• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

مراحل کاشت مو

مراحل کاشت مو به نوعی روش درمانی گفته میشود که موهای مقاوم را از بانک مو توسط متخصصان کاشت مو برداشته و به مناطقی از سر که دچار ریزش مو و طاسی مو شده‌اند پیوند می زنند. کاشت مو همانند کاشت ابرو امروزه در میان مردم جهان مخصوصا مردان مورد استقبال بی نظیری قرار گرفته است. کلینیک کاشت مو دنیز کاشت جدیدترین روش کاشت مو در دنیا و بدون جراحی را ارائه می دهد.

مراحل کاشت مو

مانند تمام عمل های جراحی، کاشت مو هم مراحلی دارد که برای عمل موفق آمیز تمامی مراحل را باید گام به گام انجام بدهند. با ما در خواندن این مقاله همراه باشید تا با مراحل کاشت مو، نکات مهم پیش از کاشت مو، نکات بعد از کاشت مو، مراقبت های لازم بعد از کاشت مو و مراحل رشد مو بعد از کاشت مو ها آشنا شوید.

انواع کاشت مو

به طور کلی بهترین روش کاشت مو در کلینیک کاشت مو تهران ، به دو گروه تقسیم می‌شوند:

دسته اول نوع نواری و دسته دوم نوع کاشت استخراج واحد های فولیکول است.

  • در کاشت نواری که قدیمی ترین کاشت مو شناخته شده است سر را شکافت می دهند و گرافت ها را تهاجمی می کارند که این نوع کاشت مو به خاطر شکافت احتیاج به بخیه دارد.
  • اما نوع دوم که چند مدل کاشت دارد جدید ترین نوع کاشت مو است که امروزه اکثر متقاضیان به دلیل نداشتن شکافت پوست سر و نداشتن بخیه و نداشتن هیچگونه خونریزی و زخم نوع دوم را برای کاشت مو انتخاب می کنند.
مراحل قبل از کاشت مو

مراحل قبل از کاشت مو

مراحل قبل از کاشت مو

اولین قدم برای کاشت مو انتخاب کلینیک با سابقه و پزشکان معتبر و متخصصان خبره است. برای پیدا کردن کلینیک با سابقه باید از کسانی که قبلاً عمل کاشت مو را انجام داده‌اند و عمل موفق آمیزی داشته اند پرس و جو کرد وهزیبه ی عمل را در نظر گرفت.

مشاوره با پزشک

در مرحله مشاوره اولیه تمام خواسته های خود را با پزشک در مورد نوع کاشت مو، نوع عمل، تعداد فولیکول های اهدا شده، وغیره در میان گذاشته می شود. پزشک متخصص با توجه به خواسته های فرد مورد نظر در باره مزایا، ریسک و روش کاشت مو صحبت می کند و بهترین روش کاشت مو را برای فرد انتخاب کرده و به او پیشنهاد میدهد.

نکات مهم پیش از عمل

قبل از کاشت مو نیاز به رعایت مواردی است که پزشک کلینیک آنها را در اختیار بیمار قرار می‌ دهد.

  1. یک هفته قبل از عمل از بیمار خواسته می شود که بعضی از داروها مانند، ‏آ اس آ، قرص های مکمل، و مواد دخانیات و الکلی استفاده نکنند. مهمترین کاری که بیمارباید انجام دهد آزمایش خون است تا مشخص شود بیمار مریضی واگیر داری ندارد یا مشکل خونی مانند بالا یا پایین بودن پلاکت خون و نرمال بودن قند خون است. در بیشتر کلینیک ها از بیمار خواسته میشود دو هفته قبل از عمل روزی یک یا دو عدد از ویتامین C استفاده کند.
  2. قبل از عمل موهای اهدا شده را کوتاه می کنند تا راحت تر چسبانده شود. گرافت ها را از محل اهدا جدا می کنند و به سوراخ هایی که کمتر از یک میلی متر قطر دارند به صورت تخصصی پزشک متخصص می کارد.

این نوع کاشت مو به دلیل اینکه هیچ گونه شکاف و بخیه وخون ریزی ندارد و احتمال ریزش دوباره مو را ندارد بهترین نوع کاشت مو شناخته شده است.

توصیه های بعد از عمل کاشت مو

بعد از به پایان رسیدن عمل کاشت مو نوبت به شست و شوی محل های اهدا کننده و دریافت کننده فولیکول ها رسیده است. حال پوست سر پاک سازی و بانداژ می شود و کار پزشک به پایان می رسد.

توصیه های بعد از عمل کاشت مو

توصیه های بعد از عمل کاشت مو

مراحل پایانی مراحل کاشت مو

کار مریض بعد از عمل تازه شروع میشود رعایت کردن نکات بهداشتی بعد از عمل مهم ترین کار در کاشت مو می باشد. مریض باید تمام نکاتی را که پزشک بعد از عمل به او یاد آوری کرده است مانند مصرف آنتی بیوتیک ها، استفاده نکردن در اوایل عمل از شامپو های گوناگون، در معرض خورشید قرار نگرفتن و غیره را انجام دهد، تا عمل موفق آمیز و بدون هیچ گونه عفونت، کبودی خون ریزی و ریزش دوباره ای مو را نداشته باشد.

سخن آخر

این را به خاطر داشته باشید که کاشت موی افراد با هم فرق دارد. روش و رشد مو به کیفیت فولیکول ها، رژیم غذایی، هزینه عمل و مهمتر از همه وراثت فرد ربط مهمی دارند. برای داشتن موهای زیبا، دائمی و طبیعی تا یک سال با پزشک خود در ارتباط باشید و از او مشورت بگیرید.

دنیز کاشت یکی از بهترین های انواع کلنیک کاشت مو تهران می باشد. این مرکز با در اختیار داشتن کادر مجرب و حرفه ای و بهره بردن از جدیدترین روش کاشت مو در دنیا، آماده خدمت رسانی به کسانی هستند که می خواهند یک کاشت مو ایمن و با کیفیت را داشته باشند.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

ترک پوسته سر بعد از کاشت مو

ترک پوسته سر بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از بهترین راه ها برای درمان ریزش مو و طاسی است. کاشت مو ممکن است عوارض جانبی موقتی داشته باشد. برخی از عوارض مانند ترک خوردن سر پس از کاشت مو از عوارض نادر کاشت مو است. پس از کاشت مو، ترک ها... (ادامه)

مراقبت های لازم رنگ کردن ابرو بعد از کاشت

مراقبت های لازم رنگ کردن ابرو بعد از کاشت

مراقبت های لازم رنگ کردن ابرو بعد از کاشت: کاشت ابرو به عنوان یکی از روش های محبوب جهت رفع کمبود ابرو و تغییر شکل آن‌ها، در حال حاضر بسیار معروف است. اما پس از کاشت ابرو، مراقبت‌های لازم برای حفظ این ت... (ادامه)

عوارض قرص فیناستراید

عوارض قرص فیناستراید، نحوه مصرف و تداخلات

قرص فیناستراید یک داروی تجویزی برای درمان مشکلات مربوط به پوست سر و ریشه مو است. این دارو با کاهش سطح هورمون دی‌هیدروتستوسترون (DHT) در بدن، موجب کاهش ریزش مو و افزایش رشد مو می‌شود. با این حال، مصرف این دارو ممکن است با عوارض جان... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x