• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

کاشتن ریش چیست؟

کاشتن ریش فقط به این صورت است: موها را از یک قسمت بدن گرفته و به خط فک و هرجایی که می خواهید ریش شما رشد کند پیوند می زنند.

به نظر می رسد که به اندازه کافی ساده است اما یک روند کاملاً تخصصی است. دو رویکرد اصلی که یک جراح می تواند داشته باشد وجود دارد:

استخراج واحد فولیکولی (FUE)

این روش با برداشت واحدهای فولیکولی کامل یک به یک از ناحیه اهدا کننده انجام می شود. FUE کمتر دردناک است ، و این ممکن است توضیح دهد که چرا این روش بیشتر انجام می شود

پیوند واحد فولیکولار (FUT)

برای این روش ، یک جراح یک نوار کوچک از بافت پشت سر را برش می دهد و فولیکول های مو را از آن بافت خارج می کند.
واحد فولیکولی یک گروه کوچک از چندین فولیکول مو است که ممکن است از طریق همان نقطه خروج از طریق پوست خارج شود.

هر دو روش از 2000 تا 5000 پیوند فولیکول مو یا بیشتر از پشت سر گرفته می شود ، معمولاً با گوش های شما هم تراز است یا کمی پایین تر است و آنها را در صورت کاشته می شود. پیوند یک فولیکول مو است که پیوند می شود.

روش های کاشتن ریش

در اینجا مروری بر مراحل مربوط به این روش وجود دارد:

برداشت

چه FUE یا FUT را انتخاب کرده باشید ، اولین قدم جراح تراشیدن ناحیه ای است که در سر شما برداشت می شود.

این امر نمای واضح تری از پیازهای مو به آنها می دهد. قبل از شروع برداشت، بی حسی موضعی به شما داده می شود، بنابراین برداشت یا کاشت را احساس نخواهید کرد.

کاشت

پس از برداشتن فولیکول ها از سر شما، جراح یک بی حس کننده موضعی را در ناحیه صورت شما که کاشت ها قرار داده می شود ، تزریق می کند. سپس، جراح هر فولیکول را در پوست صورت شما کاشته و ریش جدید شما را همانطور که شما و دکتر قبل از جراحی توافق کرده اید، شکل می دهد.

بهبود

برای بهبودی از عمل جراحی کاشت ریش و سیبیل به یک روز زمان نیاز دارید. ممکن است پوسته های ریزی در اطراف هر فولیکول موی کاشته شده تازه ایجاد شود ، اما باید طی چند روز پوسته پوسته شود. بعد از حدود یک هفته تا 10 روز، شما باید بتوانید اصلاح طبیعی و اصلاح ریش جدید خود را شروع کنید.

اما یک هشدار: ممکن است موهای ریش جدید شما بعد از 2 یا 3 هفته از بین برود. این طبیعی است و باید موهای جدید رشد کنند تا جای آنها را بگیرند.

 

چه کسی کاندیدای مناسبی برای کاشتن ریش هستند؟

از آنجا که فولیکول های مو از پشت سر شما برداشت می شوند ، مهم است که شما در این قسمت فولیکول های موی سالم داشته باشید. این مکان معمولاً در آخرین مکانهایی قرار دارد که کچل می شوند ، بنابراین حتی اگر مقداری مو از بالا ریخته اید ، احتمالاً هنوز در پشت سر رشد سالم دارید.

جراح پیوند شما پوست سر شما را بررسی می کند و تعیین می کند که آیا واحدهای فولیکولی کافی برای پیوند وجود دارد. اگر به نظر نمی رسد فولیکول های مو به اندازه کافی برای برداشت وجود داشته باشد ، پزشک ممکن است درمان های جایگزین را توصیه کند.

از کجا می دانید کاشتن ریش موفقیت آمیز است؟

صرف نظر از نوع روش انجام شده، طی 3 یا 4 ماه  فولیکول های مو پیوند شده باید در محل خود رشد کرده و رشد کنند. شما می دانید که کاشت ریش موفقیت آمیز است اگر در 8 یا 9 ماهگی، شما ریش کامل و سالمی دارید که می توانید با آن رفتار کنید ، انگار که در تمام مدت آنجا بوده است.

در حالی که هر دو FUE و FUT می توانند ریش هایی با ظاهر طبیعی تولید کنند ، ریش های FUT تمایل به سیری بیشتری دارند. این بدان دلیل است که معمولاً هنگام برداشتن یک نوار از پوست ، فولیکول های بیشتری جمع می شوند. بنابراین اگر هدف شما ریش ضخیم تر است ، FUT را در نظر بگیرید.

نارسایی پیوند ریش نادر است و معمولاً نتیجه برداشت نامناسب از ناحیه اهدا کننده است. به همین دلیل انتخاب یک جراح مجرب ترمیم مو مهم و ارزش پرداخت هزینه بیشتری را دارد. کلینیک کاشت مو دنیز کاشت بهترین کلینیک برای کاشت مو، کاشت ابرو به صورت کاملا طبیعی و دائمی است.

 


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x