• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

کلینیک کاشت ابرو در تهران

یکی از اجزای مهم صورت که تاثیر بسیاری در جذابیت افراد دارد، ابرو می باشد. در همه جای دنیا، ابروهای زیبا را یکی از معیارهای زیبایی چهره می دانند و به همین دلیل افراد تلاش می کنند تا با روش های مختلف به تقویت ابروهای خود بپردازند. کلینیک کاشت ابرو تهران یکی از این مراکز برای انجام انواع کاشت ابرو مو و مزوتراپی مو است.

در بسیاری از مواقع دیده می شود که افراد در نقاطی از ابروهای خود، دچار ریزش شده و نیاز دارند تا با استفاده از مدادهای آرایشی یا روش هایی مانند تاتو ابرو به ترمیم این قسمت ها بپردازند. اما همانطور که می دانید این شیوه ها موقتی بوده و همچنین می توانند سبب ریزش بیشتر موهای ابرو نیز گردند.

روش کاشت ابرو در سال های اخیر با استقبال زیادی از سمت افرادی که به زیبایی ظاهر خود اهمیت می دهند مواجه شده است و افراد به دنبال کلینیکی می گردند که بتواند کاشت ابرو را با کیفیتی بالا برای آنها انجام دهد. در این مطلب به این که کاشت ابرو چیست و چگونه انجام می شود و همچنین بهترین کلینیک کاشت ابرو تهران اشاره شده است.

کلینیک کاشت ابرو در تهران

کاشت ابرو چیست؟

با توجه به این که در عمل کاشت ابرو باید به کاشت موهایی ظریف بر روی ابرو پرداخت، این روش مانند روش های کاشت مو بوده و تنها تفاوت آن با کاشت مو در ظرافت بالایی است که در این روش باید به خرج داد.

در عمل کاشت ابرو، موهایی ظریف از کناره های گوش و بغل گوش برداشت و سپس در نقاطی از ابرو که دچار ریزش شده است کاشت می گردد.

در انجام کاشت ابرو زخم بسیار کوچکی بر روی ابرو ایجاد شده که پس از مدتی به راحتی برطرف شده و هیچ ردی از آن باقی نخواهد ماند.

پس از گذشت مدت زمانی از کاشت ابرو ممکن است موهای ابرو شروع به ریزش نمایند که این امر کاملا طبیعی بوده و جای نگرانی وجود نخواهد داشت چرا که این موها پس از گذشت یک سال شروع به رشد کرده و به صورت دائمی بر روی ابرو باقی می مانند.

کلینیک کاشت ابرو در تهران

 کاشت ابرو چگونه انجام می شود؟

برای کاشت ابرو روش های مختلفی وجود دارد که متخصص مربوطه با توجه به نوع ریزش موی ابرو تشخیص می دهد که برای فرد از کدام روش استفاده نماید.

یکی از روش های محبوب در کاشت ابرو روش FUT می باشد که برای انجام آن در ابتدا پزشک متخصص، طرح و نقشه مورد نظر را برای ابرو کشیده و پس از آن موهایی را از کناره گوش برداشت کرده و فولیکول های برداشت شده را به قسمت خالی ابرو منتقل می کند.

برای قرار دادن فولیکول های مو در ابرو، پزشک با استفاده از سوزن مخصوصی که دارد این کار با ظرافت هرچه تمام تر انجام می دهد.

متد دیگری که در کاشت ابرو مورد استفاده قرار می گیرد روش FUE می باشد که آن را یکی از روش های راحت جراحی می دانند که جای هیچ گونه زخمی را بر روی صورت به جای نمی گذارد.

از مزایای این شیوه می توان به دوران نقاهت پایین آن اشاره کرد. برای انجام این روش موها را از قسمت پشتی سر برداشته و کاشت را در ابرو به صورت دقیق انجام می دهند.

کلینیک کاشت ابرو در تهران

آیا کاشت ابرو عوارض دارد؟

به طور کلی کاشت ابرو، عملی بدون درد و عوارض بوده و فرد پس از انجام آن می تواند به زندگی روزمره خود ادامه دهد.

اما عوارض ناچیزی مانند احساس خارش و تورم در ابرو امری طبیعی بوده و خود به خود برطرف می گردد. می توان این التهابات ایجاد شده را با استفاده از کمپرس آب گرم نیز از بین برد. با استفاده از پماد مخصوصی که پزشک به شما می دهد می توانید از بروز خارش نیز جلوگیری کرده و میزان آن را کم کنید.

با توجه به این که در هنگام کاشت ابرو به فرد مقداری داروی بیهوشی زده می شود، افراد باردار نباید در زمان بارداری نسبت به کاشت ابرو اقدام نمایند زیرا عوارض داروی بیهوشی می تواند بر روی جنین تاثیر منفی داشته باشد.

اما به طور کلی کاشت ابرو باید در مراکز معتبر و تخصصی صورت گیرد تا از بروز هرگونه عوارض در فرد جلوگیری شود.

 

بهترین کلینیک کاشت ابرو تهران

یکی از بهترین کلینیک کاشت مو تهران که از پزشکان متخصص در این امر برخوردار بوده و از تجهیزات و متدهای مدرن برای انجام کاشت مو و ابرو استفاده می کند، دنیز کاشت می باشد که با کیفیت بالایی که در کار خود ارائه می دهد توانسته است سابقه خوبی را از خود در میان مراجعه کنندگان به جای بگذارد.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

ماینوکسیدیل برای مو

طریقه مصرف ماینوکسیدیل برای مو

موها برای بسیاری از افراد نمادی از جذابیت و اعتماد به نفس هستند. موها در زیبایی و ظاهر شخصیتی فرد بسیار اهمیت دارند. از طرف دیگر، مشکلات مرتبط با مو می‌توانند باعث کاهش اعتماد به نفس، اضطراب، و افسردگی شوند. ... (ادامه)

درمان ترک پوست سر بعد از کاشت مو

درمان ترک پوست سر بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از روش‌های پرکاربرد برای افزایش جمعیت موی سر فرد است. با این حال، پس از کاشت مو، برخی افراد ممکن است با مشکلاتی مانند ترک پوست سر مواجه شوند که می‌تواند باعث آزار و ایجاد ناراحتی برای آنها ... (ادامه)

مزایا و معایب کاشت مو بدون جراحی

مزایا و معایب کاشت مو بدون جراحی

مزایا و معایب کاشت مو بدون جراحی: همانطور که می‌دانید، موهای سر یکی از عوامل مهم در زیبایی و جذابیت فرد هستند. در حال حاضر، روش‌های مختلفی برای کاشت مو بدون نیاز به جراحی وجود دارد. این روش‌ها شامل کاشت ... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x