• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

مراقبت بعد از میکروبلیدینگ ابرو

مراقبت بعد از میکروبلیدینگ ابرو :آیا می دانید میکروبلیدینگ یا کاشت ابرو چیست؟ آیا می دانید مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ چگونه است؟ میکروبلیدینگ ابرو یک نوع آرایش نیمه دائمی است که این روز ها بیشتر خانم ها برای زیبای ابروهای خود به سراغ میکروبلیدینگ می روند. حساس ترین مرحله میکروبلیدینگ مراقبت های بعد از آن است. ما تصمیم داریم در این مقاله در باره مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ ابرو تحقیق کنیم با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

میکروبلیدینگ ابرو

مراقبت بعد از میکروبلیدینگ ابرو

میکروبلیدینگ چیست؟

میکروبلیدینگ  یک نوع تکنیک برای زیبای ظاهری ابروها است. در این تکنیک از ابزاری که سوزن های متعدد و ریزی دارد پیگمنت های وارد یک لایه از پوست می کنند. در این نوع آرایش نیمه دائمی خط های نازک که شبیه تار ابروها است می کشند. میکروبلیدینگ  ابرو توسط تکنیسین با ابزار مخصوص ابروها انجام می شود. میکروبلیدینگ چون یک نوع آرایش نیمه دائمی است باید حتما تحت نظر تکنیسین های آموزش دیده انجام شود. میکروبلیدینگ مدل های مختلفی دارد که تکنسین با توجه به فرم صورت و انتخاب شما بهترین طرح را بر روی ابروهای  شما انجام می دهد.

مراقبت های بعد از میکروبلیدینگ چیست؟

مراقبت های بعد از انجام هر نوع عمل دائمی و نیمه دائمی زیبایی ابرو ها یکی از مهمترین مراحل است که شما باید حتما آن ها را رعایت کنید. انجام میکروبلیدینگ ابرو ها چون نسبت به دیگر روش های نیمه دائمی حساس تر است باید بعد از انجام آن حتما نکات زیر را رعایت کرد تا هیچ گونه مشکلی برای ابرو های میکروبلیدینگ شده شما پیش نیاید.

دستکاری نکردن ابرو ها

بعد از انجام میکروبلیدینگ ابروی نباید به ابروها تا یک هفته دست زد بند انداختن و برداشتن ابرو با موچین باعث میشود ابروها خوب رنگ نگیرند. ابروی بیشتر افراد بعد از میکروبلیدینگ  پوست پوست می شوند. نباید به هیچ عنوان به آنها را بکنید چون کندن آنها باعث ایجاد لک روی ابروها می شود.

دوری کردن از رطوبت

باید تا ۳ روز ابروهای میکروبلیدینگ شده را از رطوبت دور نگه دارید حتی زمانی که قصد حمام کردن دارید نباید هیچ گونه رطوبتی به ابرو های شما برسد. اگر دوست دارید ابرو های شما زیبا و خوش رنگ باشد و دارای خطوط طبیعی  با ماندگاری رنگ بیشتر باشد تنها راه آن خشک نگه داشتن آنها بعد از میکروبلیدینگ است.

استفاده‌ نکردن از لوازم آرایشی

استفاده کردن از لوازم آرایشی تا مدت کوتاهی بعد از میکروبلیدینگ ممنوع است چون استفاده از مواد آرایشی مانند خط ابرو و مداد ابرو باعث تداخل در روند کار ترمیم پوست می شود. تا زمانی که ابروها به رنگ مورد نظرتان بر نگشته باشند نباید از لوازم آرایشی مثل سفید کننده، روشن کننده، وازلین، کرم ضد پیری و ضد آکنه استفاده کنید.

همچنین بخوانید: بهترین روش های کاشت ابرو

عوارض میکروبلیدینگ ابرو

احساس درد خفیف و سوزش کم بعد از انجام میکروبلیدینگ طبیعی است اما بعد از انجام میکروبلیدینگ این درد ها شدید شد و احساس ناراحتی کردید یا ابروهای شما ورم کردند حتما به پزشک مراجعه کنید.
یکی دیگر از عوارض میکروبلیدینگ عفونت ابروها است. بعد از انجام میکروبلیدینگ ترشح بیش از حد مایع های قرمز رنگ یا زرد رنگ نشانه عفونت ابروها است. اگر ابروهای شما دوهفته بعد از انجام میکروبلیدینگ بازهم زخم باشد یا عفونت داشته باشید باید حتما به پزشک مراجعه کنید زیرا ابرو های شما به مغز و چشمان شما نزدیک هستند و اگر عفونت به خون شما راه پیدا کند بسیار خطر ناک است.
البته لازم به ذکر است که تمام این عوارض ها در صورت رعایت نکردن مراحل بهداشتی است و اگر تمام مراحل بهداشتی را رعایت کنید دچار هیچ کدام از این عوارض ها نخواهید شد.

انتخاب کلینیک و تکنیسین

مهم ترین مرحله میکروبلیدینگ ابروها انتخاب کلینیک  و تکنیسین خوب است بهتر است قبل از انتخاب کلینیک زیبای خوب تحقیق کنید و بهترین کلینیک و تکنیسین را  برای انجام میکروبلیدینگ ابروهای خود انتخاب کنید یک تکنسین‌خوب باید محلی بهداشتی داشته باشد و تمام ابزار های که برای انجام کار خود استفاده می کند باید یک بار مصرف باشند. تمام مجوزها و مدارک های مربوطه را داشته باشد در غیر این صورت کلینیک را سریع ترک کنید.

میکروبلیدینگ ابرو

حرف آخر

انجام میکروبلیدینگ یک نوع آرایش نیم دائمی و بی خطر ابرو است که اگر نکات بهداشتی آن را قبل و بعد از انجام این کار رعایت کنید دچار هیچ نوع عوارض جانبی نخواهید شد. انتخاب کلینیک زیبای برای میکروبلیدینگ یکی از مهمترین مر حله است که ما به شما کلینیک کاشت ابرو و مو زیبایی دنیز را معرفی میکنیم. کلینیک دنیز با داشتن بهترین تکنسین ها و داشتن سابقه طولانی مدت و سابقه درخشان در زمینه زیبای توانسته است رضایت تمام مشتریان عزیز خود را جلب کند.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x