• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

کاشت ابرو یا تاتو | کدام مدل برای متقاضیان بهتر است؟

ابروهای ما با افزایش سن نازک تر می شود و این کار باعث می شود ظاهر ما دچار پیری زودرس شود. ابروهای پرتر می تواند ما را جوان تر، شاداب تر و درخشان تر نشان دهد. راه های زیادی برای رسیدن به این هدف وجود دارد، کاشت ابرو یا تاتو ؟ اما کدام یک برای شما مناسب است؟

انتخاب بین کاشت ابرو یا تاتو

متأسفانه همه با ابروهای کامل به دنیا نمی آیند. برخی از افراد برای دستیابی به ظاهری زیبا، به برداشتن، کوتاه کردن یا حتی مداد زدن در ابروهای خود روی می آورند. با این حال، دو گزینه برای دستیابی به ابروهایی با ظاهر کامل و جذاب تر وجود دارد: کاشت ابرو یا تاتو

ما در ادامه به معرفی روش کاشت ابرو و تاتو خواهیم پرداخت تا جواب این سوال را که کاشت ابرو یا تاتو کدام بهتر می باشد، برای شما روشن شود. 

کاشت ابرو

این یک روش پزشکی ساده با زمان بهبودی سریع و نتایج دائمی است. کاشت ابرو می تواند هر اندازه ای از پر بودن ابرو را به شما ارائه دهد و یک جراح باتجربه اطمینان حاصل کند که ابروهای جدید شما به خوبی شکل گرفته، ضخیم و براق هستند. اگر موهای ابرو شما کمی رنگ شده باشد، ممکن است نیاز به افزایش هزینه برای کاشت ابرو همراه باشد.

ترمیم ابرو شامل برداشتن بین 250 تا 400 تار مو، معمولاً از پشت سر، با استفاده از یک سوزن کوچک است. سپس این موها یکی یکی در ابرو کاشته می شوند.

از بی حسی موضعی برای کاهش درد استفاده می شود ، اما بیماران در هفته بعد ممکن است کمی تورم، قرمزی و پوسته پوسته شدن را تجربه کنند. رسیدن به نتیجه نهایی از 6 ماه تا یک سال طول می کشد که باعث ریزش و رشد مجدد موهای کاشته شده می شود.

بیشتر بخوانید : کاشت ابرو با مو های طبیعی چگونه است و چه مزایی دارد؟

تاتو کردن ابرو

تاتو ابرو در سالهای اخیر پیچیده تر شده است، با استفاده از رنگدانه بهتر که خطر تغییر رنگ را کاهش می دهد.

تاتو کردن ابرو

تکنیکی به نام “میکروبلیدینگ” به جای دستگاه خالکوبی با دست انجام می شود و شامل کشیدن خطوط ریز و پر کردن آنها با رنگدانه برای ایجاد توهم موهای فردی است. از بی حسی ملایم استفاده می شود اما این یک روش پزشکی نیست و معمولاً در یک سالن زیبایی انجام می شود. معمولاً مشتریان در هفته اول کمی تورم و قرمزی را تجربه می کنند، اما تأثیر آن فوری است.

تاتو یا میکروبلیدینگ ابرو نسبت به کاشت مو نیاز به زمان کمتری برای رسیدن به نتیجه دلخواه نیاز دارد. و همچنین هزینه که برای آن صرف می شود از هزینه کاشت ابرو کمتر است. اما رنگ آن تا 40 درصد محو می شود و به اندازه یک تاتو سنتی دوام نمی آورد. میکروبلیدینگ باید هر 1 تا 3 سال یکبار تجدید شود. این گزینه ارزان تر، اما کوتاه مدت است. در ادامه خدمت شما توضیح خواهیم داد که کاشت ابرو یا تاتو برای شما بهتر خواهد بود ، پس با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید : مدت بی حسی سر بعد از کاشت مو 

کاشت ابرو یا تاتو کدام بهتر است؟

روشی که انتخاب می کنید بستگی به اهداف شما دارد. آیا به دنبال راه حل کوتاه مدت هستید یا راه حل بلند مدت؟ به دنبال چه ظاهری هستید؟ چقدر حاضرید هزینه کنید تا بهترین شکل ممکن و ابروهای خوش فرم داشته باشید؟

کاشت ابرو یا تاتو برای افراد بستگی به این دارد که به دنبال راه حل کوتاه مدت یا دائمی هستند. کسی که از مد پیروی می کند ممکن است نسبت به فردی که ابروهای خود را در نتیجه بیماری یا درمان های تهاجمی از دست داده است، نگران راه حل طولانی مدت نباشد، اما نیازهای هر فردی مختص به اوست و تنها پس از انجام تحقیقات فرد قادر خواهد بود برای به دست آوردن تصویری واقعی از آنچه برای آنها مناسب است.

هر تصمیمی که باید بگیرید، به یاد داشته باشید که کاشتن ابرو یا تاتو باید به شما کمک کنند تا به ابروهایی بسیار زیبا و ظاهری بسیار طبیعی دست پیدا کنید.

اگر می خواهید درباره نحوه عملکرد کاشت ابرو بیشتر بدانید، چرا با ما تماس نگیرید. در اینجا در کلینیک دنیز کاشت خوشحال می شویم در مورد روند دستیابی به آن ابروهای جوان و کامل که رویای آن را دارید، با شما صحبت کنیم.

بیشتر بخوانید : مراحل کاشت مو

مشاوره کاشت ابرو با دنیز کاشت

دنیز کاشت یکی از کلینیک های برتر کاشت مو در تهران می باشد که با داشتن کادر مجرب و حرفه ای بهترین تجربه ممکن را از کاشت ابرو با جدید ترین روش کاشت ابرو را برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید برای دریافت مشاوره کاشت ابرو با کارشناسان دنیز کاشت تماس برقرار کنید.

 


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟ امروزه با پیشرفت های علمی روش های مختلفی برای کاشت و پیوند مو وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص و نوع عمل خاص خود را دارند. در نوشته پیش رو از دنیز کاشت، بهترین کلینیک کاشت ا... (ادامه)

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ :یکی از مشکلاتی که برای خیلی از افراد تبدیل معضل گردیده ریزش مو می باشد. در گذشته راهی بجز دارو درمانی نبود. اما به مرور و با پیشرفت علم کلاه گیس ها آمدند ... (ادامه)

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟ قرص فیناستراید، دارویی برای کوچک نمودن پروستات در مردان است که کاربرد  های دیگری هم دارد. از این دارو در زمینه رشد مو هم استفاده می شود.ریزش مو می تواند  منجر به طاسی شود و مرد... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x