• همه روزه 8:00 صبح الی 21:00 شب

کاشت به روش SUT

کاشت به روش SUT داشتن موهای زیبا و پر پشت آرزوی همه جوان ها و زیبا پسندان است که متاسفانه بیشتر مردم جهان از داشتن این زیبای خدا دادی محروم هستند و از کم پشتی و طاسی موی سر خود رنج می برند. اما خوشبختانه امروزه با پیشرفت تجهیزات پزشکی و کاشت موی سر این مشکل حل شده است امروزه کلینیک های کاشت مو در تمام کشور ها و شهر ها به روش های مختلفی انجام می شود ما در این مقاله تصمیم داریم در باره یکی از این روش ها تحقیق کنیم با ما در خواندن این مقاله همراه باشید.

کاشت به روش SUT

کاشت مو به روشSIT

کاشت موی طبیعی و دائمی به روش های مختلفی انجام می شود که یکی از این روش ها که در کلینیک های کاشت مو رایج است کاشت به روش SUT است. کاشت مو به روش SUT یکی از جدیدترین و بهترین نوع کاشت در جهان شناخته شده است با روی کار آمدن این نوع کاشت مو دیگر کمتر کسی پیدا می شود که از روش های قدیمی برای کاشت مو استفاده کند‌. روش SUT توانسته است رضایت تمام مشتریان خود را جلب کند. یکی از مهمترین ویژگی های کاشت به روش SUT  پایین ترین آسیب دیدگی فولیکول ها است چون که تمام فولیکول های برداشته شده از بانک مو توسط دستگاه های پیشرفته انجام می شود. افراد زیادی هستند که در گذشته با روش های قدیمی عمل کاشت موی انجام داده اند و نتیجه نامطلوبی گرفته اند. اگر این افراد بانک موی کافی داشته باشند عمل کاشت موی SUT را انجام دهند دچار ریزش دوباره سر نمی شوند. در این نوع کاشت مو اگر فردی بانک موی قابل قبولی داشته باشد متخصص پیوند مو می تواند برای او تا ۱۳۰۰۰ تار مو پیوند بزند. ویژگی های که این تکنیک دارد نمی گذارد هیچ نشانی از پیوند مو بر روی سر باقی بماند و سر را کاملا طبیعی نشان می دهد. پیوند کاشت مو به روش SUT  در حال حاضر بهترین و جدید ترین روش کاشت مو شناخته شده است.

مراحل کاشت به روش SUT

مراحل کاشت مو به روش SUT  شباهت زیادی به سایر روش های کاشت مو دارد تنها فرقش برداشت گرافت های موی سر از بانک مو است در این روش  فولیکول ها توسط ابزار های برقی مخصوص استفاده می شود که باعث سرعت عمل کاشت، کاهش عفونت احتمالی ، آسیب دیدن گرافت های مو می شود.
در مرحله اول پزشک خط رویش مورد نظر را روی سر می کشد بعد از آن با مواد بی حس کننده ناحیه بانک مو و ناحیه پیوند را بی حس کند. بعد از آن فولیکول ها را با دستگاه از بانک مو بر می دارد و با کمک ابزار های پیشرفته فولیکول ها را داخل برش های خیلی کوچک که ایجاد شده است پیوند می زنند. مراحل کاشت مو به روشSUT عبارتند از:
انجام آزمایش ها و معاینه توست پزشک متخصص
تعیین محل بانک مو
طراحی خط رویش
تزریق مواد بی حسی به محل برداشت.
برداشت مو با دستگاهای پیشرفته مجهز به میکروموتور قوی
تزریق مواد بی حسی به محل پیوند
برش های میکرو در محل پیوند
قرار دادن فولیکول های مو با ابزار های مخصوص بر سوراخ های میکرو در سر.

مزایای کاشت مو به روش SUT

رویش موهای ۱۰۰ در صد
عدم ایجاد درد وخون ریزی
دوره نقاهت بسیار کوتاه
کمترین زمان برای کاشت
نداشتن جای زخم قابل دید
امکان پیوند مو در یک جلسه
امکان کوتاه کردن مو بعد از یک ماه
امکان استفاده از موهای ریش و سکینه
عدم ایجاد زخم در سر هنگام کاشت و برداشت
استفاده از روش های پیشرفته.هزینه مناسب و معقول
و مهمتر از همه مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا.

معایب کاشت مو به روش SUT

احساس بی حسی در ناحیه بانک مو که بعد از چند هفته از بین می رود.
تورم در ناحیه پیشانی که بر طرف می شود.
رشد نامرتب و با تاخیر در موهای کاشته شده که در اولین کوتاهی هم اندازه می شوند.

کاشت به روش SUT

انتخاب کلینیک خوب

کلینیک کاشت موی دنیز یکی از  پیشرفته ترین کلینیک های تهران است که کاشت موی  SUT  را کاملا حرف ای زیر نظر بهترین متخصصان و با استفاده از بهترین و جدید ترین ابزار های روز دنیا انجام می دهد. کلینیک کاشت موی دنیز با داشتن چندین سال سابقه درخشان در زمینه کاشت مو و ابرو توانسته است رضایت مشتریان زیادی را جلب کند. مشاورین شرکت کاشت مو در هفت روز هفته در اختیار شما عزیزان است. هدف ما رضایت مشتریان عزیز است.


0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

آخرین اخبار و مقالات

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟

کاشت بدون جراحی مناسب چه کسانی است؟ داشتن موی زیبا و پر پشت خواسته ای تمام زنان و مردان است  اما بیشتر مردم جهان بعد از سن ۱۸ سالگی دچار ریزش مو و طاسی سر می شوند‌‌‌. و از راه های زیادی برای کم پشتی مو... (ادامه)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی)

مزایا و برتری های روش FUT (بدون جراحی): یکی از مشکلاتی که همیشه همراه انسانها چه مرد و چه زن بوده است ریزش مو و در نتیجه طاسی سر می باشد. این معضلی است که در قدیم چاره ای برای آن وجود نداشته. اما در طول دوران... (ادامه)

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟

علت رخ دادن عوارض کاشت مو چیست؟ یکی از آخرین متدهای درمان برای افرادی که دچار ریزش مو و در نتیجه طاسی سرشده اند کاشت مو طبیعی می باشد. در این روش از کلاه گیس و موی مصنوعی خبری نیست. طی یک عمل پیوند بخشی از مو... (ادامه)


0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x
()
x