• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

کاشت ابرو پرتراکم – روش های مختلف کاشت ابرو با تراکم بالا

کاشت ابرو پرتراکم یکی از مهم ترین مواردی است که باید در زمینه کاشت رعایت شود. از این رو در این مقاله از دنیز کاشت، کلینیک کاشت ابرو تهران، به بررسی این مطلب پرداخته ایم.

منظور از تراکم کاشت مو چیست؟

زمان کاشت ابرو، تعدادی فولیکول از پشت سر برداشته می شود و به منطقه پیوند که همان ابرو است، مننقل می شود. تعداد مویی که در واحد سطح ابرو کاشته می شود، تراکم کاشت است. میزان مویی که از بیمار برای پیوند برداشته می شود خیلی مهم است و تراکم کاشت بستگی به همین میزان مو دارد. اصولا تقاضا برای کاشت ابرو پرتراکم زیاد است و بیماران توقع دارند که ابروی پرپشتی داشته باشند.

کاشت ابرو پرتراکم به روش FUE

همان گونه که گفتیم اکثر بیماران تقاضا دارند که همانند کاشت مو ، کاشت ابرو پرتراکم داشته باشند. یکی از روشهای کاشت که به نسبت بقیه روش ها، موثر تر است، روش FUEاست. با استفاده از این روش، تراکم کاشت مو به حداکثر رسیده است. در این روش آخرین فناوری ها استفاده می شود. مدت زمان عمل نیز کاهش می یابد. بیمار بیشتر احساس راحتی می کند و برداشت و کاشت فولیکول ها در زمان کمتر و با بازده بیشتر انجام می گیرد. انتخاب روش کاشت، باید به دقت و احتیاط صورت بگیرد. سعی کنید کلینیکی را انتخاب کنید که پیشرو در تکنولوژی باشد.

برای کاشت ابرو پر تراکم از تکنیک FUE استفاده می شود و بهترین روش کاشت ابرو می باشد. در این تکنیک آخرین نوآوری های خودکار به کار گرفته می شود. با این فناوری و تکنیک، می توان بالاترین کیفیت و ماندگاری پیوند را داشت. در این تکنیک، برداشت فولیکول با فناوری خودکار انجام می شود. در واقع این دستگاه فولیکول ها را به صورت تک تک خارج می کند و خطی بر جا نمی گذارد.

توضیح درباره سیستم هیدراتاسیون برای کاشت ابرو پرتراکم

در تکنیک Super FUE از سیستم هیدراتاسیون دوکاناله استفاده می شود. در این سیستم هر فولیکول مو پس از برداشت در محلولی قرار داده می شود. به این صورت فولیکول در معرض خشک شدن و اصطکاک اضافی نیست. پیوندها با این روش بادوام تر هستند و کاشت ابرو پرتراکم به بهترین صورت انجام می شود.

کاشت ابرو پر تراکم دنیز

توضیحات بیشتر درباره روش FUE و کاشت ابرو پرتراکم

روش SUPER FUE جدیدترین روش کاشت ابرو است که تهاجم کمتر و بهبودی سریع تر دارد. افرادی که ریزش ابرو دارند، یا بر اثر سوختگی، زخم یا بخیه در ابرویشان مشکل وجود دارد می توانند با خیال راحت از این روش بهره ببرند. همچنین کسانی که قبلا خالکوبی داشته اند، اما تصمیم گرفته اند شکل و طرح آن را تغییر دهند، با این روش نتیجه مطلوب به دست می آورند. کاشت ابرو پرتراکم با این تکنیک به بهترین صورت ممکن انجام می شود. مدت زمان حضور در محل یک روز است و اصلا نیازی به بستری شدن نیست. زمان جراحی حدود ٢ تا ٣ ساعت است و از بی حسی موضعی استفاده می شود. روز بعد از عمل بیمار می تواند با رعایت نکاتی که پزشک توصیه می کند، می تواند به محل کار خود برود.

بهتر است روز عمل آرایش نداشته باشید. درروش SUPER FUE برداشت فولیکول های مو با دستگاه اسکنر پیشرفته انجام می شود. قبل از برداشت فولیکول بررسی می شود و بهترین فولیکول ها را برداشت می کنند. سپس فولیکول های برداشت شده را به ناحیه مورد نظر پیوند می زنند. سرعت عمل در این روش خیلی بیشتر از روش های دیگر است. کمترین جای زخم را ایجاد می کند. دلیل گران تر بودن این روش نیز همین است.

اگر دردی در ناحیه برداشت مو در پشت سر خود دارید، نگران نباشید. این درد در عرض ٢۴ تا ۴٨ ساعت برطرف می شود. برای کاشت ابرو پرتراکم و داشتن یک نتیجه مطلوب، رعایت نکات توصیه شده برای بعد از عمل خیلی مهم و حیاتی است. خودداری از فعالیت های سنگین، نشستن منطقه پیوند به مدت ٢۴ ساعت، خودداری از شنا تا ٢ هفته، قرار نگرفتن در معرض نگر خورشید تا ٣ یا ۴ هفته از مهمترین نکاتی است که باید رعایت شود.

سخن آخر با دنیز کاشت

کاشت ابرو پر تراکم این روزها خیلی طرفدار پیدا کرده، چرا که اکثر افراد از مد پیروی می کنند. هستند افرادی که به دلایل متعدد مشکلاتی در ابروی خود دارند. اما با پیشرفت صنعت و تکنولوژی و علم بیشتر این مشکلات حل شده اند. با بهترین و پیشرفته ترین تکنیک ها می توانید زیبایی خود را تضمین کنید. کاشت ابرو با جدید ترین تکنولوژی به شما کمک می کند. برای این کار بهترین و مجرب ترین کلینیک، یعنی دنیز کاشت را انتخاب کنید و مطمئن باشید که جراحی که قرار است شما را عمل کند در کار خود ماهر باشد.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟ امروزه با پیشرفت های علمی روش های مختلفی برای کاشت و پیوند مو وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص و نوع عمل خاص خود را دارند. در نوشته پیش رو از دنیز کاشت، بهترین کلینیک کاشت ا... (ادامه)

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ :یکی از مشکلاتی که برای خیلی از افراد تبدیل معضل گردیده ریزش مو می باشد. در گذشته راهی بجز دارو درمانی نبود. اما به مرور و با پیشرفت علم کلاه گیس ها آمدند ... (ادامه)

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟ قرص فیناستراید، دارویی برای کوچک نمودن پروستات در مردان است که کاربرد  های دیگری هم دارد. از این دارو در زمینه رشد مو هم استفاده می شود.ریزش مو می تواند  منجر به طاسی شود و مرد... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x