• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

بهترین کلینیک کاشت مو

بهترین کلینیک کاشت مو، کاشت مو عمل زیبای است که از سال های اخیر و با توسعه روش های نوین انجام می شود اما متاسفانه به خاطر نداشتن اطلاعات کافی درباره کیفیت کلینیک ها و پزشکان نتیجه خوبی نمی گیرند ما در این مقاله تصمیم داریم درباره ویژگی های بهترین کلینیک ها و تجهیزات مدرن کلینیک ها تحقیق کنیم با ما همراه باشید.

بهترین کلینیک کاشت مو
ویژگی های بهترین کلینیک کاشت مو

ظاهر خوب و شیک یک کلینیک درمانی، دلیل بر این نیست که آن کلینیک از کیفیت بالایی برخوردار است. توجه به چند نکته می تواند شما را در پیدا کردن بهترین کلینیک کاشت مو کمک کند. یکی از بزرگترین مسائلی که به آن درباره کلینیک کاشت مو باید توجه کرد کیفیت آن مرکز درمانی است‌. قبل از انتخاب یک مرکز کاشت مو باید به این چند نکته مهم درباره عملکرد کلینیک کاشت مو دقت کرد. تاکنون به این فکر کرده اید که کلینیک کاشت مو چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟
تجهیزات مدرن و امکانات مناسب یک کلینیک مجاز باید حتما تجهیزات به روز و تخصصی داشته باشد و گرنه نمی تواند کاری از پیش ببرد. متاسفانه بیشتر بیماران اطلاعات کافی در باره کیفیت تجهیزات پزشکی ندارند و عده ای از پزشکان با استفاده از ابزار های بی کیفیت ولی شیک مشغول خدمات رسانی هستند. تجهیزات مدرن منظور از ظاهری زیبا و شیک نیست باید کیفیت بالا و اثر بخشی داشته باشد.

مجوز رسمی وزارت بهداشت

یکی دیگر از ساده ترین ولی مهم ترین ویژگی های یک کلینیک کاشت مو، مجوز رسمی از وزارت بهداشت داشتن است. این مجوز باید به شکلی در کلینیک کاشت مو نصب شود که جلوی دید تمام مراجعه کنندگان باشند. تمامی کلینیک های کاشت مو موظف هستند مجوز رسمی وزارت بهداشت را در کلینیک نصب کنند که در معرض دید همه باشد. وزارت بهداشت قوانین محکم و سختی را برای حمایت از سلامتی بیماران گذاشته است و رعایت این قوانین برای همه ی این مرکز کاشت مو و زیبایی مهم است. مانند:
کلینیک کاشت، باید تمامی استاندارد های تعیین شده مانند اتاق جراحی و اتاق معاینه مجهز، از دستگاه های تخلیه هوا و ایمنی درمانگاه، داشتن سالن انتظار بزرگ ومجهز را از سوی وزارت بهداشت را داشته باشد.

مجوز رسمی وزارت بهداشت
متخصص و پزشک

مهم ترین پایه اصلی یک کلینیک درمانی کاشت مو داشتن پزشکان و متخصصان با تجربه و کارکشته است. استفاده از پزشکان و داشتن تجهیزات خوب برای یک کلینیک کافی نیست باید پزشکان با مهارت و با تجربه ای داشته باشد.

متخصص و پزشک
پشتیبانی و حمایت از بیماران

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های کلینیک خوب احترام گذاشتن به مراجعین است و احترام به خواسته های آن ها یکی از اساسی ترین ویژگی های بهترین مرکز کاشت مو است.

کادر اداری و خدمات مناسب

کلینیک کاشت مو به غیر از بهترین پزشک کاشت مو باید مدیر و پرستاران و کارشناسان پوست و موی مجرب داشته باشد تا بهترین خدمات را به بیماران ارائه دهد.

کادر اداری و خدمات

کادر اداری و خدماتی در یک کلینیک درمانی مثل یک زنجیر کار می کند به همین منظور در یک کلینیک کاشت مو و زیبایی به غیر از متخصص نامدار به کارشناسان پوست و مو، مدیران، کادر اداری، مجرب و پرستاران مجرب نیاز است برای اینکه بهترین خدمات را به بیماران ارائه دهند.

بهترین کلینیک کاشت مو را چگونه انتخاب کنم؟

به خاطر انبوهی از تبلیغات های مختلف که همگی خود را بهترین کلینیک کاشت مو معرفی می کنند حتی اگر درباره ویژگی های بهترین کلینیک ها هم تحقیق کرده باشد باز هم نمی توانید بهترین کلینیک را انتخاب کنید برای اینکه با یک کلینیک خوب آشنا شوید باید مراحل زیر را انجام دهید:

پرس و جو از مراجعین قبلی
برسی سوابق کاری
در یافت مشاور تلفنی
برسی دیدگاه های بیمارانی که عمل کاشت مو داشتند.

ما به شما دوست عزیزی که دنبال بهترین کلینک کاشت مو و جدید ترین نوع کاشت مو هستید مرکز مشاوره درمانی و زیبای دنیز را پیشنهاد می دهیم. کلینیک کاشت مو و زیبایی دنیز با تمام این خدمات نوین، کارمندان و متخصصان خبره و کار بلد در خدمت شما عزیزان است. این مرکز مشاوره کاشت مو در هفت روز هفته برای مشاوره تلفنی در خدمت شما دوستان عزیز هستند. کلینیک کاشت موی دنیز با داشتن بیشترین افتخارات و بیشترین کاشت موها دائمی وطبیعی در ایران است. هدف ما انتخاب بهترین ها برای شما دوست عزیزاست.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x