• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

آنچه در مورد کاشت ریش تهران باید بدانید

کاشت ریش تهران، در کلینیک های کاشت مو انجام می شود.  پوست وسیع ترین عضو بدن است و ساختار نسبتا پیچیده ای دارد. چهار عامل مختلف که بر روی پوست تاثیر می گذارند عبارتند از :وراثت ،محیط،سن و عامل مراقبت. پوست خوب ،نرم، لطیف و بدون لکه و آسیب است و رنگ آن یکنواخت می باشد .پوست علاوه بر آنکه به عنوان یک عامل مکانیکی در حفاظت بدن ایفای نقش میکند.وظایف دیگری نیز بر عهده دارد که برخی از آنها عبارتند از:

پوست، سلولها و باکتری های مرده،ترشح مواردی ک بدن را نسبت به عوامل عفونی،سمی و حرارتی مقاوم تر می کند و ساخت فیبر های ارگانیک، جهت ترمیم بافت های آسیب دیده،تنها توجه به مواردی که ذکر شد اهمیت فوق العاده دقت در رعایت بهداشت و مراقبت از پوست را نشان می دهد گرچه تاثیر عمل به این اصول را در حفظ زیبایی و لطافت پوست برای هر فردی در هر سنی ، نباید از نظر دور داشت.

پوست از دو لایه تشکیل شده است: لایه پایوران و لایه ی خارجی ،که از هدر رفتن مایعات بدن جلوگیری می کنند آن را از صدمات خارجی حفظ می نماید و لایه ی درم و لایه ی داخلی ،که کار آن تغذیه پوست و مرطوب نگه داشتن آن است. پوست همه ی افراد شبیه به هم نیست و تفاوت هایی با یکدیگر دارد، بعضی از افراد دارای پوستی خشک،بعضی ها پوستی چرب دارند و بعضی هم پوست متعادلی دارند.

پوست شما کارهای شگفت انگیزی انجام می دهد.از شما در برابر عناصر مختلف محافظت می کند. زخم های شما را بهبود می بخشد و مو های شما را رشد می دهد.

 

مراقبت از پوست و کاشت ریش تهران

اگر میخواهید پوست شاداب داشته باشید باید این موارد را رعایت کنید:

1: داشتن یک رژیم غذایی خوب.

2: خورد آب زیاد.

3: ورزش کردن نیز میتواند پوست شما را شاداب کند.

4: باید خواب خوب داشته باشید و از مشکلات عصبی که شما را اذیت می کند فاصله بگیرید.

مراقبت از مو ،برای بدن بسیار مهم و حیاتی است.راه های بسیاری برای مراقبت از مو وجود دارد که باعث می شود موهای بهتر و سالم تری داشته باشیم.

از جمله این راه ها عبارتند از:
استفاده از نرم کننده و تقویت کننده های مو به طور منظم،استفاده کردن از یک شانه یا برس مناسب برای شانه کردن،استفاده از رژیم غذایی مناسب،استفاده از روغن های تقویتی و همچنین می توانید موهای خود را با آب ولرم و شامپو های مناسب بشویید.

ریزش موی مردانه و آندروژنیک

آلوپسی آندروژنیک: از دست دادن و ریزش زودهنگام موهای قسمت مرکزی سر است .طاسی یک واکنش فیزیولوژیک است که توسط آندروژن ها و در مردانی که دارای استعداد ژنتیکی هستند رخ می دهد. طاسی آندروژنیک می تواند در هر زمان پس از بلوغ شروع می شود و معمولا در سنین 40 تا 49 سالگی بارز می شود.

اولین نشانه های طاسی ،شامل افزایش پسرفت در ناحیه ی پیشانی ، شقیقه ای همراه با پسرفت در ناحیه وسط پیشانی است و سپس ریزش مو در ناحیه ی مرکز در فقر سر ،رخ میدهد. پیوند و کاشت مو از سال ها پیش با موفقیت به کار رفته و موها را به طور دائم باز می گرداند.امروزه علاوه بر کاشت مو ، کاشت ریشدر کلینیک کاشت ابرو تهران هم انجام می شود.

کاشت ریش تهران

مردانی که ریش و سبیل پرپشت داشته باشند از نظر زیبایی جذاب تر هستند. به هر حال واقعیت این است که در همه جای دنیا ،مردان با ریش و سبیل پر پشت مردانه تر بنظر می رسند.برخی از آقایان ریش و سبیل کامل دارند ولی با تراکم کم تر و ضعیف تر نسبت به بقیه آقایان ولی تعداد کمی از آقایان ،ریش و سبیل آنها رشد نمی کند که می تواند علل ،ژنتیکی ،مادرزادی داشته باشد.

یکی از مهم ترین عوامل،کم تراکمی ریش و سبیل عامل ژنتیکی است که اگر پدر و پدر بزرگ دارای این مشکل باشند، فرزند هم ممکن است به این مشکل دچار شود.

یکی دیگر از این عوامل هورمون ها هستند که اگر هورمون تستوسترون به طور کم، در بدن تولید شود باعث ایجاد کم تراکمی کاشت ریش و سبیل می شود.
علاوه بر مواردی که ذکر شد موارد دیگری هستند که باعث ریزش مو و کم پشت شدن ریش در آقایان می شود. راهکار هایی برای درمان این امر وجود دارد که از جمله آنها می توان کاشت ابرو و یا کاشت ریش را نام برد.

 


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x