• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

مشاوره کاشت ابرو – اهمیت و مزایا + روش های مختلف

کاشت ابرو یک عمل زیبایی شناختی فوق العاده چالش برانگیز است، اما وقتی این کار توسط متخصصان انجام شود، چشمگیرترین نتایج را به دست می دهد. این روش را می توان با استفاده از روش FUE یا FUT انجام داد، اگرچه مهمترین جنبه این موضوع بدون توجه به اینکه از چه روشی استفاده می شود ایجاد محل های گیرنده دقیق برای موهای پیوندی است زیرا جراح نیاز به جهت و زاویه طبیعی دارد. در ادامه با دنیز کاشت بهترین کلینیک کاشت ابرو در تهران و کاشت ابرو در تهران همراه باشید تا مشاوره کاشت ابرو را دریافت کنید.

مشاوره رایگان کاشت ابرو

اگرچه ممکن است شما ابروهای پر و خوش فرم نداشته باشید. اما تشخیص اینکه ابروهای شما خیلی نازک شده و یا اینکه آن زیبایی همیشگی را ندارد، بسیار آسان است.

داشتن ابرو هایی زیبا و پر پشت به قطع در زیبایی کلی صورت شما بسیار تاثیر گذار است و اعتماد به نفش شما را بالا می برد. به لطف پیشرفت های انجام شده در تکنیک های کاشت و ترمیم مو طی 10-15 سال گذشته، کاشت ابرو اکنون کاملاً امکان پذیر است و اگر به درستی انجام شود و مطابق با استانداردهای بالایی که برای خود تعیین کرده ایم، نتایج دائمی زیبایی را برای شما به ارمغان بیاورد.

اگر ابروی شما دچار ریزش موی دائمی شده باشد و چه به دلیل مشکلات زیاد ژنتیکی شروع به کم پشتی کرده است، کاشت ابرو توسط متخصصین دنیز کاشت یک گزینه ایده آل برای دستیابی به ابروی مورد نظر شما می باشد. برای دریافت مشاوره کاشت ابرو بیشتر با متخصصین و کارشناسان دنیز کاشت تماس بگیرید.

اهمیت و مزایای کاشت ابرو

روش های دیگری نیز وجود دارد که می تواند برای پررنگ شدن ابرو استفاده شود. این روش ها می تواند شامل خال کوبی یا تتو یا آرایش روزانه باشد. اما هر دو اشکالاتی دارند. اشکال اصلی این است که راه حل طبیعی برای مشکل شما نیستند و فقط نیمه دائمی هستند. با توجه به روشی که در آن کاشت ابرو انجام می شود و با توجه به اینکه مو مستقیماً از سر شما گرفته می شود، موهای ابروی شما کاملا دائمی و ماندگار هستند. در واقع موها بعد از مدتی از بین نمی روند.

مشاوره کاشت ابرو مزایای آن را ارائه می کند. یکی دیگر از مزایای مهم در روش کاشت ابرو این است که عملا بدون درد است. نکته دیگر این که بهبودی آن بسیار کم طول می کشد. این روند برای اکثر بیماران ما تقریباً پنج تا هفت روز است. میزان رشد مجدد موهای تازه پیوند شده بسیار زیاد است. کاشت ابرو اغلب برای داشتن ابرویی پر پشت و زیبا در جایی که قبلاً موی کمی وجود داشته است انجام می شود. با استفاده از روش جراحی کاشت ابرو می توانید شکاف های ابروهای خود را پر کنید. در نهایت ظاهری طبیعی تر ایجاد کنید.

اهمیت و مزایای کاشت ابرو

روش های کاشت ابرو

کاشت ابرو به چند روش مختلف انجام می شود. به طور کلی دو روش FUE یا FUT برای کاشت ابرو انتخاب می شود. موهای اهدا کننده معمولاً با استفاده از تکنیک FUE یا در مواردی با استفاده از روش FUT یا نوار از پشت سر برداشته می شوند.

تکنیکی که استفاده خواهد شد بین شما و پزشکی که جراحی را انجام می دهد با مشاوره کاشت ابرو تصمیم گیری می شود. فاکتورهای زیادی از جمله نحوه پوشش ابرو، تراکم ابرو، اهداف شما از نتیجه درمان و نگرانی های شما را در نظر می گیرد. در بعضی موارد، موها از قسمت پایین به عقب سر گرفته می شوند تا موهای ریزتری استخراج شوند.

فرآیند کاشت ابرو توسط جراح های حرفه ای و کار بلد انجام می شود. دستیاران واجد شرایط به آن ها در انجام این کار کمک می دهند. پس از چندین هفته جای زخم ریز کاشت ابرو خوب می شود. یا اگر روش استفاده شده FUE باشد، هیچ جای زخمی دیده نمی شود و نیازی به بخیه نیست.

تقریباً دو تا سه هفته پس از عمل، موهای پیوندی شروع به ریزش می کنند. این هیچ جای نگرانی نیست و این موها باید در حدود چهار ماهگی دوباره رشد کنند. در طی شش ماه بعد، ابرو ها معمولاً متراکم تر به نظر می رسند. از آنجا که از پوست سر کاشته شده اند، به نظافت و اصلاح مرتب نیاز دارند.

روش های کاشت ابرو

مشاوره کاشت ابرو با دنیز کاشت

دنیز کاشت بهترین کلینیک کاشت مو در تهران می باشد که با داشتن کادر مجرب و حرفه ای بهترین تجربه ممکن را از کاشت ابرو با جدیدترین روش کاشت ابرو را برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید برای دریافت مشاوره کاشت ابرو با کارشناسان دنیز کاشت تماس برقرار کنید.

 


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟ امروزه با پیشرفت های علمی روش های مختلفی برای کاشت و پیوند مو وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص و نوع عمل خاص خود را دارند. در نوشته پیش رو از دنیز کاشت، بهترین کلینیک کاشت ا... (ادامه)

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ :یکی از مشکلاتی که برای خیلی از افراد تبدیل معضل گردیده ریزش مو می باشد. در گذشته راهی بجز دارو درمانی نبود. اما به مرور و با پیشرفت علم کلاه گیس ها آمدند ... (ادامه)

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟ قرص فیناستراید، دارویی برای کوچک نمودن پروستات در مردان است که کاربرد  های دیگری هم دارد. از این دارو در زمینه رشد مو هم استفاده می شود.ریزش مو می تواند  منجر به طاسی شود و مرد... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x