چندانی نمی توان کرد. در گذشته که کاشت مو وجود نداشت برای ابرو گزینه ای بهتر از خالکوبی یا همان تتو امروزی وجود نداشت.

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

امروزه همین روش تتو نیز برای بسیاری از خانم ها به عنوان گزینه زیبا تر نمودن ابرو مورد استفاده قرار می گیرد. البته بایستی این نکته را یادآور شویم که که تتوهای امروزی تفاوت خیلی زیادی با خالکوبی های قدیمی دارد. به مرور زمان رنگدانه های استفاده شده تاثیر گذاری شان از بین می رود. در ادامه به این مسئله خواهیم پرداخت که در صورتی که ابروی خود را تتو کرده باشید می توان نسبت به کاشت ابرو اقدام نمود یا خیر؟

کاشت ابرو روی تتو

تاتو ابرو یکی از مواردی است که بین خانم ها خیلی طرفدار داشته و مورد استفاده قرار می گیرد. این امر بیشتر جنبه زیبایی دارد تا درمانی. ممکن است به هر دلیلی فردی که تاتوی ابرو انجام داده مجبور به کاشت ابرو گردد. در این مورد بایستی گفت که این کار در صورت صلاحدید پزشک هیچ اشکالی ندارد. اما بایستی به این نکته نیز توجه داشت که هنگام تاتو ممکن است پوست دچار التهاباتی شود.

بنابراین بایستی بین تاتو و کاشت ابرو فاصله زمانی باشد تا از این لحاظ مشکلی پیش نیاید. اگر از تاتوی ابروی خود نیز راضی هستید و می خواهید کاشت ابرو بر روی آن انجام دهید این امر امکانپذیر می باشد. حتی نیازی به پاک کردن آن نمی باشد.

نکته مهم دیگر در کاشت ابرو روی تتو این می باشد که نتیجه نهایی خیلی طبیعی تر است و این بدین علت می باشد که زمانی که ریشه مو (گرافت) از محل بانک مو به ابرو پیوند می خورد ممکن است برخی از این گرافت ها بدرستی تغذیه نشده و همین دلیل ریزش برخی از این ریشه ها می شود که در این روش این مسئله نمایان نمی گردد.

نکته مهم دیگر روند زمانی برای کاشت ابرو روی تتو است.  مدت زمان تاتو کردن تاثیر منفی در کاشت ابرو ندارد. البته همانگونه که قبلا گفته شد الزامی نیست سریعا بعد از تاتو نسبت به کاشت مو اقدام کنید. چون حتما پوست دچار التهابات ناشی از تتو می باشد و ممکن است تاثیر منفی داشته باشد. اما گذشت زمان تاثیر منفی نخواهد گذاشت.

کاشت ابرو بر روی چه نوع تاتویی بهتر است؟

هملنگونه که مطلع هستید تاتو ابرو نیز از طریق روش های مختلفی صورت می گیرد:

  • نوع سنتی: همان خالکوبی بوده و امروزه دیگر طرفداری ندارد.
  • میکرو بلیندینگ: این روش جدید ترین روش محسوب می گردد و رنگدانه های آن به مرور زمان کمرنگ تر می شوند. اگر کاشت ابرو بر روی این روش انجام بگیرد تاثیر زیبایی آن بیشتر از نوع تاتو سنتی می باشد و حجیم کنندگی ابرو را بیشتر جلوه می دهد.

سخن آخر

کاشت ابرو روی تتو اگر توسط متخصص و در کلینیک های معتبر انجام نشود می تواند مشکلاتی مانند درد، عفونت، واکنشهای آلرژیک و حساسیت داشته باشد. با توجه به توضیحات داده شده حتما قبل از هر اقدامی چه تاتو و یا چه کاشت مو با پزشک متخصص دنیز کاشت مشورت کنید. بعد از تحقیق کامل هر اقدامی را که به صلاح بود انجام دهید.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

زمان برطرف شدن ترک پوست سر بعد از کاشت مو

راه های پیشگیری از ابتلا به ترک های پوست سر بعد از کاشت مو

راه های پیشگیری از ابتلا به ترک های پوست سر بعد از کاشت مو: کاشت مو به عنوان یکی از آخرین روش های علمی مورد استفاده در زمینه زیبایی سر و صورت می باشد. در این روش که با استفاده از پیوند مو از خود فرد صورت ... (ادامه)

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ :یکی از مشکلاتی که برای خیلی از افراد تبدیل معضل گردیده ریزش مو می باشد. در گذشته راهی بجز دارو درمانی نبود. اما به مرور و با پیشرفت علم کلاه گیس ها آمدند ... (ادامه)

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟ قرص فیناستراید، دارویی برای کوچک نمودن پروستات در مردان است که کاربرد  های دیگری هم دارد. از این دارو در زمینه رشد مو هم استفاده می شود.ریزش مو می تواند  منجر به طاسی شود و مرد... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x