• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

روش هایی برای ضخیم شدن موی سر

روش هایی برای ضخیم شدن موی سر : داشتن موهای زیبا و پر پشت خواسته تمام زنان و مردان است که برای محافظت و پیشگیری از ریزش موهای خود کارهای زیادی را انجام می دهند اما بعضی از افراد به خاطر مشکلات گوناگون مانند ژنتیک، حوادث و مریضی دچار ریزش مو یا نازک شدن تار موها می شوند.

اما آیا می دانید دلیل نازک شدن موهای سر چیست، آیا می دانید از چه روش های برای ضخیم شدن موهایی سر استفاده می کنند؟ آیا می دانید چرا در طب پزشکی روش های خانگی را راه مطمئنی برای ضخیم شدن مو های سر نمی دانند؟ امروز در این مقاله قصد داریم در باره روش هایی برای ضخیم شدن موی سر تحقیق کنیم، شاید شما هم جزء آن دسته از افراد باشید که به این موضوع علاقه داشته باشید پس تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: کاشت به روش sut

روش هایی برای ضخیم شدن موی سر

دلیل نازک شدن موی سر چیست؟

نازک شدن موهای سر باعث کچلی و یا طاسی موهای سر نمی شوند اما باعث می شوند موهای سر شما کم پشت به نظر برسد و همین امر باعث می شود تا موهای شما اون لطافت و زیبای اولیه را دیگر نداشته باشند. نازک شدن تار موهای سر یک مشکلی است که خوشبختانه کم کم رخ می دهد و فرد فرست کافی دارد که دلیل و درمان آن را پیدا کند ، دلیل نازک شدن موها را می تواند به عبارات زیر اشاره کرد:

ارثی بودن نازک شدن موهای سر
رژیم غذایی اشتباه
به تازگی زایمان کردن
اختلال در سیستم ایمنی بدن
استرس داشتن زیادی
شستن و رسیدگی بیش از اندازه موهای سر
کم بودن ویتامین ها و آهن بدن
محکم بستن موهای سر
استفاده از قرص های ضدبارداری

روش هایی برای ضخیم شدن موی سر
روش هایی برای ضخیم شدن موی سر

 

همانطور که گفته شد نازک شدن موها ی سر چون کم کم صورت می گیرد به همین منظور شما می توانید از نازک شدن و ریزش موهای خود پیشگیری کنید، البته ناگفته نماند که نازک شدن ساقه موها کاملا قابل درمان نیستند اما استراتژی های وجود دارد که با انجام دادن آنها موهای شما به ظاهر ضخیم تر دیده می شوند. در ادامه تکنیک های برای ضخیم تر شدن مو های سر اشاره می کنیم.

روش اول: تغییراتی در سبک و روش زندگی.
رژیم‌غذایی سالم، استفاده از آهن و  ویتامین ب.
ماساژ دادن پوست سر.
پایین آوردن سطح استرس.
شنا نکردن در استخرهای که از کلر استفاده می کنند.

روش دوم: مراقبت کردن از موها،
استفاده کردن از روغن های گیاهی برای ضخیم تر شدن ساقه موها،
نشستن مداوم مو ها،
استفاده نکردن از شامپو های که دارای مواد شیمیایی هستند،
استفاده نکردن بیش از اندازه از وسایل حالت دهنده،
استفاده نکردن از رنگ های شیمیایی برای تغییر رنگ مو ها،
با مو های خود با مهربانی و آرام برخود کنید،
کوتاه کردن نوک موهای سر در هر ماه.

روش سوم: روش های درمانی برای ضخیم تر شدن موها،
انجام دادن ا‌کستنشن، اکستنشن ها را به ساقه های مو متصل می کنند،
از محصولات رشد مو استفاده کنید این محصولات نوعی شامپوی تحریک کننده مو هستند،
استفاده از ضخیم کننده های فوری، این ضخیم کننده ها نوعی اسپری رنگی هستند،
انجام عمل کاشت مو.

روش هایی برای ضخیم شدن موی سر

کاشت مو چیست؟

کاشت مو یکی از بهترین راه ها برای ضخیم شدن موهای سر است که یک عمل کاملا پزشکی و تکنیکی است که باید زیر نظر بهترین متخصصان کاشت مو انجام شود.

در کاشت مو برای ضخیم شدن مو ها فولیکول های برداشته شده از بانک مو را در منافذ از سر که تار موی آن ها باریک شده است پیوند می زنند، این نوع عمل را بیشتر برای آقایان انجام می دهند اما بعضی از بانوان نیز از این روش برای ضخیم شدن موی سر خود استفاده می کنند.

روش هایی برای ضخیم شدن موی سر
حرف آخر

همانطور که در این مقاله گفته شد روش های زیادی برای ضخیم شدن موهای سر وجود دارد اما بهترین و مطمئن ترین راه برای داشتن موهای ضخیم کاشت مو است که باید تحت نظر بهترین متخصصان کاشت مو انجام شود.

ما به شما پیشنهاد می کنیم برای داشتن موهای ضخیم و زیبا با کلینیک کاشت موی دنیز همراه باشید، کلینیک کاشت موی دنیز یکی از بزرگترین و معتبر ترین کلینیک های کاشت مو سعادت آباد  است که توانسته است رضایت تمام مشتریان خود را جلب کند.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x