• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

آیا کاشت مو دائمی است؟

آیا کاشت مو دائمی است؟ آیا می دانید چرا بعضی از مردم دچار طاسی و کم پشتی مو می شوند؟ آیا پیوند مو دائمی است؟ خیلی از مردم جهان از کم پشتی و طاسی سر خود رنج می برند و اعتماد به نفس خود را از دست داده اند. خوشبختانه با پیشرفت علم پزشکی داشتن موهای دائمی و طبیعی دیگر رویا نیست ما امروز قصد داریم درباره کاشت موی طبیعی تحقیق کنیم با ما تا آخر این مقاله همراه باشید.

آیا کاشت مو دائمی است
کاشت مو چیست؟

امروزه روش های زیادی برای پیوند مو وجود دارد که در تمام این روش ها فولیکول های مو از منطقه بانک مو برداشته شده و به محلی که دچار ریزش شده انتقال داده می شود. در پیوند مو گرافت های مو که دچار ریزش نمی شوند را به روش های مختلف از محل بانک مو برداشت می کنند که این بانک مو عبارتند از پشت سر، زیر ریش،بالای گوش ها یا ترکیبی از 3 مورد، بعداز برداشت گرافت ها آن ها را آماده می کنند و در منطقه ای مورد نظر پیوند می زنند این گرافت ها باید ضخامت لازم را داشته باشد تا دوباره دچار ریزش نشوند.

روش های کاشت موی دائمی

روش های کاشت موی دائمی

موها به روش های مختلفی کاشته می شوند که این روش های کاشت مو به شرح زیر است:

کاشت مو به روش FUT

یکی از پر طرفدار ترین روش های کاشت مو دائمی  در جهان کاشت موی  FUT است این نوع کاشت مو باعث شده است که پیوند موی دائمی نتیجه طبیعی تر و دائمی به وجود بیاید. در کاشت موی FUT فولیکول ها بسیار با کیفیت هستند و در بعضی از افراد موهای سر را نمی تراشند. این روش سر بخیه می خورد و به روش تهاجمی کاشته می شود.

کاشت موی دائمی  به روش FIT

این روش نسبت به روش FUT کم تهاجم تر است. در روش FIT هنگام کاشت مو احتیاج به بخیه نبوده و گرافت های موی سر را توسط دستگاهی بنام پانچ به صورت جدا گانه از بانگ مو برداشت می کنند.

کاشت مو دائمی به روش SUT

روش کاشت موی SUT تقریبا شبیه کاشت موی FIT است گرافت های مو را با دستگاه پانچ از سر برمیدارند و بر جای طاسی و کم پشتی سر می کارند.

آیا کاشت موی همه ای افراد دائمی است؟

آیا کاشت موی همه ای افراد دائمی است؟

مهم ترین مرحله کاشت مو کاشت فولیکول های مو است اگر فولیکول ها در برابر زیرش دوباره مقاوم باشند ریزش اتفاق نمی افتاد. فولیکول های کاشته شده در محل مورد نظر کاشته می شود و بعداز چند هفته شروع به ریزش می کنند که این یک امر طبیعی است و بعد از آن مو های کاشته شده تا سه ماه استراحت می کنند و بعد از سه ماه استراحت شروع به رشد می کند. این روند رشد موی سر ۹ ماه تا یک سال طول می کشد تا شما صاحب یک موی سر دائمی و طبیعی  باشید.

آیا با این روش ها نتیجه نهایی پیوند مو دائمی است؟

همان طور که از اسم این روش ها پیداست کاشت مو به این روش ها دائمی بوده و دچار ریزش مجدد نخواهد شد چون در این روش ها فولیکول های مقاوم و سالم را برای کاشت مو انتخاب می کنند. البته لازم به ذکر است که افرادی که سن بالای دارند به خاطر ضعیف شدن فولیکول های موی سر ضخامت خود را از دست می دهند و باعث کم پشتی موی سر می شوند و این روند طبیعی است و هیچ ارتباطی به کاشت مو ندارد.

رعایت های دستور پزشکی

برای داشتن موهای دائمی و زیبا باید حتما به دستور های پزشک خود گوش کرده و آنها را انجام داده تا شاهد ریز موهای خود نشوید:
بعد از کاشت در معرض خورشید قرار نگیرید.
دارو های که پزشک برای عفونت نکردن جای گرافت های کاشته شده دستور داده مرتب استفاده کنید‌‌.
از رفتن به استخر و جکوزی اکیدن خود داری کنید.
در معرض خورشید قرار نگیرید.
از ورزش های سنگین و فعالیت های سنگین تا یک ماه خود داری کنید.
اگر تمام این دستور های پزشکی را رعایت کنید بعد از یک سال صاحب موهای زیبا، دائمی و طبیعی خواهید شد.

سخن پایانی

برای داشتن موهای دائمی و طبیعی مهم ترین مرحله انتخاب کلینیک با سابقه و معتبر است که دارای فوق متخصصان خبره و کار بلد و جوان باشند. ما به شما کلینیک کاشت موی دنیز را معرفی می کنیم کلینیک کاشت موی دنیز یکی از بهترین و معتبر ترین کلینیک های کاشت مو و ابرو در تهران است   که در ۷روز هفته در خدمت شما عزیزان است.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

ماینوکسیدیل برای مو

طریقه مصرف ماینوکسیدیل برای مو

موها برای بسیاری از افراد نمادی از جذابیت و اعتماد به نفس هستند. موها در زیبایی و ظاهر شخصیتی فرد بسیار اهمیت دارند. از طرف دیگر، مشکلات مرتبط با مو می‌توانند باعث کاهش اعتماد به نفس، اضطراب، و افسردگی شوند. ... (ادامه)

درمان ترک پوست سر بعد از کاشت مو

درمان ترک پوست سر بعد از کاشت مو

کاشت مو یکی از روش‌های پرکاربرد برای افزایش جمعیت موی سر فرد است. با این حال، پس از کاشت مو، برخی افراد ممکن است با مشکلاتی مانند ترک پوست سر مواجه شوند که می‌تواند باعث آزار و ایجاد ناراحتی برای آنها ... (ادامه)

مزایا و معایب کاشت مو بدون جراحی

مزایا و معایب کاشت مو بدون جراحی

مزایا و معایب کاشت مو بدون جراحی: همانطور که می‌دانید، موهای سر یکی از عوامل مهم در زیبایی و جذابیت فرد هستند. در حال حاضر، روش‌های مختلفی برای کاشت مو بدون نیاز به جراحی وجود دارد. این روش‌ها شامل کاشت ... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x