• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

روش های کاشت مو

یکی از دغدغه هایی که موجب نگرانی و حتی افسردگی بین خانم ها و خصوصا آقایان می شود بیماری ریزش مو می باشد. در گذشته راه درمانی برای طاسی وجود نداشت. شاید برای ریزش مو می شد کاری کرد که جلوی سرعت آن را گرفت. اما برای ریزش منتهی به طاسی نمی شد کاری کرد. در مقاله پیش رو به این سوال پاسخ می دهیم که در کدام روش کاشت بانک مو کم تر آسیب می بیند؟ دنیز کاشت با متخصصان خود در زمینه های مختلف مانند کاشت مو طبیعی و روش های کاشت مو به سوالات شما پاسخ می دهد.

ریزش مو

همانگونه که قبلا گفتیم ریزش مو دلائل خاص خود را دارد که ابتدا به این دلایل خواهیم پرداخته و توضیحات مختصری خواهیم داد.

علل ریزش مو

قبل از این که به سوال خود یعنی در کدام روش کاشت بانک مو کمتر آسیب می بیند، پاسخ دهیم، لازم است تا در ارتباط با علل ریزش مو صحبت کنیم. این علل عبارتند از:

آسیب جسمی

عواملی مانند تصادف، رانندگی و برخی بیماری ها ریزش مو را به همراه دارند.

تاثیرات بارداری

حاملگی و بارداری یکی از زیباترین اتفاقات زندگی هر زنی باشد. اما بارداری یکی از نمونه های شوک جسمی است که می تواند علت ریزش مو باشد. دلیل این ریزش مو تغییرات هورمونی است که به وجود می آید.

در کدام روش کاشت بانک مو کم تر آسیب می بیند؟ – مصرف بیش از حد ویتامین A

طبق تحقیقات انجام شده مصرف بیش از حد ویتامین A می تواند علت ریزش مو باشد. البته اگر ریزش مو به این علت باشد با قطع مصرف ویتامین A ریزش مو نیز قطع خواهد شد.

کم خونی ناشی از فقرآهن

در سطح جامعه خصوصا در بین خانم ها یکی از علل ریزش مو کم خونی است. دریافت میزان کم آهن در رژیم غذایی می تواند علت اصلی باشد. دلایل دیگری نیز در ریزش مو دخالت داشته و مؤثر می باشند. مانند کم کاری تیروئید، کمبود ویتامین B، بیماری لوپوس، کاهش شدید وزن، شیمی درمانی و دیگر موارد. در عین حال می خواهیم بدانیم در کدام روش کاشت بانک مو کمتر آسیب می بیند؟

در کدام روش کاشت بانک مو کمتر آسیب می بیند؟ – راههای درمان طاسی

تا دهه های قبل درمانی برای طاسی وجود نداشت. شاید استفاده از کلاه تنها راه به حساب می آمد. اما با پیشرفت علم، ساخت کلاه گیس راه چاره ای برای این معضل بود و تا حدود 10 سال قبل تنها راه درمان همین بود. اما در سال های اخیر تکنولوژی کاشت مو تحولی عظیم داشته است. راه درمانی جدید را پیش روی جامعه قرار داده است. کاشت مو به روش های مختلفی انجام می پذیرد که در ادامه در مورد آن توضیح خواهیم داد.

در کدام روش کاشت بانک مو کم تر آسیب می بیند؟

کاشت مو به عنوان آخرین روش درمان  طاسی شناخته شده که به طور سریع جایگزین دیگر روش ها گردید. از انواع این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بانک مو

کاشت مو به روشFUT

در این روش بعد از بی حسی موضعی یک نوار کوچک از پشت سر به عنوان فلپ برداشته شده و محل برداشت بخیه زده می شود. البته بایستی گفت طول فلپ در این روش چند اینچ می باشد. در مرحله بعد پزشک متخصص فلپ را برداشته با کمک ذره بین های مخصوص به واحد های فولیکولی تقسیم می کند و این واحد ها بعد از ایجاد روزنه هایی در سطح طاسی سر کاشته می شود. با بررسی این موارد می توانیم بدانیم که در کدام روش کاشت بانک مو کمتر آسیب می بیند؟

 کاشت مو یه روش FIT

دراین  روش جداسازی بخش های فولیکولی(FIT ) گرافت های مو بصورت جداگانه و پراکنده ازبانک مو توسط پانچ مخصوص جداسازی شده وبطوری که هیچگونه رخمی بر جای نمی گذارد دراین روش این گرافت ها بصورت مستقیم در محل طاسی سر کاشته می شود.

در کدام روش کاشت بانک مو کم تر آسیب می بیند؟ – کاشت مو به روش(SUT)

در این روش از پانچ اتوماتیک برای برداشت گرافت ها از پشت سر استفاده می شود و در محل طاسی کاشته می شود.

اما در بین روش های کاشت مو باید گفت روش میکرو گرافت از بهترین روش ها می باشد که آسیب کمتری به بانک مو می زند. در این روش به علت استفاده ترکیبی از جاهای مختلف مانند موی ریش و سینه استفاده می شود. از این روش به خاطر ظرافت برای کاشت ابرو نیز استفاده می شود.

نکته پایانی

در مورد شیوه درمان و کاشت مو نظر اصلی توسط پزشک متخصص ارائه خواهد شد. ما در این مقاله از وب سایت دنیز کاشت به این سوال پاسخ داده ایم که با استفاده از بهترین روش کاشت مو ، در کدام روش بانک مو کم تر آسیب می بیند؟


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟

کاشت ابرو روی تتو امکان دارد؟ امروزه با پیشرفت های علمی روش های مختلفی برای کاشت و پیوند مو وجود دارد که هر کدام ویژگی خاص و نوع عمل خاص خود را دارند. در نوشته پیش رو از دنیز کاشت، بهترین کلینیک کاشت ا... (ادامه)

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ

بررسی تفاوت کاشت ابرو با تاتو و میکروبلیدینگ :یکی از مشکلاتی که برای خیلی از افراد تبدیل معضل گردیده ریزش مو می باشد. در گذشته راهی بجز دارو درمانی نبود. اما به مرور و با پیشرفت علم کلاه گیس ها آمدند ... (ادامه)

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟

کاربرد قرص فیناستراید چیست؟ قرص فیناستراید، دارویی برای کوچک نمودن پروستات در مردان است که کاربرد  های دیگری هم دارد. از این دارو در زمینه رشد مو هم استفاده می شود.ریزش مو می تواند  منجر به طاسی شود و مرد... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x