• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

مرکز کاشت ابرو – قوانین طلایی و نکات مهم کاشت ابرو

ابروها ‌شکل صورت را تعیین می‌کنند، آنها‌حتی از موها ‌نیز مهم تر هستند. این به این دلیل است که آنها‌ خط چشم ایجاد می‌کنند. کاشت ابرو به چه معناست؟ کاشت ابرو مانند کاشت مو می‌باشد. مو را از بانک مو که معمولا پشت سر می‌باشند برداشت می‌کنند. به ابروهای که دچار نقص هستند منتقل می‌کنند. کاشت ابرو با منطقی مشابه کاشت مو معمولی انجام می‌شود. با این حال برای داشتن یک ابروی زیبا بهتر است که مرکز کاشت ابرو بسیار حرفه ای انتخاب شود.

کلینیک دنیز کاشت کلینیک کاشت ابرو تهران، یکی از بهترین ها می‌باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا با کاشت ابرو بیشتر آشنا شوید.

کاشت ابرو چگونه انجام می‌شود؟

کاشت ابرو چگونه انجام می‌شود؟ اجازه دهید مراحل را مطالعه کنیم.

  • پیش از معاینه اولین کاری که باید انجام دهید این است که یک مرکز کاشت ابرو و یک پزشک واجد شرایط با شهرت مناسب پیدا کنید. پزشک باید شرایط و شکل ابروی دلخواه شما را در نظر بگیرد.
  • استخراج پیوند تعداد کافی پیوند با تکنیک FUE پس از استفاده از بی حسی موضعی انجام می‌شود. موهایی که از بانک مو برای کاشت ابرو استفاده می‌شوند معمولا از موهای پشت سر استفاده می‌شود.
  • تشکیل خط ابرو یک خط ابرو مناسب باید با توجه به ویژگی های چهره افراد برنامه ریزی شود تا ظاهر طبیعی را ایجاد کند. ما قبلاً به تکنیک های ایجاد خط ابرو کامل اشاره کردیم.

بیهوشی (ناحیه ابرو) به صورت بی حسی موضعی می‌باشد. بی حسی موضعی بر روی نقاط ابرو و قسمت فوقانی  اعمال می‌شود.

ناحیه ابرو پیوند به این ترتیب بی حس می‌شود. درد ناشی از بیهوشی است که فقط 20-30 ثانیه طول می‌کشد.

با وجود این، بیمار هیچ چیزی را احساس نمی‌کند. بنابراین ما می‌توانیم به سوال که کاشت  ابرو درد دارد؟ پاسخ دهیم زیرا کمی‌ درد دارد. مرکز کاشت ابرو دنیز کاشت این موارد را با دقت پیش می‌برد.

پیوندهای منفرد در خط مو تحت زاویه و جهت مناسب کاشته می‌شوند. روش های مختلفی برای کاشت ابرو وجود دارد. مانند fut, fue, dhi, stu و غیره. در روش کاشت dhi از قلم چوی استفاده می‌شود.

این به این دلیل است که کاشتن ابرو با قلم چوی اجازه پیوند زیر 0 تا 5 درجه را می‌دهد. ما از نوک های سوزن بسیار نازک – با قطر 0.6 میلی متر استفاده می‌کنیم.

این سوزن های 0.6 میلی متری به دستیابی به نتیجه ای کامل در کاشت ابرو کمک می‌کند. مزیت دیگر این روش خونریزی کمتر و دوره نقاهت بسیار سریع بدون زخم های بزرگ است.

قوانین طلایی برای کاشت ابرو

کاشت ابرو باید تا حد ممکن افقی باشد. مهمترین نکته در کاشت ابرو یک زاویه دقیق است که 5-10 درجه است. موها‌باید تقریباً به پوست چسبیده باشند.

اگر این قانون نادیده گرفته شود، نتایج جراحی ممکن است ناامید کننده باشد. بهترین تکنیک ها‌برای کاشت موی ابرو، کاشت با قلم Dhi است.

شما باید مرکز کاشت ابرو و پزشکی را انتخاب کنید که تجربه کافی در این زمینه داشته باشد و نتایج آن مثبت باشد.

خط ابرو باید از بینی تا وسط خم شود. همین کار را در قسمت پایین ابرو انجام شود. علاوه بر این، در حالی که این منحنی در وسط کمی‌ ضخیم می‌شود، ابرو باید به سمت قسمت بیرونی نازک شود.

نکات مهم کاشت ابرو

ناحیه پلک و ابرو تا چند روز پس از عمل تورم و پف می‌کند. این یک اثر کاملاً طبیعی است. در عرض 5-6 روز منطقه دوباره به حالت عادی برمی‌گردد.

می‌توانید چند روز اول آن را با عینک آفتابی پنهان کنید. تورم و جوش معمولاً در افرادی که زیاد آفتاب می‌گیرند یا در افراد مسن دیده می‌شود.

  • کاشت ابرو یک راه حل عالی برای کسانی است که دچار سوختگی، جراحی، تصادف یا زخم های مشابه در آن ناحیه ابرو شده اند.
  • در بسیاری از موارد، آرایش دائمی‌ باعث از بین رفتن رنگدانه یا تغییر رنگ می‌شود. به همین دلیل کاشت ابرو یک راه حل عالی است.
  • انتخاب مرکز کاشت ابرو و تجربه پزشک بسیار مهم است. زیرا ترمیم کاشت ابرو نامناسب سخت تر از کاشت ابرو معمولی است.

شیوه شستشو

ما به شما توصیه می‌کنیم 2 روز پس از عمل ابرو را بشویید. شما باید از شامپوی بچه استفاده کنید و آن را به آرامی‌استفاده کنید تا به مو آسیب نرساند.

علاوه بر این شستشوی منظم صورت در طول روز با آب گرم به مرطوب کردن ناحیه نیز کمک می‌کند. بعد از عمل نیازی به پانسمان پزشکی نیست. می‌توانید با استفاده از آنتی بیوتیک یا کرم نرم کننده، پوسته ها‌را جدا کرده و به آرامی‌روی ناحیه پیوند ماساژ دهید.

مرکز کاشت ابرو دنیز کاشت

دنیز کاشت یکی از کلینیک های برتر و مرکز کاشت ابرو و کاشت مو در تهران می‌باشد که با داشتن کادر مجرب و حرفه ای بهترین تجربه ممکن را از کاشت ابرو با جدید ترین روش کاشت ابرو را برای شما به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید برای دریافت مشاوره کاشت ابرو با کارشناسان دنیز کاشت تماس برقرار کنید.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟ امروزه با پیشرفت های علمی روش های مختلفی برای کاشت و پیوند مو وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص و نوع عمل خاص خود را دارند. در نوشته پیش رو از دنیز کاشت، بهترین کلینیک کاشت ا... (ادامه)

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ :یکی از مشکلاتی که برای خیلی از افراد تبدیل معضل گردیده ریزش مو می باشد. در گذشته راهی بجز دارو درمانی نبود. اما به مرور و با پیشرفت علم کلاه گیس ها آمدند ... (ادامه)

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟ قرص فیناستراید، دارویی برای کوچک نمودن پروستات در مردان است که کاربرد  های دیگری هم دارد. از این دارو در زمینه رشد مو هم استفاده می شود.ریزش مو می تواند  منجر به طاسی شود و مرد... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x