• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

جوانب مثبت و منفی مزوتراپی موی سر

مزوتراپی موی سر یکی از روش های آرایشی مدرن است و به دلیل کارایی بالا به سرعت محبوبیت پیدا کرده است. این یک روش کم هزینه است زیرا فقط به سرنگ، دارو و یک پزشک ماهر نیاز دارد.

 

مزوتراپی موی سر چیست؟

مزوتراپی جراحی نیست اما هنوز تحت درمان جوان سازی بالینی قرار می گیرد که برای درمان مناطق مشکل در صورت و بدن انجام می شود. این روش درمانی همچنین برای درمان ریزش مو، درمان طاسی و رویش مجدد مو تا حدودی استفاده می شود. همچنین برای جوان سازی صورت، گردن و زیر چشم استفاده می شود.

 

مزوتراپی موی سر چگونه انجام میشود؟

مزوتراپی مو با استفاده از یک سری تزریقات در لایه های میانی و تحتانی پوست برای تعلیق رسوبات چربی و سلولیت عمل می کند. محلول تزریق شده ممکن است حاوی مواد معدنی، بیهوشی، ویتامین ها یا سایر مواد شیمیایی باشد. با این حال، این معمولاً به فرمولی که پزشک تصمیم می گیرد بستگی دارد. این مواد شیمیایی با هم کار می کنند تا ابتدا سلولهای چربی را فلج کرده و سپس از بین ببرند. برای از بین بردن سلولهای مرده از لایه های زیرین پوست ، مزوتراپی به طور کلی با درمان اضافی دنبال می شود.

 

مزوتراپی تمایل دارد که با اتصال سلولهای چربی به بافت عضلانی، سرعت سوختن آنها به طور طبیعی توسط بدن را افزایش دهد. تمام پزشكانی كه از مزوتراپی استفاده می كنند، فرمول متفاوتی از مواد شیمیایی و مواد معدنی برای حل سلولهای چربی به كار می برند. از این رو هر نتیجه بسیار متفاوت است و بنابراین نمی تواند همیشه نتایج مشابه رضایت بخشی را که تحت یکسان هستند نشان دهد.

بیایید نگاهی به جوانب مثبت و منفی مزوتراپی موی سر بیندازیم:

جوانب مثبت مزوتراپی موی سر

جلسه مزوتراپی زمان کمتری طول می کشد، مثلاً 15 تا 30 دقیقه.

به نظر می رسد این روند برای یک جلسه مقرون به صرفه است.

مزوتراپی فولیکول های مو را تقویت می کند.

عوارض جانبی بسیار خفیف و درد یا ناراحتی ناشی از یک روش مزوتراپی مو وجود دارد.

مزوتراپی به تشویق فولیکول های مو کمک می کند زیرا مواد تزریقی فولیکول های مو را تشویق می کنند.

پس از اتمام جلسه مزوتراپی، فرد می تواند پس از اتمام جلسه به زندگی خود برگردد زیرا نیازی به بیهوشی عمومی ندارد.

مزوتراپی به ایجاد انگیزه در گردش خون در پوست سر کمک می کند.

تزریق مزوتراپی هیچ دردی ندارند.

جوانب منفی مزوتراپی

مزوتراپی هنوز یک روش جدید در درمان پوست است. نتایج کاملاً متنوع است و بعضی از بیماران بعد از عمل هیچ تفاوتی در شکل ظاهری خود گزارش نمی دهند. مواد مورد استفاده در مزوتراپی می توانند غیر قابل اعتماد باشند. احتمال نفوذ پوست توسط سوزن وجود دارد.

مزوتراپی به طور کلی برای موثر واقع شدن به جلسات زیادی نیاز دارد. برخی از پزشکان ممکن است برای هر جلسه صورتحساب را پرداخت کنند در حالی که برخی دیگر ممکن است کل برنامه را قبض دهند. مزوتراپی برای بسیاری از افراد مفید نیست زیرا همه مشکلات مو را درمان نمی کند و نمی تواند طاسی را درمان کند.

گاهی مزوتراپی موثر نیست و مواردی نیز وجود داشته است که برای جلوگیری از ریزش مو موفقیت آمیز نیست. درمان مزوتراپی یک درمان بدون توقف برای تمام زندگی فرد است که در آن فرد باید 1-2 جلسه در سال یا هر شش ماه یکبار طول بکشد تا نتیجه را حفظ کند.

هیچ اثبات روشنی برای تأثیر مزوتراپی وجود ندارد و از فردی به فرد دیگر متفاوت است. برای گرفتتن نتیجه بهتر و انجام کاشت مو و کاشت ریش به  مرکز مشاوره کاشت مو دنیز مراجعه نمایید.

 


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x