• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

عوارض کاشت مو

کاشت مو که به عنوان ترمیم مو ،جراحی  نیز شناخته می شود ، یک روش جراحی است که در آن فولیکول های جدید مو از یک منطقه مقاوم در برابر ریزش مو به یک منطقه طاسی یا کم پشتی مو پیوند می شوند. این یک درمان جایگزین دائمی برای بازیابی مو در ناحیه طاسی است. بنابراین ، این یک راه حل دائمی طبیعی برای بیمارانی است که از شرایط طاسی یا دور شدن از خطوط مو رنج می برند. اما ممکن است شما با عوارض کاشت مو مواجه شوید.

از این کار می توان برای سایر اعضای بدن مانند ترمیم مژه ها ، ابروها ، موهای ریش ، سینه ، موی عانه و درمان جای زخم ناشی از هر حادثه یا جراحی نیز استفاده کرد.

عوارض کاشت مو ؟

عوارض شایع بعد از عمل شامل درد ، ورم ،  خونریزی ، جوش قابل رویت ، فولیکولیت ، پوسته پوسته شدن ، تغییر محل پیوند ، سکسکه ، افلاویوم ، خارش و غیره است.

 

آیا کاشت مو بی خطر است ؟

اگرچه بیشتر پزشکان می گویند که کاشت مو روشی ایمن و بدون عوارض جانبی ست اما ممکن است کم و یا بدون عوارض باشد ، اما در ابتدا روش های غیر جراحی مانند داروها یا تحریک فولیکول ها و یک برنامه غذایی مناسب پیشنهاد می شود. “بعد از تنها 1 جلسه کاشت، رشد مجدد مو کاملا حدود نه ماه طول زمان می برد.

 

آیا کاشت مو منجر به مرگ می شود؟

متخصصان پوست و زیبایی می گویند مرگ ناشی از کاشت مو خیلی نادر است. در مورد دیگری در هند ، یک دانشجوی 22 ساله پزشکی در سال 2016 پس از کاشت مو درگذشت. اما کلینیکی که وی به آنجا رفت غیرقانونی بود و هیچ سالن عملیاتی برای چنین عمل هایی در آن کلینیک وجود نداشت. اما ما در کلینیک کاشت مو در تهران (دنیز کاشت ) تضمین میکنیم با جدیدترین روش کاشت مو، عوارض کاشت مو را به حداقل برسانیم .

 

آیا یکی از عوارض کاشت مو کچل شدن است؟

بله ، بعد از دو تا سه هفته پس از عمل ، همه موهای کاشته شده را از دست خواهید داد. اما ، این امر کاملا طبیعی است. این امر باعث رشد بیشتر موها می شود. اما به هیچ وجه کچل نخواهید شد.

 

آیا کاشت مو برای همیشه ادامه دارد؟

نتایج کاشت مو طولانی مدت دائمی است . این روش همچنین زمانبر است و شامل یک روند بهبودی ست.

 

آیا کاشت مو می تواند به اعصاب آسیب برساند؟

یکی از خطرات احتمالی جراحی کاشت مو و به عبارتی دیگر یکی از عوارض کاشت مو آسیب عصبی است که می تواند در ناحیه گیرنده ، ناحیه دهنده یا هر دو رخ دهد. علامتی که معمولاً با آسیب عصبی همراه است ، بی حسی است که یک عارضه جانبی رایج در طی دوره بهبودی اولیه است و به طور کلی جای نگرانی نیست.

 

 

باید و نباید هایی که به جلوگیری از عوارض کاشت مو کمک فراوانی می کند؟

1- از تی شرت یا پیراهن کشی پرهیز کنید تا ریزش مو پیدا نکنید و فولیکول ها سالم بمانند.

2- از مالیدن روغن روی پوست سر خودداری کنید.

3-از شنا و ضربه زدن به سالن ورزشی خودداری کنید.

4-از مصرف الکل و دخانیات خودداری کنید.

 

طول عمر موهای کاشته شده چقدر است؟

1موهای کاشته شده مانند موهای طبیعی رفتار می کنند و بین دو تا چهار هفته پیوند می ریزند. ریشه ها پس از آن به طور طبیعی جوانه می زنند و این کار را برای یک عمر ادامه می دهند.اما شما باید به حرف های دکتر خود همیشه توجه کنید تا از عوارض کاشت مو در امان بمانید.

 

آیا می توان از موی قفسه سینه برای کاشت مو استفاده کرد؟

کاشت موی بدن را می توان با استفاده از موهای ریش ، قفسه سینه ، زیر بغل  و سایر نقاط بدن انجام داد. بهترین پیوند برای پیوند در پوست سر به غیر از موهای سر ، موهای ریش و پس از آن قفسه سینه است. و هیچ گونه عوارض کاشت مو را به همراه ندارد.

 

آیا اف یو ای می تواند باعث آسیب عصبی شود؟

مطالعات نشان می دهد کمتر بیماری در مقایسه با روش FUT آسیب عصبی را به عنوان بخشی از جراحی FUE تجربه می کند. و آنهم به دلیل تهاجمی نبودن روش FUE و زخم جزئی  پوست سر است. بیشتر افرادی که تحت FUE هستند فقط کبودی را تجربه می کنند و غالبا هیچ گونه از عوارض کاشت را گزارش نمی کنند .


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x