• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

کاشت مو به روشMicro FIT چگونه است؟

کاشت مو به روشMicro FIT چگونه است؟ یکی از عمل های زیبایی که امروزه طرفداران زیادی خصوصا بین آقایان پیدا نموده عمل پیوند یا کاشت مو می باشد. متاسفانه ریزش مو و در نهایت طاسی سر از قدیم به خصوص بین آقایان رواج داشته و از ترفندهای زیادی برای جلوگیری ریزش استفاده می شده. در قدیم تراشیدن سر کودک و به اصطلاح تیغ زدن چندباره موهای سر را یکی از راه های تقویت و جلوگیری از ریزش مو در بزرگسالی می دانستند. در طول سالها از راهها و روش های زیادی برای مقابله با ریزش مو استفاده شده تا به نوعی مسئله کم پشتی و طاسی مو از بین برود یا حداقل پنهان بماند. در مقاله پیش رو از کلینیک کاشت مو دنیز ضمن توضیح در مورد کاشت مو پیرامون کاشت مو به روشMicro FIT اطلاعات بیشتری می دهیم.

کاشت مو به روشMicro FIT چگونه است؟

رفع ریزش مو و طاسی چگونه امکان پذیر است؟

همانگونه که گفته شد این مشکل از قدیم در بین زن و مرد بوده و هست. در زمانهای گذشته برای مردان استفاده از کلاه نوعی راهکار برای دیده نشدن وضعیت کم پشتی و یا طاسی موی سر بود. بعدها و در دهه های گذشته با پیشرفت علم استفاده از موی مصنوعی جایگزین کلاه شد و انواع کلاه گیس برای اقایان و خانم ها تولید و وارد بازار گردید که هم اکنون نیز وجود دارد. اما در سالهای اخیر با توجه به پیشرفت علم پزشکی مسئله پیوند و کاشت مو به عنوان آخرین روش و متد برای مقابله با ریزش و طاسی سر ابداع گردیده که به مرور و با بهره گیری از علم نوین و تجربیات به دست آمده. روش های جدیدی نیز عمل کاشت مو بوجود آمده است. به عنوان مثال کاشت مو به روشMicro FIT.

توضیحاتی در مورد کاشت مو

کاشت مو نوعی عمل زیبایی محسوب می شود که در آن ریشه های مو تک تک از ناحیه اهدا کننده (بانک مو) که معمولا در قسمت پشت سر قرار دارد به ناحیه در حال ریزش پیوند زده می شود. این عمل بیشتر برای درمان ریزش مو و از بین رفتن طاسی در بین آقایان استفاده شده و ریشه هایی که به صورت ژنتیکی در مقابل ریزش مقاومت بیشتری دارند به ناحیه طاس سر منتقل می شود. نکته قابل توجه در مورد کاشت مو طبیعی این مسئله می باشد که حتما قبل از انجام عمل کاشت بایستی علل ریزش مو توسط پزشک متخصص بررسی گردد تا در مورد نوع کاشت مو اینکه آیا عمل نتیجه مورد نظر را در بهبودی فرد خواهد داشت یا خیر.

انواع کاشت مو کدام اند؟

در مورد عمل کاشت مو می توان آن را به دو دسته کلی تقسیم نمود:

روش جراحی

در روش جراحی بعد از تشخیص پزشک متخصص و انجام معاینات اولیه سلامت بیمار و دیگر موارد یک نوار چند سانتی از محل بانک مو طبق تشخیص پزشک که معمولا در پشت سر فرد قرار دارد و شامل ریشه ها(فولیکول) های سالم می باشد برداشته شده و در اختیار کادر جداسازی واحد های فولیکولار قرار گرفته تا با استفاده از میکروسکوپ های مخصوص فولیکول های مورد نظر را جدا و اماده فرایند کاشت مو سر مردان در محل مورد نظر شوند. این گونه عمل کاشت را(FUT) می گویند.

روش غیر حراحی

در مورد این روش بایستی بگوییم جدیدتر از عمل کاشت (FUT) می باشد. مانند قبل احتیاج به عمل جراحی ندارد. امروزه انواع مختلفی از آن توسط پزشکان اجرا می شود:

کاشت مو به روشMicro FIT

این روش که مورد بحث این مقاله می باشد از جدیدترین متدهای کاشت مو می باشد. در عمل کاشت مو به روشMicro FIT،  گرافت های مو در محل مورد نظر که فاقد مو و دچار طاسی گردیده است با استفاده از دستگاه ایمپلنتر و به روش(Micro FIT) انجام می گردد. استفاده از این روش در سال 2010 و در اروپا آغاز گردید و از دستگاهی به نام قلم ایمپلنتر برای افزایش سرعت و ظرافت حداکثری استفاده گردید. با استفاده از قلم ایمپلنتر بدون نیاز به برش و ایجاد شیار های یکسان و با انجام کاشت مستقیم ضمن لینکه هیچ گونه آسیبی به گرافت مو نمی رسد باعث رشد سریع و تراکم بالای مو به صورت طبیعی می گردد.

مراحل کاشت مو به روشMicro FIT

کاشت مو در این روش تقریبا شبیه به مدل های دیگر است و از سه بخش اصلی تشکیل شده است. این موارد عبارتند از:

  • برداشت فولیکول ها

  • آماده نمودن فولیکول های مو

  • کاشتن گرافت ها

هر کدام از این بخش ها نیاز به مهارت ها، دستگاه ها و روند خاص خود دارند. دقت داشته باشید که در کاشت مو به روشMicro FIT خونریزی رخ نمی دهد و از این رو نیاز به بخیه زدن نخواهد بود. توجه کنید که با توجه به نوع مینیاتوری بودن پانچ دستگاه ها، سوراخ های بهتری ایجاد می شود و برای برداشت مو نیاز به پنس یا وسایل جراحی نیست.

سخن آخر

کاشت مو به روشMicro FIT یکی از انواع کاشت مو به روش جدید است که مزایای بسیار زیادی به همراه دارد. برای انجام این کار می توانید با متخصصان ما در دنیز کاشت در ارتباط باشید و از امکانات بهترین کلینیک کاشت مو در تهران استفاده کنید.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x